Üdv
Kicsit magam ellen beszélek, de említettétek a xado adalékokat.
Motorok felújjításával foglalkozunk többnyire, találkoztam a jelenséggel amit említettetek, a x.do szétbarmolta a motort.......
Igaz volt ilyen eset
Csak megemlíteném mellé azt is hogy az illető olajadalék helyett motoröblítőtől várta a javulást és megtett vele pár ezer km ert.
Valószínüleg ugyanarról az esetről van szó.
A x.do valóban a legjobb amit valaha is láttam, a pr.long meg hasonló vagy kicsit más PL a "püspök" nem igazán versenyképes vele.
A vatikán is elismerhetné hivatalos egyházi csodának amit produkál.
Jómagam természetesen használom fogyasztás csaknem 15 20 % javulás könnyebb indítás és észrevehető teljesítménynövekedés tapasztalható.
Ami meglepő árban kedvezőbb mint a konkurencia termékei
Viszont:
Bizonyos olajfajták keveredése következtében tapasztaltunk leragadt gyürüket és eltömődött olajréseket.
Ezek akkor következtek be mikor szintetikus és ásványi olajakat ötvöztek " tűcssük utánna ezzel mert ez is jóóóóűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű" osz mikor begyantásodott akkor meg bele a xado adalék hogy javuljon.
A gyantásodás persze nem hogy megszünt hanem egy erősssebbé vált a jelenség.
a hidrotökék csacsogtak és a motor erőssen melegedett mintha olaj helyett aszfaltal kenték volna.
Ráadásul bulibömös nagy zene tré motor rezó sporlégszűrő szóval bunkostyle- os
és mióta megvette csak utánnaöntötték az olajat "lehet naponta a motor állapotát nézve" olajszűrő még "birja" minek szóval egy tipikus mai bömös fiatal suttyó.
Ami meg a másik hogy csajozunk ám oszt megy zene ezerrel a generátor alig birja de alapjáraton kell vele gurulni mert ugy a buli. persze olajnyomás ilyenkor épp csak van.
A kényszerolajozás meg szinte meg is szűnik a hengerfalon kap ugyan de csak olajpárát.
ami meg ugyis leég mert a gyűrű alig érinti az átáramló gázok lefujják