Sanyi544 Creative Commons License 2011.06.21 0 0 8103

Ha ez így van tökéletesen vezetted le és érthető is. A 10 cm-es fűtéma azért került bele a témába mert hogy nem erősen esetleg bozótos, magas fűves területet vágtam vele ami esetleg jobban fogná a motort. A gyertya ki lett újra cserélve, a karburátor pucolás ezután történik. Ha lehetne még egy kérdésem. Tegnap amikor megnéztem a gépet, akkor láttam, hogy a karburátorban nincs benne a két csavar. A levegő és alapjárati. Ma megkérdeztem egy boltban ahol szerelnek is, azt mondták, hogy van olyan Briggs motor, amiben már nincs is állítócsavar. Van olyan is ahol látszik a két lyuk a csavar helyén, de le van vakolva. Én viszont ahogy belenéztem azt láttam, hogy van két lyuk és menet van bele metszve. Akkor most mi van? Kell-e bele csavar, vagy nem? Kivettem a roti kapából az állítócsavart, a motorja ugyanaz, mint a fűnyíróé csak nehézlendkerekes, de nem tudtam teljesen becsavarni a lyukba, csak valameddig. A gép hangja talán változott egy kicsit, de nem számottevően. Akkor most mitévő legyek.

Előzmény: LittleHornet (8102)