nemÍROKmár Creative Commons License 2011.03.02 0 0 49533

Részlet a Magyar Sofőrök Független Szakszervezetének honlapjáról.

Két dologra is rámutat...

1, Milyen problémákkal küszködnek a Rapidsped-Transalliance cégnél dolgozó kollégáink.

2, Mennyit ér ez a Szakszervezet is... Pont annyit, mint a többi Kamionos érdekvédelem. /nálam a télen plusz 1 liter, nyáron minusz 1 liter, az pont nulla. na, ennyit értek el a bértárgyalásokkal.../

 

"Szó esett az általunk szóvá tett üzemanyag-fogyasztásból adódó problémákról, a 100ezer ft. feletti üzemanyag-megtakarítás vezetéséről, a büntetések levonásáról, töréskárokról, francia pályahasználatról. Az üzemanyagnormán nem kíván a cég változtatni, azt eltekintve, hogy lehet szó arról, hogy a téli normát megemelik 1 literrel, a nyárit meg ugyanannyival csökkentik. Továbbá ha valaki bizonyíthatóan a fuvarfeladatok súlyából és az útviszonyok nehézségéből adódóan nem tudta a normát teljesíteni az forduljon a céghez kivizsgálási kérelemmel, melyben tagoknak minden segítséget megadunk, kérésük esetén külön szakszervezeti állásponttal képviseljük. A 100ezer ft. feletti üza. megtakarítást göngyölítve, havonta átvehetik a szeghalmi telephelyen az érintett kollégák. Ha büntetés ügyében vétlennek érzi magát valaki, és fizetéséből ezen összeget mégis levonják ezt is írásban kell benyújtani, tagoknak természetesen ez ügyben is segítséget nyújtunk. Ha tagunk véleménye szerint jogsérelem, vagy hátrányos megkülönböztetés ér, és Munkaügyi Bíróságra kívánja az ügyet vinni, mindenben segítségére leszünk ezen ügyekben is. A francia autópálya elkerülése mindenki számára szigorúan kötelező, melyhez térképes útvonalak is készülnek.
Felhívom mindenki figyelmét, aki nem tartja be a megadott útvonalakat, az szándékos károkozásnak minősül, melyet jogosan minden gond nélkül ki fognak fizettetni a károkozókkal! Ebből adódhat, hogy több embert is érinteni fog a norma betartásának ügye, ezért is fontos a fentiekben felvázolt felülvizsgálati kérvény komolyanvétele."

Előzmény: Ikarus 260.03 (49509)