Steeef Creative Commons License 2010.05.28 0 0 13112
Szia Valamau!

2007 óta a BMW benzines motorjai új korszerű közvetlen befecskendezéses motorokkal készülnek (tehát minden 3 éves autó) ami ugyebár most vált lassan gazdát és kerül másod esetleg harmadkézbe. A BMW-nek muszáj volt fejleszteni! A benzines környezetvédelmi normák egyre magasabbak egyre szigorúbbak!
Az első modellek maguk a katasztrófa szintjére zuhantak benzines téren!
A befecskendező rendszer Siemens VDO sajnos nem a legmagasabb minőség!
2007es modelleken széria hiba a nagynyomású pumpa (80.000) reggelente nehezen induló dadogó motorhibajelet jelző benzines autókba ültek a kedves emberek ami nem volt megszokott! Az N54 (turbós benzines 306le 335i) modellek hibás injektor szériával voltak szerelve,ami azt jelenti hogy sor injektor cseréje szükséges (BMW hivatalos nyilatkozata hogy ellenőrizd a cikkszámot ha bizonyos injektorokkal szerelték cseréld mind a 6ot darabja 75.000)!!!! Manapság egy márkaszerviz diagnosztikai kapacitását a benzines motordiagnosztika 60-70%!!!! Ez komoly! Napi 2-3 autó az új benzinrendszerrel szerelve,ami ugyebár már mindegyikben széria!
pár típushiba benzines autóknál:
116i menet közben rángat dadog motorhibajel világít
320,330,335,525,530 nagynyomású és injektor hiba
335i X6_35i turbó probléma ( gyorsításkor motorhibajel,vészüzem turbók cseréje

Ezek az autók megkeserítik a márkaszervizek életét manapság!
Persze van olyan is akinek semmi problémája az autóval nem is kevés!
Ezt nem azért írtam mert benzin ellenes vagyok csak tényleg nem kell enyire a dízeleket leírni,ha újonnan bele tudnánk ülni egy 530d-be pls akkor biztos mi lennénk a legelégedettebbek autók terén! 200.0000km-ig biztosan!!!

üdv Steeef.
Előzmény: Lerek (13110)