Pld vezérműtengely az nincs normális, bontottban is vashulladék jellegűeket találok. Talán egyet láttam 250ért ami jó lett volna, de körülbelül annyit ér a motorom kompletten :-D
Tegnap előtt Szélpál Gabi látogatott meg:)Nagyon örültem neki...nem is tudom mikor találkoztunk utoljára..talán amikor az üléseket vittétek Dani.Több éve.
Én bízom a régi gépekben(meg persze az újabbakban is)Januárban vettem egy Transalp 600-ast.(kb a 90'évek óta vágyam volt ez a motor.)Most ezt csinosítgatom.
A duplalámpásom (3aj) valszeg eladó lesz...Egyszerűen nem használom.Vagy 5 éve már nem járok vele.
Marad a 34L a TT ,a Transalp,..meg van egy két újabb masina is ami nem clasic,de nagyon jó gép:)
Alkatrész van dögivel mindenhez.Nem is értem hogy mit nem találtok.Persze lehet hogy nem Japán már de alkatrész.
Ami ebayen sincs az nála sincs. Ami ebayen van, azt ő 2x esen árulja, de pld dugó olyan van nála ami csak a 750esbe jó egyéni kényszerképzeteim alapján. A 800asokba így az enyémbe is másfajtát rakott a gyártó. Tehát vele nem vagyok kisegítve. Meghátugye csapszegje sincs.. nekem meg van :-) igazából fütyi voltam mert mikor tavaly rendelgettem a Hondához az apróságokat akkor még a Suzukinál volt gyári csapszeg de pld dugó gyűrű már nem. Azt hittem azért van még csapszeg mert más tipusba is való és van sz@rásig. Vagy így volt vagy nem de elfogyott mire kitaláltam, hogy na akkor DRre kezdek szedelőcködni össze. Pedig már tavaly is kellett volna a csapszeg. És akkor gyári lett volna...
Nem baj ez van de van. Legalább.
Egyre nehezebb lesz suzuki classicolni
De még nem nézegetem az új aprilia tuareget :-D se az új Afrikát. Pláne, hogy abból az adventure sportsot visszabutították vagy hogyismondjam. Használtat meg még egyszer nem veszek, de újatse mer minek... :-) tehát DRBIG.
Azt sejtettem, hogy a német polcokon lévő készlet árait nem a mi pénztárcánkhoz igazították, de végszükség esetére, ha sehol máshol nincsen, akkor talán még jó lehet...... hogy menjen a motor......... :-)
Most átfutottam, úgy látom nincs csapszeg a webshopjában. Egy (1!) szívó szelep 20 ezer nála egy (1!) a kipuffacsból 27 ezer én meg valami 25 vagy 35 ért vettem meg a 4 szelepet lengyelországból postával. Mondhatnánk, hogy a hesszleré jobb, csak ugyan az a vesrah márkájú szelep jött a lengyelektől mint tőle.
De találtam olyan ami nem 4x annyiba kerül, hanem csak 2x..
Én ugye sajnos nem értek a motorok szerelgetéséhez, bár régesrégen 25 éve egyszer csutkára szétszedtem egy 34L-es Tenerét, lefestettem a vázat szép piros színűre, majd utána össze is tudtam építeni újra a járgányt.......... szóval már többször is írtad, hogy a BIG-hez nem nagyon van alkatrész........... Suzukiban én is érintett vagyok egy 94-es DR 650 RSE-vel........... no hát az fordult már meg többször is a fejemben, hogy ha a régi masinákhoz ennyire kétséges az alkatrész ellátottság, akkor pl. a Hessler bácsi honnan szerzi be a veterán gépek felújításához az alkatrészeket......... a webshop-ban rendelni is lehet tőle mindenfélét a régi masinákhoz is..........
Én megcsíptem a világ utolsó 2db új dr800 dugattyúcsapszegét a cmsnl.com ról, de kiderült róla, hogy nem gyári, hanem utángyártott.
Mostmár van egy pár használt hengerem, 2 új dugóm egy alap meg egy +1mm, szerváltam rájuk gyűrűket, az alap 105ösre wisecot, a 106osra meg valami német cég gyárt után gyűrűt. Az méretben jónak kell lennie a dugóra, a wiseco alsó gyűrű 3.00mm vastag a dr gyári meg 2.8 ott ki kell dikheltetnem a dugót :-)
Vettem 4 szelepet is, mert beverődnek, azzal még nemtom mi lesz.
CR egyben van de nem tudom úgy bekarburálni ahogy kellene; középen van egy kis gebasz de így is úgymegy leesik a fejem :-)
Vettem kínából pár ledes csíkot a DR dobozzaira, mert a biztonság a legfontosabb. Majd biztos motorozok még vele. Akár 20kmnél messzebbre is. Voltam is már egyszer 15kmre, túrtam egy kis földutat, beszélgettem a semmi közepén kecskéket legeltető bácsival, meg a nap is sütött, nagyon jó volt imádom ezt a 2 motort. De az emlékeket én sosem fogom elfelejteni.
.......... lassan egy évvel ezelőtt lesz, hogy Manóúr szólt, hogy már láthatóak felvételek a 2023. évi Sandraiders marokkói etapjairól....... Neki köszönhetően így tudtam akkor én is követni az eseményeket............ most én jelzem, hogy hamarosan kezdődik a 2024. évi megmérettetés:
Kb. 25, max 30 sátor volt felállítva. Több sátorban is ketten aludtak, szóval 40-45 résztvevő lehetett összesen úgy, hogy nem minden időben volt ott mindenki (mert néhányan szombaton már hazamentek a közelgő eső miatt). A kemény mag szerint nagy volt a tumultus. A szervezők szerint nem cél, hogy tömegek jelenjenek meg a party-n. A hideg a legjobb szelektáló. Idén meleg volt, ezért sok volt a résztvevő.
Szerintem érdemes lenne átvennünk azonnali hatállyal.
Csak nem a biztonságos ív kijelölésére, hanem fasszányosul be lehetne karikázni a kisebb kátyúkat, a nagyobb kátyúkat, meg a horgásztavakat az "úton" :-)
F 800 GS adventure 2017. Eddig nekem nagyon tetszik. Remélem sok évig fog engem szolgálni. Fosok tőle mert béjemvé, de majd kiderül, hogy jobb vagy rosszabb mint az eddigi japó motorjaim.