Excelsior84 Creative Commons License 2010.08.18 0 0 29172
"Attus Germanicus"

Valószínűleg elgépelted, és ezt akartad írni: "Piaci alapon sokkal drágább volna".
Bp-Marosvásárhely repülővel töredékébe kerül, mint vonattal. Én pedig azt mondom, hogy az ICE "meddig" működik piaci alapon. Már csak a formállogika is ezt támasztja alá. Miért érné meg a német államnak ennyit beleölni, ha nem tudna profitot realizálni a dologból.

"Halihó, olyan EU-irányelv NINCS, hogy a személyszállítást piaci alapon kell végezni."

Ajánlom a railway package-eket a figyelmedbe.

http://nfm.gov.hu/data/cms244355/harmadik_vasuti_csomag.pdf
angolul: http://ec.europa.eu/transport/rail/packages/2007_en.htm

Nagy Britanniában nem bukás, olyannyira nem, hogy még a nagyvárosok helyi közlekedését is magántársaságok látják el, egymással versenyezve.

Továbbá szíves figyelmedbe ajánlom a 2005. évi 183. törvényt, mely megteremti az egymással versengő többszereplős modell jogi feltételeit.

A 3. csomagból az Utasjogi Rendelet nem rég lépett hatályba Mo-n, olyannyira, hogy kiterjesztették a belföldi pótjegyköteles vonatokra is. Nem véletlenül viszik ki a pécsi Ic-ket a Délibe...nem fognak Budapesten csatlakozó vonatnak minősülni
Előzmény: attus germanicus (29171)