pesta8 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 226

Ha a 219-es hozzaszolast elolvasod, ott leirtam, hogy miert lehet elsosorban egy jetnek magas az eves fenntartasa.

 Az evjarat ritkan befolyasolja a megbizhatosagot. A jetek, hasonloak technikailag, mint az autok. Az elsok silanyabbak voltak, utana volt egy viszonylag hosszu korszak amikor pazar gepeket csinaltak, aztan vannak a mostani gepek, amik eszmeletlen jok. De agyonbonyolitott elektronikaval van tele, bivalyerosek a motorok es mint mindenhol itt is igaz, hogy ami mukodik az el is romlik. Nagyon jok az uj jetek, de sok penz kell a fenntartashoz, plane ha valamit javitani kell. 

 Ez az evjarat viszonylag megbizhato meg. Persze itt is van elektronika es itt sem olcso a javitas. A motorokba nem lehet belelatni, valoszinu az elado sem tudja, mennyit bir meg a vas. Ugyhogy zsakbamacska. En 1999-ben vettem az elso XP-t, egy havernak adtam el. A mai napig 2 gyertyat cserelt benne, de azt sem kellett volna, illetve egy csapagyat cserelt a meghajtocsiga tengelyen. Persze ehhez szerencse kell es jo olaj. Van a masik veglet, haverom vett egy uj Yamaha Gp.-t 2003-ban, tavaly motorgeneral. Pedig megadott neki mindent. Nem a Yamahat akarom ezzel szidni es nem az XP.-t futtatni, csak ez a ket pelda jutot hirtelen eszembe.

 Szezonban valoban kicsit emelkednek az arak, de annyira nem jellemzo. Ha megvan a penzed ra, ne hagyd ki a nyar masodik felet. 

 Hova valosi vagy? En Szekszard, csak mert a pecsi verdat nezted, gondoltam nem Debrecen. :-)

 Ha kerdes van, vagy valami nem tiszta, kerdezz batran.

Előzmény: Laca26$ (223)