Sziasztok! A fiamék foglaltak Berlinben két éjszakára szállást a Bookingon. Úgy igazolta vissza a Booking, hogy december 12-ig az időpont egyszer módosítható. Pár napja szerették volna módosítani januári időpontra. Akkor olcsóbb is, de jelezték, hogy természetesen nem igénylik a különbözetet. A Booking a szálláshoz irányította őket. Ők azt mondták, hogy nem fogják módosítani. A Booking azt mondta, hogy a szállásnak nincs szabad szobája abban az időpontban, pedig képernyő fotó van róla, hogy foglalható. A Booking nem mutat hajlandóságot, hogy visszafizesse a már kifizetett szállást. Milyen lehetőségek vannak a jogorvoslatra?
A duplázott terhelések többnyire akaratlan informatikai problémák. A bank nem is teljesíti az x percen belüli azonos követeléseket. A poszt tolónál is csak zárolták az összeget és nem terhelték.
Az SMS meg kérem mostanság olyan mintha telexről vagy táviratról beszélnénk. Pushban megy minden, ha a kliensnek van hozzá eszköze. Ha meg nincs, akkor maradnak a kellemetlenségek, marad a bankba szaladgálás és a várakozásban a gyors megöregedés.
A visszautalt pénzről nem kapunk értesítést, mert az autamtikus visszatérítés, mintha téves levonás lett volna. Lentebb írtam róla, mi is most kaptunk így vissza pénzt, és nem jött róla értesítés a banktól. Nálunk a booking hibázott, mert az angol ügyintéző félreértette a levelem. Később mindenben segítettek, sőt felajánlották, hogy bármi plusz költségem adódik küldjem el a számlákat, mindent kifizetnek! Felhívtam őket és 3-an intézték az ügyemet, mert egy különleges szállásról van szó, amire nagyon hosszú az előjegyzés. Majd kétszer is elnézést kértek levélben. Ezért írtam, hogy elnézést kérek, amiért csalódtam bennük, mert végül minden hibát megoldottak!
ha a booking vonta le 2x akkor az nem banki hiba,max az hogy nem kapott sms-t, ha meg közvetlenül a szálláshelyen húzták le 2x akkor az is lehet teljesen banális dolog, kifogyott a papír a terminálból, de az megint nem a booking hibája,azért jó lenne tudni hogy mi volt a hiba oka
Akkor talán módosítsd a dolgot: Én is Booking banki-áldozat lettem...
A dupla terhelés sem biztos hogy a Booking sara, nemegyszer előfordul és minden esetben helyre rakják. A pénzügyi rendszer megbízhatósága mindenkinek az érdeke.
Ténylegesen a bank sara, hogy csak az egyik tranzakcióról jött sms, és a pénz visszautalásáról sem kaptam értesítést. De azt végkép nem értem, miért vonta le a Booking a pénzt kétszer.
Én is Booking-áldozat lettem. Kétszer vonták le a kártyámról a szállásd0jat, és csak a másodikról jött sms. Teljesen véletlenül vettem észre, hogy hiányzik pénz a kártyáról. Berohantama bankba, ahol közölték, hogy az első levonást már el is könyvelték, a második összeg pedi zárolva lett. Arra nem tudtak vagy akartak válaszolni, hogy miért nem érkezett sms az első levonásról. A szemem kigúvadt, mire megtaláltam azt az aprócska elrejtett linket, ahol reklamálni tudtam. Erre aztán kaptam egy emailt, amiben kérték, hogy nyújtsam be a bizonyítékokat és a pontos leírását a problémának. 8 pdf file-t küldtem el nekik a panasszal együtt. Aztán sokáig se kép, se hang. így mentem el Rómába. Az utolsó napon jött egy email, hogy vissza fogom kapni rossz levonást, és elnézést kérnek. Kijelentkezéskor a receciós adott egy blokkot 300 euróról. Csak úgy tudtam ellenőrizni, hogy ténylegesen visszakaptam-e a pénzt, hogy megnéztem az ebankban, sms most sem jött. Ezzel én is végeztem a Bookinggal.
Ha hitelkártya adatok nélküli egy foglalás bookingon és helyszinen fizetendő, de van 2 nappal érkezés előtti lemondási határidő, akkor mi történik ha késve mondom le vagy nem megyek ?
Vissza kell vonnom a csalódást, megkövezem magam. A booking késve, de válaszolt, lemondta a lemondhatatlan szállást, és automatikusan visszaküldte a pénzt. Majdnem sírva hívtam fel őket, hogy fél éve várok a szállásra, és nem tudom mikor mehetnénk legközelebb, pláne, hogy 50 ezerrel drágább lett az éjszaka. Be kell vallanom, az hogy egy napig ezen dolgoztak, hogy megoldják a problémát, hihetetlen volt. Végül elnézést kértek, mert én nem akartam lemondani, azt mondták, hogy minden plusz költséget átvállalnak, és elnézést kérnek. 2 napig intézték, hogy visszakapjuk a foglalást! Ezért vissza kell vonnom, hogy csalódtam.
én egy bő éve nem utaztam a bookinggal, akkor köcsögök voltak, megnézem hogy mit kínálnak,de mindig találtam jobbat ,ha mást nem az adott hotel saját oldalán
Mi sokat foglaltunk az utóbbi időben, és megijedtünk, hogy a problémák miatt nem lesz-e gondunk. Írtam az összes hotelnek, és mindenhonnan azt a választ kaptam, hogy semmi gond a foglalásainkkal. Csak a saját véleményem az, hogy nagyon sok csaló magánszállás jelent meg az oldalon, és emiatt lehetett a szigorítás. Szóval ezidáig nem volt semmi gondom. De azt is be kell vallanom, hogy fordított esetben, úgy gondoltam, hogy gond lesz a hotellel, írtam nekik, és nem is válaszoltak. Végül a hoteltől kaptunk kielégítő választ. Megijedtem, hogy a hotelünket a Tátrában csak kabinos felvonóval lehet megközelíteni, de a honlap szerint a felvonót karbantartják. A booking a levelemre nem is válaszolt, végül a hotelt elérve derült ki, hogy a szálloda vendégei részére elindítják a kabinos felvonót. De a booking óriási csalódás volt.
Szerinted akik olvassák ezt a fórumot hülyék? Esetleg kínai vagy és érdekelt a cégben. Az egy dolog, hogy az általad reklámozott oldal rossz, nem működik helyesen. Gondolom tudod, ha kipróbáltad. Semmilyen ügyfélszolgálata nincs a kínai cégnek. Ez oldal kb. olyan, mintha a kínai piacon vennél egy kínaitól ócska kínai terméket. Rákerestem az üzemeltető cégre, és az is felháborító. Kívánom neked, hogy mindig ilyen cégnél foglalhass csak.
Azért ezt nem teljesen értem... Három lefoglalt szállásból három visszamondta? Mégis hogy? Én elég régóta elég sokat utazom, összesen két ilyen alkalom volt, abból is egyszer a szállás cseszte el, egyszer meg a booking segített volna, de inkább hazajöttünk.
Amúgy - amennyiben a feltételek engedik - mindenki annyit foglalhat, amennyit akar... Nyilván lehet ezt is elegánsan csinálni, de semmi nem tiltja. Az más kérdés, hogy nehezített pályán (nagy társaság, gyerekekkel, főszezonban, külön igényekkel) mennyire kifizetődő a dolog, de hogy háromból semmi nem marad, az kissé furcsa...
Máshol olvastam, az ország lényegtelen. A srófos magyar jó előre lefoglalt főszezonra három szállást is, hogy a lemondás időszak végén „majd meglátja”. És amúgy is helyszíni fizetés volt, mit kockáztat, ugye? Meglátta. Az egyik menet közben eladta, a másik kettőnél sajnálatos műszaki gondok merültek fel, és az okoskolbász azon siránkozott, hogy ki tudna, főszezoni hirtelenjében egy népesebb, gyerekes társaságnak tengerparti apartmant biztosítani. Kapott. Nem is egyet. Jótanácsot...
Én inkább keletre utazok, nemigen foglalok előre, legfeljebb egy-két nappal, mert gőzöm sincs, mit hoz a holnap, és mivel arrafelé is inkább a helyszíni utófizetés járja, egyből kommunikálok a szállással, hogy jövök stb. és kérdezek is valamit, hogy lássa, nem viccelek, és hogy nem egy fantom a szállás, azt a friss vendégértékelések eléggé garantálják.
Azt kellett volna írnod a hsz.ben, hogy közbejött valami életbevágóan fontos, temetés, stb. Akkor szerintem mindenki másképpen értékelné a hsz-ed. Én más szakmában dolgozom, és nálunk is előfordul hasonló eset. Ha az ügyfélnek nincs megfelelő indoka, szó nélkül letiltom a telefonszámát, és ignorálom a leveleit örökre. És még mi csodálkozunk, hogy miért kér minden iparos magas előleget. Minek, hát a megvásárolt anyagot majd felhasználja máshol. Egy szállodában sincs semmi gond, ha mindenki lemondja a szállást, hazaküldenek minden dolgozót aznap, és nem kapnak fizetést.
Arról egyébként mi a véleményed mikor most augusztusban a horvátországi nyaralásra foglalt szállásunk köszönő viszonyban sem volt a bookingon foglalttal?
50nm helyett 25nm-es volt
fullon felszerelt helyett semmi extra nem volt benne