Ennek keretében mindkét résznél át kell tekinteni a meglévő terveket, majd azok összefoglalása után értékelni kell a korábbi forgalmi vizsgálatokat, aktualizálni kell a forgalmi modellt, és el kell készíteni a költség-haszon elemzést, valamint a megvalósíthatósági tanulmányt is.
miafaxom, a zúnijó ilyen ódivatú fasságokkal is foglalkozik??
hát nem tuggyák ezek a debilek, hogy a zótópályák nema forgalomnak, hanem a gazdaságnak épülnek?!?
(amúgy kiváncsi lennék, hogya szolnok-péladányi 160-azást, miféle forgalmi modell és kőccséghaszon analízis támasztotta alá?
vagya vasútnál nem kell ilyen ostobaságokkal foglalkozni?)
uccsó kép: ELŐRE a LENINI ÚTON!
azé milyen geciség ezmán: vác kap a pofájába 1 vöröscsíkot, pécs meg 1 csilivili ótópályát...a fele-harmada ekkora forgalomra...