Üdv... :)
A MEGA azért Mega... ;)))
Mert Tudtommal a plató magassága 70cm-re van a talajtól így az alacsonyabban van, ezért magasabb rakomány is befér és m3-ben, is több rakomány fér bele... :)))
Ugyan úgy lehet szintezni, mint a nyergest.
A fordulási sugara kisebb, mint a nyergesnek és így ahol a nyerges állitólag ne fér el, ott a mega könnyebben elmegy, hol ott 2m-el hosszabb. ;)
Télen ahol a nyerges kissúllyal rég becsuklik és elakad, ott a Megás csak megemeli a gépet és így a hajtott kerekei átveszik a terhet a pótkocsi üres súlyának is a nagy részét, ha üresen vagy és ha kevés súllyal van megrakva is... ;)
Így simán hazajut a Donovalin karácsonyra, míg a nyergesek ott hétvégézhetnek félre állva, míg le nem tisztítják a hegyi utat... ;)))
Hát, ennyit tudok róla nagy vonalban... ;)
A Fékkel kapcsolatban nem tudok mit mondani róla... :(
De a fékut nagyban függ ad 1.Utviszonyoktól és annak minőségétől, ad 2. A GUMIK keréknyomásától és állapotától, ad 3. A rakomány súlyától, annak az elhelyezésétől és a rögzitéstől... :)
és Ad 4. A gkv-től. ;)
Ad 5...Lehet, hogy kihagytam még valamit, de majd jön egy okosabb és majd Ő megmondja a Tutit... ?:(