oszcilloszkop Creative Commons License 2011.04.14 0 0 4097

Szia Fogash!

Nahát, nem is gondoltam volna, hogy olasz gépek után te is C5-tel nyomod...

Nekem 2 Fiatom is volt a C5 előtt, valószínűleg neked is hiányzik a gyújtással automatikusan fel-le kapcsolódó világítás, de C5-nél is van lehetőség hasonlóra, OBD2-n lehet programozni. Én gyári Lexiával csináltam, nem tudom más diagnoszikai SW képes-e rá.

Úgy működik jelenleg, hogy ha jár a motor, a tompított állandóan világít. Ha elkezd sötétedni, csak ekkor kapcsolódik be a műszerfal világítás és vált sötétebbre a központi kijelző is, végre tényleg ellátja a szerepét a sötétedés érzékelő a világítás állapotától függetlenül. Régebben gondot okozott, hogy a nappali kötelező világítás miatt nem láttam rendesen a kijelzőt mivel levette a fényerejét.

A többi dologgal kapcsolatban döbbenten olvastam amit írtál, nem hittem volna, hogy a nagy német minőségi C5-III beharangozása után ilyen hibák jöhetnek elő! Azért azok a leállások igen érdekesek, főleg kétszer BSI csere...hibakódokat mik voltak mielőtt cserélték őket?

Előzmény: Fogash (4086)