A fóti MAN-szervizben pedig a Five Stars öt új, Flixbus-arculatos Lion's Coach-a, AE-HT-716 és a még rendszám nélküli másik négy.
AE-MC-930 egy másik, és mintha a többi is kapott volna rendszámot. A JSZP szerint a 929 és a 931 is Lion's Coach, de azok fehérek (és mivel az utóbbin Riverside Luxury Cruises arculat van, ezért az marad is fehér).
Miskolc környéki aktuál. SEGA-ba a korábbi PRD-296 helyett AEDN-061 jár (kb. fél éve), valamint AAEP-170 is beszállt a szállításba. Mindkettő buszon Human Transport logó található. A cégnél található több kissebb busz is, mint PFG-479 és PKP-855 - nem tudom ezek voltak-e már korábban beírva.
Újdonság Felsőzsolcán minden reggel látok egy piros Irisbust AAAJ-586 rendszámmal, de cégjelzés vagy úticél nélkül. Szerintem az ott található Logiconba járhat, mivel őszig a helyi közlekedési társaság (MVK) ment a gyárhoz, de most új szolgáltató lett.
Helycserés támadások Ózdon: a Homm valamikor átcuccolt az autóbusz-állomásra (!), most NTB-647, RLA-379 és SRS-317 (utóbbi már fehér) volt tőlük, Domaházán pedig SPM-716 (de akkor hova lett a RIC-109?), a K&V viszont a teszkóparkoló helyett már azon a bolyoki telepen parkol, ahol korábban a Homm (AA-EL-073 és AA-EL-075 volt ott, AA-EL-074 pedig leváltotta Mátraballán az SDP-336-ot). Ugyanitt (Bolyokon) PSU-048 és RCL-742. A Hommtól meglett a TAJ-699 Jósvafőn, az szerencsére fixnek bizonyult.
AE-CB-546 ex 5J2 7128 (Ózd - Bosch, remélem, nem a hatvani, durva lenne)
AE-CB-547 ex 5J2 7411 (ezt nem láttam, a JSZP adta ki a szomszédban)
AE-ET-447 ex 5J2 7216 (Bátonyban volt, erre nem emlékszem, volt-e már)
Sajószentpéteren, a Sparnál pedig:
AE-IS-877 ex MJW-671 (ezt a viszlós Crosswayt hirdették meg először Csermőkén, aztán elhoztak még kettőt)
Nem is mondtam... A Sonkolybusznál előkerült az NBA-330 c. Irisbus Magelys, ami aztán később lett KN-736FS is (mint az a JSZP-ből kiderült), és most az viseli a SON-111 rendszámot. A SON-222-vel pedig egy általam még nem azonosított Irisbus Evadys szaladgál. Ezeken kívül SB-US-111 is van már, az egy szürke Tourino.
Érkezett viszont két, ex svájci Citaro "helyettük", ráadásul a faceliftes, háromtengelyes fajtából:
AE MH-275 ex LU 15030 (Bucheli Busbetrieb / PostAuto Luzern) (WEB62818513702400)
AE MH-288 ex ? (Bucheli Busbetrieb? / PostAuto Luzern?) (WEB62818513702898), a kérdőjel oka a szokásos jszp-s gyengélkedés, de külsőre teljesen egyformák, az biztos.
Illetve talán itt még nem szerepelt a két sárvári/zalaegerszegi flexes MAN csuklós (a harmadik, az oslói piros, az AA II-124 szerepelt, ha jól emlékszem):
Utóbbi a fóti Auchannál állt. A fóti MAN-szervizben pedig a Five Stars öt új, Flixbus-arculatos Lion's Coach-a, AE-HT-716 és a még rendszám nélküli másik négy.
AE-EV-991 ex MZR-511 (sok év után megint forgalomban)
Ventona, mindegyik Lion's Regio:
SJY-396 ex BD 12887
SPM-457 (ex nincs, a VIN TSC-s)
TFJ-570 ex BD 12946 (ez már volt, de az ex még nem)
AE-ES-138 ex DO-LR 94 (azt hiszem, ez meg Csermőkén keresztül)
Meglett még Csepelen a PNC-360 (a tűzoltóságnál volt), meg a TCC-873 (a Nyuszi sétány mögött, a kiserdőnél, ahol a TFJ-570 is). A Csermőkére került PWV-030 helyett az SXL-562 volt a soroksári felüljáró tövében. Az MR Reisentől az MWT-677 Makádon van, az AA-DN-488 (ex MWT-687) pedig a szigethalmi temetőnél, mindkettő évek óta a Prologis Park (NCR) műszakváltásain látható (oda többnyire a Ventona járt).
Pázmánd lesz az, nem Pákozd. A Pákozd egy ideje már Sukoróig lett meghosszabbítva, azon pedig pont bővítés történt, a kisbusz helyett beállt egy Bova. (Mondjuk nem a vidékiek lettek többen, hanem a Domb utcai szállósok.)
Az irodai járat is megszűnt, viszont mintha helyette, de másodrésszel jár a reggeli 15-ös helyi járat. Amióta nincs az irodista, a KIC-427-et látom rásegítőként, minden nap.