Grgabácsi Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10086
Filóztam én is ezen a problémán.
Elvileg, rövid távon logikus lehet, hogy ezeket a többségében ugyan fővizsgasoros, de magasabb pályaszámú, kevesebbet futott, még 1-2 felújítást is kibíró 1400-as kocsikat selejtezzék, de nem biztos, hogy így kéne. Szerintem inkább a jórészt kétmilliomos, fel nem újított 1300-asokat kéne inkább kihajítani, kettő mondjuk éppen benne is van a listában :) Ezek többsége ugye már elvileg az utolsó felújítását kapta meg... Másik kérdés, hogy ha a most beszerzett TW-ket egy pár hónappal előbb vettük volna meg, akkor a 1313-ast és a 1318-ast kapásból be sem kellett volna vinni a VJSZ-be, de a BKV-nál és a Fővárosnál ugye sajnos viszonylag kevesen képesek előre gondolkozni....
Előzmény: Törölt nick (10085)