fokkerman Creative Commons License 2011.01.07 0 0 4678

grandegabo!

 

Nekem A4 1.9TDI gépezetem van, Abban a fagyálló 58°fokos. Nem károsítja a rendszert, nincs savasodás és kicsapódás a csövek és csatlakozások mellett, alatt, felett,feltéve, hogy a tömítések,  csatlakozások tökéletesek, nincs szivárgás sem. A Dieselek télen amúgy is nehezen melegszenek, de tiszta fagyállóval, ami szinte nincs higítva, vagy csak alig, kicsivel hamarabb-nem sokkal- elérik az üzemi hőmérsékletet. Jobb a hőleadó képességük, nagyon kicsi a lerakódás esélye, tisztán tartják a motor, hűtő és keringetőrendszert, jobb a kenése a vízpumpának és a csereperiódus a fagyálló magasabb fokbeállítása esetében is növekszik. A "Suttogó Szépség"-ben a fagyálló 6éves, jó a viszkozitása, kenése, nem zavaros(ha az lenne, azonnal lecserélném!), a vízpumpa nem csapágyas, még eredeti,(14éves!), sehol egy vízcsepp, fehéres kicsapódás(!), egyszóval "tökéletes a rendszer", a digitális légkondival együtt! Remélem, így is marad! Sok kuncsaftnak elmondtam, de -sajnos - kevesen fogják fel! Aki nem, annak nem kevés lóvéjába kerül! De hát ez csak tanács egy autószerelő részéről, aki 40 éve van a szakmában mesteri fokozattal is! De nem kell megfogadni a tanácsokat, illetve "embere válogatja"!

 

 üdv:Jani.............

Előzmény: grandegabo (4677)