A 1.5-röl nincs infóm (biztosan szeretnél háromhengeres dízelt?), az 1.6-os dízeleknek a vezérlése alultervezett, sokaknál 100k km-t sem bír ki az gyári vezérmülánc - ezt csak a motor kiszerelése után lehet cserélni, sacc 7-800 ezer forint jelenleg egy ilyen müvelet. Az 1.4-es benzines turbó 110-nél autópályán hatodikban 5 litert eszik, vagy még annyit se (nekem ilyen volt kézi váltóval). Az automatásnak max. pár decivel lehet magasabb a fogyasztása. Szvsz. ha csak dízel jöhet szóba, akkor érdemesebb egy másik modellt választani.
Ha esetleg nem vagy facebook-rajongó és nem kaptál még választ, az újabb típusú 1.2-es motort egyáltalán nem javasolnám.
A kivételesen normálisan méretezett korábbi láncos vezérlést (K-szériás benzines motoroknál nemigen hallani rá panaszt, preventív cseréje tehát szükségtelen) átfejlesztették rajta olajban futó szíjasra, ami viszont egyetlen gyártónak sem vált még be. Az összes ilyen konstrukció (EcoBoost, a Honda kis háromhengerese, a förtelmes PureTech stb.) megbukott és nincs ok feltételezni, hogy az Opelé ennel jobban sikerülhetett, ha ez nem terjedt még el róla, annak föleg az lehet az oka, hogy a többi említett gyártó motorjai jóval hosszabb ideje vannak piacon.
Van egy 2016 os 1.0 turbós k astrám. Párás éjszaka után reggel nem indul picit pörög a motor lefullad. Kisüt a nap fél óra múlva mintha semmi baja nem lenne valószínűleg kiszárd. Hiba kódot nehezen kiolvastuk. P1682 Motor fojtószelep hibás működés. Én fojtó szelepre vagy gáz pedál elektronikára tippelk. Egyéb ötlete tippje valakinek?
Tulaj elmondása, hogy hidegindításnál , amikor beindul jön egy zörgés a motortérből, aztán eltűnik, viszont gyorsításnál is zörög, de sebességtartásnál viszont nem, és ha üresben pörgeti az ember, akkor se zörög
merre érdemes elindulni?
Alacsony fordulaton és leállításnál sem remeg be az autó, így a kettős tömegűt elengedte.
Feltételezem, a facelift utáni kivitelre gondolsz, tudtommal a CVT-váltót nem szerelték a korábbi verziókba. Szerintem nem a váltó lesz ott a fö gond, hanem az olajban futó vezérmüszíj, amivel az új háromhengeres motorokat tervezték. Ez minden más gyártónál (PSA, Ford, Honda) megbukott, akik megpróbálkoztak vele, én nem eröltetném.
Vettünk egy 2016/6 1.0 turbó K Astrát. Most figyeltünk fel arra, hogy gázelvételkor valami kattan a motornál üresben (Nyitott motorháztetőnél). Valaki talapasztalt ilyet? Mi lehet? Merre keressünk?
valamint utóbbi két olajcsere 30000 km-nél történt. Mennyire gond? Mi majd innentől 10000 km-ként fogunk. Mit nézzünk át?
mennyire esélyes a hengerrepedés itt?
Budapesten és/vagy Győrben tudtok maszek szervizest, aki megbízható és erre a típusra szakosodott?
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy valaki esetleg tudna tanácsolni a következőkre megoldást, amíg nem jutok el a szerelőhöz. Az autó egy benzines Astra k modell. A probléma amit látni a vezérműtengely állító szelepnél szivárog az olaj, ha jól tudom ez a szolenoid szelep. Kiszedtem és egy tömítő gyűrű található benne mindössze gondolom ez lehet a folyás oka. Megtisztítottam azonban amikor vissza tettem akkor láttam, hogy a behelyezésnél több pozícióban is bemegy a szerkezet, mert a végén található egy félkör alakú metszés illetve hogy én azt elforgattam jobbra balra , így a lukak is változtak a behelyezésnél. Viszont bárhogy áll ez a kis tengely a bemarásokkal mindenhogy tökéletesen a helyére megy. Lehet itt gond ? Sajnos szivárog továbbra is gondolom a tömítés csere megoldja a problémát, csak az nyugtalanít, hogy ha elforgattam ezt a belső tengelyt azzal nem csináltam e gondot? Köszönöm, ha valaki tud segíteni.
Tud valaki olyan komfort modulról, ami felhúzza az összes leeresztett ablakot, mikor bekapcsolom a központi zárat? Tudom, van olyan lehetőség, ha a záró gombot folyamatosan nyomom, akkor ez megtörténik, de szeretném automatizálni.
Szeretném a telefont normálisan elhelyezni, hogy lássam is, meg tudjam kezelni is. A régebbi kocsimban volt egy brodit alaptartó és arra erősítettem rá a tartót. Az nagyon jó volt, imádtam!
Most nézegetem a brodit oldalán ehhez a típushoz, de nagyon nem szimpatikus. Eleve eléggé lent van, ráadásul úgy néz ki, hogy még a gombokat is kitakarja. Erről valaki meg tud erősíteni? Valaki használ ilyet?
A másik megoldás a szellőző rácsra rakható tartók, de azzal meg az a baj, hogy eléggé lötyögnek rajtuk. Legalábbis még nem láttam olyat, hogy az passzentos legyen. Ablakra meg nem akarok tappancsozni.
Ki, milyen megoldást használ? Van olyan, ami tökéletes és nem mozog, lötyög? Nem takar ki semmit stb.?
Most tervezek venni egy Astra K-t. Meg van a kiszemelt. Az lenne a kérdésem, hogy ki lehet-e kapcsolni a start-stop rendszert? Nekem ne állítsa le az autó magát, ha én nem szeretném.:)
Ha igen, akkor véglegesen, vagy csak a következő indításig?
4 év, 61e km után állíthatom, hogy semmi komoly dolog nem jött elő ezidáig. Kuplung munkahengert kellett cserélni visszahívás keretein belül, nekem 0 ft-omba került. Kokszosodásra nem hajlamos, Részecskeszűrő 97%-os döntően városi használat mellett. Fogyasztása nagy átlagban 6,7 új kora óta, autópálya 6 körül, országút 5,5-5,7. Futóműve remekül bírja a hitvány minőségű utakat. Ami megtréfált, az a kulcsnélküli rendszer, ugyanis ha merül a távirányítóban az elem, egész egyszerűen nem indul és sehol nem jelzi az okát. Összességében ajánlom a típust/motort.
23 ezer km után egészen biztosan nem kell láncot cserélni. Ezekben elég jóféle lánc van, én speciel nem hallottam még olyanról, amiben cserélni kellett volna.
Sziasztok, most vettem egy 14t 125 ös autót. 5,5 éves 23.000km van benne. ha jól tudom ezek láncos motorok.Cseréljem a láncot, vagy ráér, ha érzékelem hogy csörög, vagy nyúlik. Köszi!