A bérlés a valószínűbb, a buszokon a mai napig ITK-s engedélyszám van. És, hogy teljes legyen a kép, a honvédségi járatot is ezekkel csinálják, a Veszprémi Ipari Park járatain felül.
Különlegesség, hogy egyszerre van fent rajtuk a Balaton Ré-Busz és az Úszó Nemzet Program logója. Jó eséllyel kibérelték az ITK-tól őket (eredetvizsga nincs, tehát a vétel kizárható), de az is lehet, hogy mivel az ITK lízingelte őket, a legújabb Reformok forgalomba állásával visszakerültek a bankhoz, majd átkerültek a Balaton Ré-Buszhoz.
Aki akar nekem segíteni a JSZP egyik legnagyobb buszos rejtélyének, az NLH-318 exének a kiderítésében, azt ezúton is vadászatra hívom!
A teendők a következők:
- Regisztrálsz a vehicleregistrationapi.com oldalra, ahol kapsz 10 ingyen kreditet mailcímenként
- Az adott címhez tartozó felhasználóneveddel átmész ide (ez az előbbi oldalon belül a francia endpoint)
- Jó alaposan megnézed a képet, valamint tanulmányozod, hogy melyik kombináció nem volt még, és ha látod, hogy az új ablakban megnyíló adatoldalon megjelenő járműadatok nem buszhoz tartoznak, akkor azt jegyzed (jobb, ha jegyzed, mert komolyan össze lehet kavarodni)
- Minden 10 lekérdezés után másik mailcím, másik regisztráció szükséges
Én az alábbiakat próbáltam végig:
- mindent, aminél BE vagy DE az első két betű, ÉS
- 310, 312, 316, 318, 510, 512, 516, 518, 910, 912, 916, 918 a középső három szám, ÉS
- QD vagy SD vagy ZD az utolsó két betű.
Ezeket gondoltam ugyanis a legvalószínűbb eshetőségeknek. Egyelőre nem jártam sikerrel. :)
Bár nem a legfrissebb történés, de LUZ-028 az MMG Group Kft-hez került. JSZP alapján ez még tavaly ősszel történt, de eddig nem nagyon láttam mozogni. Jelenleg Szeged - Makó szerződésesen fut, hogy a Continentalhoz, vagy a Givaudanhoz jár-e, azt nem láttam.