GalloG Creative Commons License 2010.12.24 0 0 7921

Nade egy 7.5 tonnásnak az a lényege, hogy városban is elfér. A nyerges 40 tonnás, meg 3 tengelyes 24-28 tonnással szemben. Targoncával remekül rakodható két oldalról és hátulról is a ponyvás platója, amire legalább 8 raklap fel szokott férni. Én nem a zárt, dobozos, 3.5 vagy 5 tonnás kisteherautókra/furgonokra gondolok, mint a Fiat Ducato vagy Merci Sprinter. Hanem MAN TGL, Iveco EuroCargo, MB Atego, stb. Mind elérhető 7.5 tonnától, automata (vagy robotizált) váltóval, Euro5 motorral.

 

Nem hiszem, hogy egy ilyen "kompakt" teherautóval nehezebb lenne a rakodás és a manőverezés, mint egy 10-12 méteres terejáró+pótkocsi szerelvénnyel. Még a fogyasztásuk is jobb szerintem. Na, de szerencsére nem az én pénzemen kerül luxus munkásautó a cégetekhez :-)))

 

Az XM-eknek meg csak az a bűnük, hogy német automata van bennük, nem amerikai :-D

Előzmény: - ProFiler - (7920)