grandegabo Creative Commons License 2011.02.23 0 0 5031

Az egész fűtésnek -mintha ráadnád a gyújtást- adsz tápot, az úgy nem nagyon fog "spórolni" az árammal :-)

Legalábbis az enyémnél amig fel nem fűti a beállított hőmérsékletre az utasteret, addig ő úgy szabályozza a ventit hogy a lehető leggyorsabban elérje a beállított hőfokot (mikor már eléri a 60-70 fokot a hűtővíz, elég nagy fordulatra teszi a ventillátort). Ha a tiednél is így van (gondolom, mivel VW csoport) ezt nem tudod kiküszöbölni.

Állófűtés módban viszont a klímavezérlő programja maximálisan energiatakarékos,  alacsony fordulaton járatja ill. nem működteti az előre beállított fordulat felett a ventillátort, a klímakompresszor behúzóját sem (az enémnél a kezelőpanel fényerő is töredéke)..

 

Az előtétellenállással meg jól át kell szabni a venti bekötését, és csak a fene tudja hogy a klímavezérlő terelő lapátjai beállnak-e alapállapotba mikor előzőleg leállítod, és merre meg hogy fogják terelni a levegőt..

Előzmény: szur tdi (5030)