Nem a kapcsoló érdekelt hanem a visszajelző lámpák száma, de mondom nem fontos annyira.
Egy hónappal ezelőti hozászólásomból:
"Difizárhoz; a gyári olajos difizár 8-12 Bar nyomáson dolgozik. Automatikus állása rögzített, tehát nem kell ki-be kapcsolni a barázda végén és elején.
Én is sokat hallottam, hogy nem működik. Miért?
Azért mert szánt a tag, csak éppen az eke van szarul beállítva és kormányozza kifelé a gépet mert az eke "elviszi".
Na itt van az, hogy 12-13°-os kormány elfordulási szög felett kikapcsol az automata, és mit mond, hogy nem jó, fos stb.
Ellentétben nekem a 80-ason levegős a difizár. Max. 8 Bar az a nyomás amit a kompresszor még elbír hosszabb távon. Az én kompresszorom szarrá is ment az évek alatt....
Bánom, hogy akkor nem csináltam meg az olajost, de már mind egy sztenderen van a gép.
A különbség egyértelmű a kettő között, az olajos nagyobb nyomáson dolgozik.
Kibróbáltam a levegőssel 6 Bar alatt csúsznak meg a tárcsák, afelett csak a traktoros hiszi azt, hogy csuszik..."