logop Creative Commons License 2011.04.01 0 0 57296

Hali... Bsi reset,,,,, szösszenet leírom nagyjából lehetőleg érthetően, mert nem  csak a  a szerelők olvassák a  topikot. Na szóval:. :A bsi az autód központi számítógépe ami felügyeli a többi elektromos egységet és/ beszélget/ velük  digitálisan . mint otthon a számitógépedben az alaplap a winchesterrel.Ha antipolution fault hibád van , az azt jelenti  környezetvédemli hiba .Ez lehet katalizátor, valamelyik lambdaszonda, gyertya, trafó, elkorrodált vezeték ,csati esetleg egy betankolt rossz üzemanyag miatt is. Pl a víz, mert 20 -25 000liter vízhez olyan simán hozzáöntenek 6-700 liter vizet hogy észre sem veszed. Főleg a régebbi autóknál ./Nekem van benzinkutat  működtető emberem az már 2 garnitúra kutast zavart el emiatt/.  Szóval visszatérve ezt a hibát a motorkomputer  raktározza el és nem a bsi. tehát bsi resettel nem megszüntethető .Kivétel amikor üzemanyag  miatt dobja fel ezt a hibát , mert pl  naon pici vizet kapott fel a tankból, /Megjegyzem naon pici vizet nem szoktál betankolni /és azt már kidolgozta  az üz. a .rendszerből.És utána nem áll fenn a hiba. Ez ritka dolog. de néha megtörténik.javaslat ,diag használata és pontos hiba behatárolás ,hogy ne keljen megvenned minden összetevőt ami a rendszeredben  van .Én azt szoktam csinálni,hogy az diag, üzemanyag rendszer és vezetékköteg , gyertya ellenőrzése után ,első körben  egy jó minőségű üz a rendszer tiszítót  borítók bele ami a kat. rendszert is tisztítja .Sajna nem mindegyik jó. q  fontos gyertya /gyári cikkszámos /cseréje ha nem az van benne.  Én már sokszor szívtam  miatta.A gyárival soha sincs probléma hidegben ,esőben ,és nem drága. Ezek a legolcsóbb megoldások és csak utána mennék tovább ,mert van hogy ez után megszűnik a hiba.a többi : lambdaszonda, katalizátor,  Tehát húzósabb árral rendelkező alkatrészeket  a végére hagyom ha egyből nem lehet pontosan beazonosítani a hibáját.  hali

Előzmény: Xe3 (57269)