Én nem tudom hogy milyen dróttal csináltam 2007 év végén, de az biztos, hogy azóta eltelt négy év, és sem a taposó, sem a jobb hátsó sárvédő ív nem rohad, pedig a fényezőnél egy hónapot állt a szabadban ALAPOZÁS NÉLKÜL! (akkoriban még ecsettel sem voltam hajlandó festeni annyira úúútáltam.. Azóta nagy ecsetművész vagyok - minél vastagabb, annál jobb)
A küszöbvég, amit a bal oldalra csináltam, nem lett összehegesztve és kimasszázva a doblemezzel, ígyhát volt ott egy három négy mm-es rés. na itt, szépen bemosta az összes sarat meg port a küszöbbe. mikor szeptember végén műszakira készítettem fel az autót, akkor vágtam le azt a darabot. Ezen az oldalon is eljött az ívcsere ideje. Hamár levágtam a szétrohadt részt, bekukkantok a küszöbbe is. Hát tele volt nedves földdel. Hát ez így nem maradhat. Kivágtam, majd konstatáltam, hogy a három éves egyes lemez abszolút felület kezeletlenül, tehát se festék, se üregvédő nélkül NEM ROZSDÁSODOTT ÁT! Ez nem azt jelenti hogy a rozsda nem mart a lemezbe, de a csavarhúzó nem szaladt át rajta! Ezt megelőzendő a pótolt küszöbvég(amit másfeles lemezből hajlíttattam, be lett fújva cinksprével)
Egyvalamire lehetőleg figyelj oda, ne legyen dupla lemez sehol. A kettő között áll meg a pára és attól rohad szét.