1908-ban már biztosan létezik, kétvágányos forgalmi kitérőként, 724 méter használható hosszal. Az állomásépület kelet (Óbéba) felől helyezkedett el, az átmenő a második vágány volt.
Valószínűleg 1915-ben háromvágányosra bővítik, ezután a harmadik az átmenő fővágány.
A trianoni határ az állomást kettévágja, az átmenet Szőreg és Oroszlámos között megszűnik.
A forgalom ugyan 1925-ben újraindul, de a puszta közepén fekvő Óbébával ekkor már nem számolnak. (Határállomások Szőreg és Oroszlámos, üzemváltó állomás Szőreg). Ennek ellenére az állomás területén megállnak a vonatok, mert a határőrizeti szervek mindkét oldalról a határig kísérik a vonatokat.
1930-ban a MÁV az I-II vágányok magyar területre eső részét elbontja, kikerül többek közt 1 csoport "Góliát", és egy csoport "r" rendszerű kitérő, 134 darab 9 méter hosszú "r" acélsín. (9 méteres mezők voltak 11 talpfával).
Engedély a felbontásra.
Felülnézet a Google jóvoltából. A három piros négyzet a két váltókörzetet és a felvételi épületet jelöli.