tisvol Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46511

...tudom nem a Frédiék hibája, de:

Szerintem a kerék-gumira fogni az egész dolgot, hááát.... a fene tudja. Mennyivel szoktál a kocsival menni? 140-150-el? Mi van azokkal az autókkal, amelyek 200 fölött közlekednek? És a kormány meg sem mozdul a kezemben. De még csak egy minimális módon sem ráz. És életükben olyanról, hogy dinamikus centír nem is hallottak. Én amondó vagyok, hogy ez valamilyen konstrukciós hiba, akár lehet valamilyan önfrekvenciás dolog is. Hogyha ennyire finoman dolgoznak, és ennyire kis dolog, mint a gumi anagsűrűségének nem egyenletes eloszlása, vagy a gumi elforgatása gondot okoz, akkor ilyen alapon ha a dísztárcsa nincs dinamikusan kicentírozva, amiatt is rázhat a kormány. Vagy ha egy nagyobb kavics beszorul a gumi lamellái közé. Főleg ugye hogy az a legnagyobb kerületén van a guminak, és a legnagyobb hibát kell, hogy okozza. Mondtátok, hogy a Frédiék csak a 307 miatt vették a dinamikus centírgépet, annyi volt a panasz. Mindnek a gumi-felni páros volt a baja? Áhhhh.....nem hiszem. Lehet, hogy olyan helyen van a hiba, ami meghaladja a szervizesek tudását, vagy lehetőségeit.

Előzmény: micro521 (46510)