"de monforte, blöky, siemens és a többiek elégedettek lesznek, és ez fontos."
A Debrecen - Szeged összeköttetés nincs olyan fontos, mint a Debrecen - Pécs?
Na jó, törjön meg a jég, monnyuk azt, hogy az előbbi bonyolítható a záhonyi gyorsokkal is - de azok aztán már tényleg legyenek a 100a-ra betonozva! :)
Ettől függetlenül én se vagyok elégedett.
Ott van pl. a szegedi nagyállomás, töltés oldalába építve. A peronok a földszinti előcsarnokból lépcsőn közelíthetők meg. A helyzet szinte kínálja magát, hogy alépcsőház félemeleti szintjéről aluljárókat építsenek a vágányok alá, egyébként is szigetperonok vannak. Mit "kínálja magát", szinte aluljáróért kiált!
Erre mi történt? Az állomásépületet felújították, étrsd: kifenték-kinyalták-kiszopták alul-fölül-elől-hátul, de tosztak aluljárót építeni. Mikor pedig újabban már minden szirszar falusi állomáson épül aluljáró. De egy 170ezres város pályaudvara nem érdemel annyit!
Nyomják Krahácsot, na!