Kezdő skoda karoqosként kérdezem a tapasztalt kollégáktól, hogy a kuplung pedál fölötti olaj folyés ( 1-2 csepp) honnan eredhet? Mi lesz rá a megoldás?
Eladó kiváló állapotban levő 4 db 6x16 5x112 KF57 ET43 acélfelni (pl. Skoda Karoq) és 4 db 215/60 R 16 99 H Hankook Winter I*Cept Evo2 W320 XL téli gumi, mivel eladtam az autót. A kerekek kb. 20.000 km-t futottak, 2018 októberében vásároltam őket. Zalaegerszegen átvehetők.
2021 Karoq nem bicskakulcsos.Elem csere után nem, műkszik a távírányitó. .Nem ismerte fel az autó , oda kellett tartanom a start gombhoz. Felismerte de a szerviz könyvben lévő utasítást végrehajtva sem nyit se zár. Beülve már indithatom az autót, de nem tudom vele lezárni.
Valaki tudna segíteni h hogyan tanítsam az autóhoz? Pótkulcs van . de jobb ha 2 kulcs van és mind a kettő működik. Utólag szereltettem bele riasztót. Ez lehet a baj, ez miatt nem tudom tanítani?
én ezekben szoktam hinni a szerviznek és gyári előírásoknak, ha azt mondják motorolaj 2 év akkor annyi, ha azt, hogy dsghez nem kell nyúlni akkor nem nyúlok... :) (lehet butát kérdezek, nem ismerem a dsgket de ha száraz akkor milyen olajat cserélsz benne? )
Részemről amúgy a duna autóhoz viszem a kocsit, eddig mindenben normálisak és korrektek voltak... porsche pestsbudastb-ket nem kedveltem, mert nagyképűek voltak, tétény autó meg átkúrt... de duna eddig korrekt volt mindenben (más márkájú autókkal is jó élményeim voltak velük)
Ja, bonus sztori:
Elkezdett belülről kifelé rohadni (hólyagosodni) a géptető az embléma alatt... most hagyták végre jóvá a cserét... de kellett vele futni pár kört, mert a tetves importőr elsőre visszadobta azzal, hogy ez kőfelverődés és nem garanciális... (full nem az, egyértelműen sértetlen hólyagok egy 10 centis folton, kb vak is látja, hogy nem külső behatás) ... de duna korrekt volt, javasolták, hogy írjak direktben a PH ügyfélszolgálatnak és "fellebbezzek"... szerencsére egy barátomnak van endoszkópos kamerája, benéztünk és látszott, hogy a két lemez hegesztése szét van rohadva és alaposabban megnézve az alsó lemezen is volt pár pici hólyag...
mivel ezt a belső fotót is csatoltam ezért itt már kedvesebben reagáltak, hogy beküldik a "skoda központba" és végül jóváhagyták... (persze azért meglebegtettem nekik, hogy részemről játszhatunk fogyasztóvédelmet meg igazságügyi szakértőt is ha még egyszer elutasítanak)
azért fura az importőr hozzáállása, mert amikor megnyekkent a fordulat néhány helyzetben amikor felváltott a dsg, akkor azt szó nélkül kb komplett cserével csinálták gariban, pedig valszeg millás tétel volt, de cseréltek kérdés/kérés nélkül hátsó fékbetéteket, startgombot, tükörállítót is... szóval fura/meglepően inkorrekt volt, hogy egy egyértelmű garanciális hibánál kezdtek el szórakozni...
Abban szeretnék segítséget kérni Tőletek, hogy az 1.5 DSG-s Karoqom hamarosan eléri a 60k km-t, és szeretném megtudni, hogy Ti mit gondoltok arról, hogy szükséges-e a "gondozásmentes" száraz 7 sebességes DSGjét elvinni egy váltóolaj cserére? (Gondolom igen, de a márkaszervízek azt irták vissza hogy nem kell ezeket karbantartani..)
Ha esetleg valaki ezen már túl van, akkor tudna szervízt ajánlani erre pesten?
Elvittem az autót a szervizbe és a hiba kiolvasása után kicserélték a baloldali központi ajtó zár mozgató motorját (azt mondták, hogy ez volt a hiba!) és ettől megjavult. A szervizben mondták, hogy a Skoda ismeri ezt a hibát, sajnos ez típushibának minősül. De szerencsém volt, mert a jótállás 1 nap múlva lejárt volna. Azóta ez a hiba nem jelentkezett, én is úgy gondolom, hogy ez most letudva. :-)
Szia! Nekem Navitel R1050-van, nagyon praktikus, a célnak megfelel, talán 3 éve lett beszerelve, 2000 Ft volt a szerelése, gyújtásra lett téve, és a műszerfal alatt kábelezve. 20 perc alatt elkészült....
Nekem csak indulás után (tán 30kmh körül) zár a központi ami így kell, h legyen... olyat sosem tapasztaltam, hogy beülök és magától bezár majd nem ismeri fel a kulcsot... (utóbbit magában külön ha már merülget az elem benne)... Ha az elemcsere nem segít, akkor viszont egyértelműen hibának tűnik.. és nem feltétlenül a záré (nem logikus) hanem a rendszeré... szóval mindenképp szerviz és ha még garis akkor úgyis javítják ingyé...
Dashcam tapasztalatom nincs, én még mindig csak gondolkodom rajta :D (anno addig jutottam, hogy jobb ha szereltetem valahol az állandó tápellátást semmint én tákoljak vagy lógjon a mazzag szivargyújtóból)
Sziasztok! Olyan dologgal találkozott már valaki, hogy a központi zár lezár, amikor beülünk az autóba, valamint akkor is, amikor a kulcs bent van az autó belsejében? A másik érdekes dolog, hogy amikor beültem az autóba lezár a központi zár (álló helyzetben) és a kulcsot nem ismeri fel. Ha akkor kinyitom az autót a kulccsal (bent ülve az autóban), akkor azt felismeri és indítható az autó. A szervizben azt mondják, hogy a baloldali ajtó zárja rossz és azt kell cserélni. Várom válaszotokat, köszi.
Szia! Köszönöm válaszod. Én úgy emlékszem 4.25öt írt minimumnak aztán lehet hogy ugrott én pedig a töltésnél nem vettem észre. Na majd következő tankolásnál töltök még rá. :)
Nekem " mint ha" írogatna olyat , mikor kifogyóba van , hogy a legkisebb utántölthető mennyiség 7 liter. Lehet az zavarta meg ,hogy nem töltöttél bele eleget , és így nem jól ismeri fel a mennyiséget.
Sziasztok! Valaki tapasztalt már olyat hogy AdBlue betöltés után nem változik a még megtehető km? 5l-t töltöttem bele, és azt érzi, hogy megtörtént a töltés, mert a maximàlisan betölthető mennyiség már nem 10l hanem csak 5l, de a megtehető maximális km változatlanul 1700km maradt. Mi lehet ilyenkor a megoldás? Köszönöm előre is a segítséget. Üdv.Dávid
Valami nagyon elég hasonló nekem is jön belőle néha már újkora óta, anno megmutattam a szerviznek, nekem is azt mondták, hogy szokjak hozzá, kicsit "csörömpöl" néha (1.5tsi az enyém is, de DSG)!
Se jobb se rosszabb nem lett 4 év (60ekm) alatt és amikor a DSG hibát javították (ld alább) akkor se javult meg ez a jelenség...
leadtam szervízbe mert csattogó hang jött a váltó felől , azt mondták a féltengely feszítő csavart kellett kicserélni , 5 perc múlva már vittem is vissza
mert a probléma 80% ba ugyanaz. A válasz : a váltóból jön a hang de nem fognak vele semmit csinálni mert ez ilyen. Menjek vele nyugodtan Berlinbe nem lesz vele gond.
A szerviztől átvételkor se kaptam egyértelmű választ, de sztem ez az érvényes:
"A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik." de ez annyi kiegészítéssel, hogy törvény szerint "a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el." tehát azt esetleg mondhatja a gyártól, hogy a 4 évet nem köteles tartani, mert az önkéntes volt, de a 2 törvényi előírás... tökmindegy, hogy egy aksi vagy egy dsg vagy bármi olyan javítás ami garanciálisan történt, ott annak a részek a tekintetében kezdődik előlről... (bár itt megint az egyik jótállás a másik meg szavatosság)
ha pedig fizetsz egy javításért akkor minimum 6 hónapot kell vállalniuk ha 20e felett van a költsége...
Szerintem a gariidőntúli szavatosság az a szürke ötven árnyalata. Gondolom a 26.000ft os órabért leviszik 20.000 ft ra. De ,hogy az általuk elvégzett munkára nincs fekete- fehér állásfoglalás azt nem értem.
Én ma adtam le az autót, elvileg holnap lesz kész... de sajnos a szerviz nem tudott egyértelmű választ adni a kérdésekre (reggel 7 volt, a srác kb még aludt :D)... magyarázott erről a "nem fizetett érte" verzióról, meg arról, ha lejár a 4 év, amíg él a gari akkor utána még 7 éves korig/200ekm-ig - ha végig márkaszervizeled az autót akkor - a PH méltányosságból be szokott szállni a hibák javítási költségeibe... de arra ő se tudott egyértelmű választ adni, hogy mi van ha most a váltót megcsinálják és mondjuk 3 hónap múlva újra nyekeregni kezd, hogy akkor ott milyen jótállást/szavatosságot/mennyi időre vállalnak... szóval zavaros...
Felszereltem a karoq-ra a vonóhorgot fix nem levehető Oris márkát . A Skoda Szalonba ahol vettem az autót simán levizsgázott . Nem kértek felszerelési nyilatkozatot
50 e ft volt a horog feltanítása és az új műszaki + 6 ft az okmányirodában az új forgalmi