Moó Creative Commons License 2011.04.13 0 0 2917

Nekem így volt elvezetve, ennél jobbat nem találtam 7 méter tápkábel kellet.Magyarázat:
Sárga: negatívot megerősíteni akkora tápkábellel a sárvédőn levő testponthoz mint amekkorát viszel plusszba a pozitívnakPiros: akksi mögött le (előtte biztosítékház 30-50cmen belül), biztosíték és computer mellet hátra, fent van egy szivacs szar a gumikéder végénél alatta a többi kábelnél elfért nekem a 0awg-s kábel, innentől kezdve gégecsőbe ment. Ha felszeded a kédert, a műanyag alatt elmegy a torony mögött tesz mind2 oldalon 1 kunkort, és bemegy. A másik oldalról kell a behúzó szálat kivezetni a motortérbe és úgy húzd be. Kesztyűtartó ki alul 4db 25ös torx, felül 2db a 2 oldalon, hűtőt lámpát kihúzni, jobboldalon kiakasztani az ajtóteleszkópot (kikell venni a légzsák kikapcsolót és úgy férsz hozzá). Ott lesz egy baromi nagy gumidugó. Innentől kezdve simán el lehet vezetni a küszöbborítás alatt, van gyári hely is + vezetéknek szuperül elfér. A borítást felfele kell tépni.Rózsaszín: egy opcionális hely, de nem javaslom egyáltalán, nekem errefelé megy a lézerblokkoló kábele, mert nem lehetett megtoldani, szóval a fékolajtartály mögött megy le, a másik oldalon kimegy a kerékjáratba közvetlenül a gátló mellet!!! ezért nem ajánlom egyáltalán, kb 15cm-t megy szigorúan gégecsőbe+bebandázsolva, és 90°ban ahogy kijön a motortérből befordul a tűzfalon bemegy és a kuplung pedál fölött jön ki.
Előzmény: Apis (2915)