smenasl Creative Commons License 2011.01.25 0 0 28852

itthon inkább a partybuszokkal próbálkoztak pár éve,pl belváros-hajógyári és a buszon is ment már a hepaj.

 

a hiperek pedig természetesen fizetnek, nem véletlen, hogy néha besokalnak és felmondják a szerződést. a BKV éppen a nyugdíjasokkal próbálta érzelmileg zsarolni pl a tescot is, horror üzemeltetési díjjal. a tesco meg inkább vett néhány saját csotrogányt, és azokat olyan vonalon járatja amin akarja. pl a váci úti áruházhoz volt egy önálló TESCO elnevezésű BKV járat pár évig, Dózsa Gy - TESCO - Ú-K. lényegében a 950 vonalából egy darab plusz betért az áruházhoz. nem nagyon használta senki mert nem volt rendesen kommunikálva.

 

talán a legnagyobb klasszikus és úttörő járat a témában a PÓLUS-busz volt a 90es évek vége felé, mint szerződéses BKV járat. meg volt Újpesten a Kínál-busz a kerület első diszkont áruházához, azon sárga volánbuszok voltak, de arra nem emlékszem, hogy kiselejtezett vagy bérelt.

 

a dunakeszi hiperhez meg (ami a legforgalmasabb áruháza a francia láncnak) Káposztásról már nem lehet bliccelni, első ajtózás van. viszont nem kell kiegészítő jegy a közig határon túlra, nem úgy mint Solymár vagy Budaörs esetében. persze itt Káposztás az egyik legnagyobb vevőbázis.

 

a 18-as kérdésre válaszolva igen, ezek a dolgok PPP-ben készülnek, de a pontos feltételeket nem tudom. a személyes magánvéleményem, hogy a hőskorban jóval több beruházást is ki lehetett volna csikarni a multiktól, csak gondolom le lett "zsírozva". most valóban a pusztába megy a villamos, de a savoya park úgy lett megépítve, hogy elő van készítve minden a folytatásra a Csepel sziget felé, ha majd lesz valaha feltáró híd.

Előzmény: Yogi (28849)