Tengermély tiszteletem az Uraknak!
Megnéztem mégegyszer. Amit látok a motortérben azok a következők:
- Ha szembeállok a kocsival, akkor a szelepfedél bal oldali részéről megy egy cső az injektor tetejéhez, a levegő szívócsonk mögött lehet látni;
- Az EGR szelep egy kimenő csöve az injektor jobb oldali részéhez csatklakozik, a szelepfedél tetejétől kb 20 centivel lejebb a befecskendező csonkon.
A többi vákuum cső "eltünik" valahol a rengetegben, természetesen a motor és a tűzfal között, mélyen lent.
Más. Az akksit ki kellett cserélnem, mert a nagy hidegben éppen csak annyit tudott fordítani a főtengelyen, hogy elindította a kocsit. Most legalább akciós volt a tecsóban a "wild horse" nevű csodaakksi. 74 Ah 17,5e pénz volt. Ha kibír ez is 3-4 évet, akkor e öröm, e bodottá!