Excelsior84 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 29160
D55

"De ha nem ismered eléggé, akkor ne példálózz vele szerintem..."

Az interregio-t te hoztad fel, nem én. Én konkrét portugál példát hoztam fel ezúttal.

v_peti

"Ha már szóbajött, akkor legyen tarifapélda oda, ahová 4 féle vonattal is eljuthat az ember."

Budapest-Nyíregyháza: az IC és a gyors között 50 perc a különbség a menetidőben, ebből 16 perc "trükkök százaival" jön össze: a gyorsot Szolnok, Püspökladányban és Debrecenben 5-6 percekre félreállítják, hogy ennyivel nagyobb legyen a menetidő.
Budapest-Győr: gyorssal 1:45, EC-vel 1:22...Itt pedig az a trükk, hogy a gyors megáll Biatorbágyon, Ácson, Nagyszentjánoson, Győrszentivánban és Győr-gyárvárosban.
Budapest-Miskolc: IC 1:59, gyors 2:17.

Azért a több, mint 50 %-os menetidőkülönbség az ICE3 javára szignifikáns. Míg Mo-n irreleváns a különbség. Plusz: Debrecenből se az IC-hez, se a gyorshoz nincs a dunántúl felé csatlakozás.

Siemens113

"nemzetközi business alapon megy"

Az utasok is pont ezt várják el. Fizetnek, és szeretnének kapni valamit, de a MÁV-nál csak kifogásokat kapnak.