Excelsior84 Creative Commons License 2010.08.23 0 0 29184
amicus

"Fordítva, az adható mentességtől a magyar jogalkotó csak feláras vonatok esetében tekintett el"

Nem egészen. A rendelet hatálya az Unión belüli határokon át közlekedő vonatokra terjed ki, de nem terjed ki az elővárosi vonatokra (Stúrovo-Budapest, Hodos-Zalaegerszeg). A rendelet alól 5 évig adható mentesség, mely két ízben 5-5 évvel meghosszabbítható. A Bajnai kormány a mentességgel nem élt, sőt, a rendeletet kiterjesztette a belföldi pótjegyköteles vonatokra is.

"Nem függ össze a dolog. Sajnos több menetrendi-szakmai megfontolás vezetett a pécsi oldal Délibe viteléhez"

Kabátot varrtak a gombhoz. Valószínűleg Páva Zsolt, aki nem régóta pécsi polgármester, és eddig semmilyen teljesítményt nem tud felmutatni, Kósa Lajoshoz hasonlóan szabadságharcot vívott a pécsiekért, az IC-k visszavitele érdekében.

"Ám e vonatok csatlakozásra vonatkozó szabályok alóli kivétele fel sem merült"

Ha kiviszi a Délibe, akkor megszűnik a miskolci, békéscsabai és biharkeresztesi csatlakozás. Ha maradnak a jelenlegi menetrendi adatok, és 08--kor fog beérni a délibe, a miskolci és biharkeresztesi IC-ket esélytelen elérni. Amúgy meg az a tapasztalatom, hogy a szegedi IC-ket is megkéstetik ű, ha a kör-IC késik, és még 30 percnél kevesebb késéssel leér szegedre, és a keresztek elverése miatt az ellenvonat késése is 30 perc alatt marad.

"Erre azért ne vegyél mérget"

Gyál, Ócsa, Dabas, Lajosmizse 10000-25000 közötti települések. Ehhez jönnek a kisebb és a környező települések, mind-mind alvóváros, a lakosság 90 %-a budapestre jár tanulni, dolgozni, ügyeket intézni. Nem gondolod komolyan, hogy a nem ütemesen közlekedő 3 posta bhv el tudja látni ezt a forgalmat? alig lézengenek rajtuk. ez igaz a 150-es vonalra is.