Tulaj elmondása, hogy hidegindításnál , amikor beindul jön egy zörgés a motortérből, aztán eltűnik, viszont gyorsításnál is zörög, de sebességtartásnál viszont nem, és ha üresben pörgeti az ember, akkor se zörög
merre érdemes elindulni?
Alacsony fordulaton és leállításnál sem remeg be az autó, így a kettős tömegűt elengedte.
Feltételezem, a facelift utáni kivitelre gondolsz, tudtommal a CVT-váltót nem szerelték a korábbi verziókba. Szerintem nem a váltó lesz ott a fö gond, hanem az olajban futó vezérmüszíj, amivel az új háromhengeres motorokat tervezték. Ez minden más gyártónál (PSA, Ford, Honda) megbukott, akik megpróbálkoztak vele, én nem eröltetném.
Vettünk egy 2016/6 1.0 turbó K Astrát. Most figyeltünk fel arra, hogy gázelvételkor valami kattan a motornál üresben (Nyitott motorháztetőnél). Valaki talapasztalt ilyet? Mi lehet? Merre keressünk?
valamint utóbbi két olajcsere 30000 km-nél történt. Mennyire gond? Mi majd innentől 10000 km-ként fogunk. Mit nézzünk át?
mennyire esélyes a hengerrepedés itt?
Budapesten és/vagy Győrben tudtok maszek szervizest, aki megbízható és erre a típusra szakosodott?
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy valaki esetleg tudna tanácsolni a következőkre megoldást, amíg nem jutok el a szerelőhöz. Az autó egy benzines Astra k modell. A probléma amit látni a vezérműtengely állító szelepnél szivárog az olaj, ha jól tudom ez a szolenoid szelep. Kiszedtem és egy tömítő gyűrű található benne mindössze gondolom ez lehet a folyás oka. Megtisztítottam azonban amikor vissza tettem akkor láttam, hogy a behelyezésnél több pozícióban is bemegy a szerkezet, mert a végén található egy félkör alakú metszés illetve hogy én azt elforgattam jobbra balra , így a lukak is változtak a behelyezésnél. Viszont bárhogy áll ez a kis tengely a bemarásokkal mindenhogy tökéletesen a helyére megy. Lehet itt gond ? Sajnos szivárog továbbra is gondolom a tömítés csere megoldja a problémát, csak az nyugtalanít, hogy ha elforgattam ezt a belső tengelyt azzal nem csináltam e gondot? Köszönöm, ha valaki tud segíteni.
Tud valaki olyan komfort modulról, ami felhúzza az összes leeresztett ablakot, mikor bekapcsolom a központi zárat? Tudom, van olyan lehetőség, ha a záró gombot folyamatosan nyomom, akkor ez megtörténik, de szeretném automatizálni.
Szeretném a telefont normálisan elhelyezni, hogy lássam is, meg tudjam kezelni is. A régebbi kocsimban volt egy brodit alaptartó és arra erősítettem rá a tartót. Az nagyon jó volt, imádtam!
Most nézegetem a brodit oldalán ehhez a típushoz, de nagyon nem szimpatikus. Eleve eléggé lent van, ráadásul úgy néz ki, hogy még a gombokat is kitakarja. Erről valaki meg tud erősíteni? Valaki használ ilyet?
A másik megoldás a szellőző rácsra rakható tartók, de azzal meg az a baj, hogy eléggé lötyögnek rajtuk. Legalábbis még nem láttam olyat, hogy az passzentos legyen. Ablakra meg nem akarok tappancsozni.
Ki, milyen megoldást használ? Van olyan, ami tökéletes és nem mozog, lötyög? Nem takar ki semmit stb.?
Most tervezek venni egy Astra K-t. Meg van a kiszemelt. Az lenne a kérdésem, hogy ki lehet-e kapcsolni a start-stop rendszert? Nekem ne állítsa le az autó magát, ha én nem szeretném.:)
Ha igen, akkor véglegesen, vagy csak a következő indításig?
4 év, 61e km után állíthatom, hogy semmi komoly dolog nem jött elő ezidáig. Kuplung munkahengert kellett cserélni visszahívás keretein belül, nekem 0 ft-omba került. Kokszosodásra nem hajlamos, Részecskeszűrő 97%-os döntően városi használat mellett. Fogyasztása nagy átlagban 6,7 új kora óta, autópálya 6 körül, országút 5,5-5,7. Futóműve remekül bírja a hitvány minőségű utakat. Ami megtréfált, az a kulcsnélküli rendszer, ugyanis ha merül a távirányítóban az elem, egész egyszerűen nem indul és sehol nem jelzi az okát. Összességében ajánlom a típust/motort.
23 ezer km után egészen biztosan nem kell láncot cserélni. Ezekben elég jóféle lánc van, én speciel nem hallottam még olyanról, amiben cserélni kellett volna.
Sziasztok, most vettem egy 14t 125 ös autót. 5,5 éves 23.000km van benne. ha jól tudom ezek láncos motorok.Cseréljem a láncot, vagy ráér, ha érzékelem hogy csörög, vagy nyúlik. Köszi!
Úgy, hogy ez az előírás. Nyilván más viszkozitási osztályú olaj is "tudhatja" az OV specifikációt, de ettől függetlenül jelenleg (most néztem meg) ez van érvényben.
Tényleg. 2016-os esetén Dexos1.2 az előírás, a 2019-es esetén meg OV0401547 az ajánlott. A 0w20 meg onnan jön, hogy az OV specifikációjú olajból csak a 0w20 használható.
Megváltoztatták, de nem arra, amit az előző hozzászóló írt. A te esetedben az előírás Dexos1.2 5w30. Az adalékanyag, amiről meg beszélnek, az a gyári. A típus facebook csoportjában (Opel Astra K Club Hungary) találsz róla információkat vagy írj nekem emailt és átküldöm neked a leírást.