Keresés

Részletes keresés

project640 Creative Commons License 2020.05.07 0 0 0

Konkrétan olyan dologban kérek segítséget, mivel még csak most ismerkedem a BRDM-el, hogy az egyik mankókereket nem tudja felemelni. Amit infót megszereztem róla, az alapján az emelési fázisban a hidraulikus rendszer olajnyomása összenyomja a hidraulika kar felett lévő rúgót, ami által a reteszelést végző golyó-t kinyomja és a kar alsó traktusába beáramló olaj felemeli a kereket. 

Én úgy érzem , hogy az a kerék teljesen beállt ... olyan mintha nem akarná meagát kireteszelni .... még arra gondoltam, hogy a rendszerben kevés a hidraulika olaj, mert teljesen leengedett állapotban a feltöltő tartályban alíg volt olaj.

 

Akkor gondoltam, ha már így állunk, akkor cserélem az egész rendszerben. De hol kell leereszteni a hidarulika olajat? az egyik mankókerék alsó csövét lekötöm, és ott leresztem, lévén az a legalacsonyabb pont? és utána simán a tartályba beleöntök annyit, amit felvesz? 

köszi minden segítaséget!!!!

Előzmény: project640 (-)
project640 Creative Commons License 2020.05.06 0 0 topiknyitó

Sziasztok,

 

Gondoltam indítok egy topic-ot, amely főleg nem az adott harcjárművek katonai, mint inkább technikai részegységeivel foglalkozik. Szerintem ma Magyaroszágon a két fenti típus a leginkább magánkézben lévő ex honvédségi 'valódi' harcjármű. 

Nekem is van egy BRDM-2-es , amit folyamatosan újítok fel, de sajnos sok infó hiányzik, ezért gondoltam arra, hogy hátha valakinek több tapasztalata van, és elindulhat egyfajta párbeszéd, amilyan tudás-átadás formájában :-)

Szóval várok mindenkit, aki rendelkezik ezen járművek valamelyikével, vagy csak nagyon érdekli a típus, vagy egyáltalán van egy kis szerelői vénája, ismerete katonai járművek szerelését illetően :-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!