Dulifuli Creative Commons License 2010.09.03 0 0 12707
Bocsi, megint csak beestem ide egy kérdéssel, és nem keresgéltem túl sokáig, hogy volt-e már ilyesmiről szó ebben a topicban!
A probléma a következő: adott egy Excel táblázat, amelyben az eszközök adatai vannak. Az egyik oszlop tartalmazza a leltári számokat. Ezek egy része csak számjegyekből áll, mások betűvel kezdődnek, és valamivel több számjeggyel folytatódnak, mint a csak számokból állók. Végül van néhány olyan is, amiben "/" jel is van (pl. 63172/0002). Ezen táblázatban szereplő adatok alapján szeretnénk egy Word dokumentumból az egyes sorokból adatlapokat nyomtatni (körlevél eszköztár, mezőkódok, satöbbi). Be is van állítva szépen, hogy hová tegye a doksiban a leltári számok oszlopában lévő adatokat. A vicces az, hogy ezt némelyik sornál meg is csinálja rendesen, másoknál meg nem. Amikor ezt először észrevettem, akkor még a csak számot tartalmazó adatok közül sem jelenítette meg mindet. Megpróbáltam beállítani az oszlopban a szám formátumot egységesen, de ez sem segített. Később a Szövegből oszlopok funkcióval átraktam az oszlop összes adatát egy másik oszlopba, majd az eredetit kitöröltem, és az újnak adtam az eredeti oszlop nevét. Így most már a jelek szerint minden csak számból álló adat megjelenik, de a többiek nem (pontosabban egy 0 jelenik meg helyettük).
Vajon mi lehet ennek az oka, és hogyan lehetne rávenni ezeket a programokat, hogy végül az összes adatot megjelenítse a Word?