Tisztesség és/vagy következetesség egy kereskedelmi szórakoztató produkcióban? Ááááá...
A TV2 szokásához híven megint belefutott a saját maga által élezett késbe. Akárcsak az első széria esetében... Ha emlékeztek még rá, akkoriban Oláh Ibolya volt a csatorna favoritja, de szerencsétlen lány annyira kezelhetetlennek bizonyult, hogy végül nem nyerhette meg. Az most lényegtelen, hogy közvetett vagy közvetlen manipuláció volt. Ellenben Tóth Vera győzelme is csak további problémákat generált: a szerződéssel ellentétben nem Pierrot lett a "győzelmi album" producere, hanem egy Cseháti klónlemez készült el - mérsékelt sikerrel, majd jött a bulvársüllyesztő.
Most csak annyi történt (amit már többen is leírtak), TV2 most volt képes behúzni a vészféket, mielőtt Szíj Melinda a döntőt is tönkreteszi. Az, hogy közvetett (bulvárhírek stb generálása) vagy közvetlen (szavazatok manipulációja) beavatkozás történt-e, lényegtelen.
Egyetlen szabály van a szórakoztató-iparban: THE SHOW MUST GO ON. Minden, amit a képernyőn látsz: kellék. A közönség, a zsüri, a műsorvezetők és a versenyzők is.
A másik, amit mindenkinek figyelembe kell vennie: habár szabadon fogható a TV2 adása, mindenképpen fizetsz a műsorért, akárcsak egy belépős show esetében. Vagy a reklámokban nyomatott termékek vásárlásával, vagy emelt díjas SMS formájában. Az, hogy esetleg a kettő kombinációját választod, a műsor anyagi sikerét segíti. Itt az ideje, hogy a szintén kétséges színvonalú Való Világ szlogenjét idézzem: Te döntesz.