Keresés

Részletes keresés

szabóévi57 Creative Commons License 2023.12.12 -1 0 3256

Sziasztok! A fiamék foglaltak Berlinben két éjszakára szállást a Bookingon. Úgy igazolta vissza a Booking, hogy december 12-ig az időpont egyszer módosítható. Pár napja szerették volna módosítani januári időpontra. Akkor olcsóbb is, de jelezték, hogy természetesen nem igénylik a különbözetet. A Booking a szálláshoz irányította őket. Ők azt mondták, hogy nem fogják módosítani. A Booking azt mondta, hogy a szállásnak nincs szabad szobája abban az időpontban, pedig képernyő fotó van róla, hogy foglalható. A Booking nem mutat hajlandóságot, hogy visszafizesse a már kifizetett szállást. Milyen lehetőségek vannak a jogorvoslatra?

lacika104 Creative Commons License 2023.11.17 -1 0 3255

Hát lehet így van Csak a foglaláskor megadtam a kártya adatait De lehet igazad van Mindegy, majd lesz valahogy Köszi

Előzmény: irreverzibilis (3254)
irreverzibilis Creative Commons License 2023.11.16 -1 0 3254

Honnan tudnák hogy kié a kártya ha a kezedben marad? oda tartod, beütöd a kódot, a terminál nem fogja a kártya tulajdonos/női nevet kiírni

Előzmény: lacika104 (3253)
lacika104 Creative Commons License 2023.11.16 0 0 3253

Bocs, de nem értem 

Előzmény: irreverzibilis (3252)
irreverzibilis Creative Commons License 2023.11.16 0 0 3252

ha nem adod ki a kezedből,akkor nem

Előzmény: lacika104 (3251)
lacika104 Creative Commons License 2023.11.16 -2 0 3251

Ha helyszínen fizetek, de az asszony hitelkártyáját használom úgy, hogy Ő nincs velünk, az rendben van? Nekem nincs hitelkártyám, nincs jobb ötletem

Mr. Hadley Creative Commons License 2023.10.26 0 0 3250

A duplázott terhelések többnyire akaratlan informatikai problémák. A bank nem is teljesíti az x percen belüli azonos követeléseket. A poszt tolónál is csak zárolták az összeget és nem terhelték.

Az SMS meg kérem mostanság olyan mintha telexről vagy táviratról beszélnénk. Pushban megy minden, ha a kliensnek van hozzá eszköze. Ha meg nincs, akkor maradnak a kellemetlenségek, marad a bankba szaladgálás és a várakozásban a gyors megöregedés.

Előzmény: irreverzibilis (3249)
irreverzibilis Creative Commons License 2023.10.25 -1 1 3249

ez azért gázos

Előzmény: auray1 (3247)
kirsan Creative Commons License 2023.10.25 -1 0 3248

A visszautalt pénzről nem kapunk értesítést, mert az autamtikus visszatérítés, mintha téves levonás lett volna. Lentebb írtam róla, mi is most kaptunk így vissza pénzt, és nem jött róla értesítés a banktól. Nálunk a booking hibázott, mert az angol ügyintéző félreértette a levelem. Később mindenben segítettek, sőt felajánlották, hogy bármi plusz költségem adódik küldjem el a számlákat, mindent kifizetnek! Felhívtam őket és 3-an intézték az ügyemet, mert egy különleges szállásról van szó, amire nagyon hosszú az előjegyzés. Majd kétszer is elnézést kértek levélben. Ezért írtam, hogy elnézést kérek, amiért csalódtam bennük, mert végül minden hibát megoldottak! 

auray1 Creative Commons License 2023.10.25 -2 0 3247

Rövidre zárva: A Booking vonta le a pénzt kétszer, és a Booking adta vissza a "téves" levonást. Erről emailben értesített miután panaszt tettem.

 

irreverzibilis Creative Commons License 2023.10.25 0 0 3246

ha a booking vonta le 2x akkor az nem banki hiba,max az hogy nem kapott sms-t, ha meg közvetlenül a szálláshelyen húzták le 2x akkor az is lehet teljesen banális dolog, kifogyott a papír a terminálból, de az megint nem a booking hibája,azért jó lenne tudni hogy mi volt a hiba oka

Előzmény: Mr. Hadley (3245)
Mr. Hadley Creative Commons License 2023.10.25 -1 0 3245

Akkor talán módosítsd a dolgot: Én is Booking banki-áldozat lettem...

 

A dupla terhelés sem biztos hogy a Booking sara, nemegyszer előfordul és minden esetben helyre rakják. A pénzügyi rendszer megbízhatósága mindenkinek az érdeke.

Előzmény: auray1 (3244)
auray1 Creative Commons License 2023.10.24 -3 1 3244

Ténylegesen a bank sara, hogy csak az egyik tranzakcióról jött sms,  és a pénz visszautalásáról sem kaptam értesítést. De azt végkép nem értem, miért vonta le a Booking a pénzt kétszer. 

Előzmény: onlyread (3243)
onlyread Creative Commons License 2023.10.24 0 0 3243

Szerintem a bankjától... Ami viszont nem a booking sara. De lehet, hogy rosszul értek valamit.

Előzmény: Mr. Hadley (3242)
Mr. Hadley Creative Commons License 2023.10.24 -1 0 3242

Szeretném megérteni. Kitől nem jött SMS?

Előzmény: auray1 (3241)
auray1 Creative Commons License 2023.10.24 -3 1 3241

Én is Booking-áldozat lettem. Kétszer vonták le a kártyámról a szállásd0jat, és csak a másodikról jött sms. Teljesen véletlenül vettem észre, hogy hiányzik pénz a kártyáról. Berohantama bankba, ahol közölték, hogy az első levonást már el is könyvelték, a második összeg pedi zárolva lett. Arra nem tudtak vagy akartak válaszolni, hogy miért nem érkezett sms az első levonásról. A szemem kigúvadt, mire megtaláltam azt az aprócska elrejtett linket, ahol reklamálni tudtam. Erre aztán kaptam egy emailt, amiben kérték, hogy nyújtsam be a bizonyítékokat és a pontos leírását a problémának. 8 pdf file-t küldtem el nekik a panasszal együtt. Aztán sokáig se kép, se hang. így mentem el Rómába. Az utolsó napon jött egy email, hogy vissza fogom kapni rossz levonást, és elnézést kérnek. Kijelentkezéskor a receciós adott egy blokkot 300 euróról. Csak úgy tudtam ellenőrizni, hogy ténylegesen visszakaptam-e a pénzt, hogy megnéztem az ebankban, sms most sem jött. Ezzel én is végeztem a Bookinggal. 

onlyread Creative Commons License 2023.10.21 0 0 3240

Sziasztok,

valaki igénybe vette már a booking ingyenes reptéri transzferét? Tapasztalatok? Késés esetén megvár? Köszönöm

similis Creative Commons License 2023.10.19 -2 0 3239

Ha hitelkártya adatok nélküli egy foglalás bookingon és helyszinen fizetendő, de van 2 nappal érkezés előtti lemondási határidő, akkor mi történik ha késve mondom le vagy nem megyek ?

Gondolom nem kopog a végrehajtó ?

Nyilván nem ez a szándék de bármi lehet.

kirsan Creative Commons License 2023.10.18 -1 2 3237

Vissza kell vonnom a csalódást, megkövezem magam. A booking késve, de válaszolt, lemondta a lemondhatatlan szállást, és automatikusan visszaküldte a pénzt. Majdnem sírva hívtam fel őket, hogy fél éve várok a szállásra, és nem tudom mikor mehetnénk legközelebb, pláne, hogy 50 ezerrel drágább lett az éjszaka. Be kell vallanom, az hogy egy napig ezen dolgoztak, hogy megoldják a problémát, hihetetlen volt. Végül elnézést kértek, mert én nem akartam lemondani, azt mondták, hogy minden plusz költséget átvállalnak, és elnézést kérnek. 2 napig intézték, hogy visszakapjuk a foglalást! Ezért vissza kell vonnom, hogy csalódtam.

Előzmény: Gáborka gazsi (3236)
Gáborka gazsi Creative Commons License 2023.10.15 -1 0 3236

Köszönöm mindenkinek a válaszokat!

saválló Creative Commons License 2023.10.15 -2 5 3235

Nem akarok ellenük beszélni ( legutóbb nyáron foglaltunk náluk ), de lehet akár direkt az adott szállásnál is foglalni nem rajtuk keresztül.

Az általuk adott "kedvezmények" ellenére is szvsz mindig olcsóbban lehet foglalni direktben.

Hónap végén is utazunk, de most ( tavaly ugyanoda bookingal ) direkt a szállásnál foglaltunk ca. 15%-al olcsóbban, a szolgáltatások persze ugyanazok.

 

Azt még elmondom, hogy eddig még sosem volt gondunk a bookinggal, ha volt estlegesen probléma mindig igyekeztek segíteni, megoldani.

Előzmény: Gáborka gazsi (3232)
irreverzibilis Creative Commons License 2023.10.15 0 2 3234

én egy  bő éve nem utaztam a bookinggal, akkor köcsögök voltak, megnézem hogy mit kínálnak,de mindig találtam jobbat ,ha mást nem az adott hotel saját oldalán

Előzmény: Gáborka gazsi (3232)
kirsan Creative Commons License 2023.10.15 0 2 3233

Mi sokat foglaltunk az utóbbi időben, és megijedtünk, hogy a problémák miatt nem lesz-e gondunk. Írtam az összes hotelnek, és mindenhonnan azt a választ kaptam, hogy semmi gond a foglalásainkkal. Csak a saját véleményem az, hogy nagyon sok csaló magánszállás jelent meg az oldalon, és emiatt lehetett a szigorítás. Szóval ezidáig nem volt semmi gondom. De azt is be kell vallanom, hogy fordított esetben, úgy gondoltam, hogy gond lesz a hotellel, írtam nekik, és nem is válaszoltak. Végül a hoteltől kaptunk kielégítő választ. Megijedtem, hogy a hotelünket a Tátrában csak kabinos felvonóval lehet megközelíteni, de a honlap szerint a felvonót karbantartják. A booking a levelemre nem is válaszolt, végül a hotelt elérve derült ki, hogy a szálloda vendégei részére elindítják a kabinos felvonót. De a booking óriási csalódás volt.

Előzmény: Gáborka gazsi (3232)
Gáborka gazsi Creative Commons License 2023.10.14 -3 1 3232

Sziasztok!

Szeretném kérdezni hogy a booking most mennyire megbízható?olvastam róla hogy gondok voltak a foglalásnál.ha valaki tud valamit kérem írjon.

kirsan Creative Commons License 2023.10.03 -1 1 3231

Szerinted akik olvassák ezt a fórumot hülyék? Esetleg kínai vagy és érdekelt a cégben. Az egy dolog, hogy az általad reklámozott oldal rossz, nem működik helyesen. Gondolom tudod, ha kipróbáltad. Semmilyen ügyfélszolgálata nincs a kínai cégnek. Ez oldal kb. olyan, mintha a kínai piacon vennél egy kínaitól ócska kínai terméket. Rákerestem az üzemeltető cégre, és az is felháborító. Kívánom neked, hogy mindig ilyen cégnél foglalhass csak.

Előzmény: emavrina443 (3230)
emavrina443 Creative Commons License 2023.10.03 -3 0 3230

https://hotellook.сom ez gyűjtő oldal,sok más hotelfoglalós oldal ajánlatait gyűjti össze, pl agoda airbnb booking és még sok más oldalakét is.

onlyread Creative Commons License 2023.09.08 -1 0 3229

Azért ezt nem teljesen értem... Három lefoglalt szállásból három visszamondta? Mégis hogy? Én elég régóta elég sokat utazom, összesen két ilyen alkalom volt, abból is egyszer a szállás cseszte el, egyszer meg a booking segített volna, de inkább hazajöttünk. 

Amúgy - amennyiben a feltételek engedik - mindenki annyit foglalhat, amennyit akar... Nyilván lehet ezt is elegánsan csinálni, de semmi nem tiltja. Az más kérdés, hogy nehezített pályán (nagy társaság, gyerekekkel, főszezonban, külön igényekkel) mennyire kifizetődő a dolog, de hogy háromból semmi nem marad, az kissé furcsa...

Előzmény: pó_apó (3228)
pó_apó Creative Commons License 2023.09.07 -1 1 3228

Máshol olvastam, az ország lényegtelen. A srófos magyar jó előre lefoglalt főszezonra három szállást is, hogy a lemondás időszak végén „majd meglátja”. És amúgy is helyszíni fizetés volt, mit kockáztat, ugye? Meglátta. Az egyik menet közben eladta, a másik kettőnél sajnálatos műszaki gondok merültek fel, és az okoskolbász azon siránkozott, hogy ki tudna, főszezoni hirtelenjében egy népesebb, gyerekes társaságnak tengerparti apartmant biztosítani. Kapott. Nem is egyet. Jótanácsot...

Én inkább keletre utazok, nemigen foglalok előre, legfeljebb egy-két nappal, mert gőzöm sincs, mit hoz a holnap, és mivel arrafelé is inkább a helyszíni utófizetés járja, egyből kommunikálok a szállással, hogy jövök stb. és kérdezek is valamit, hogy lássa, nem viccelek, és hogy nem egy fantom a szállás, azt a friss vendégértékelések eléggé garantálják.

kirsan Creative Commons License 2023.09.01 0 3 3227

Azt kellett volna írnod a hsz.ben, hogy közbejött valami életbevágóan fontos, temetés, stb. Akkor szerintem mindenki másképpen értékelné a hsz-ed. Én más szakmában dolgozom, és nálunk is előfordul hasonló eset. Ha az ügyfélnek nincs megfelelő indoka, szó nélkül letiltom a telefonszámát, és ignorálom a leveleit örökre. És még mi csodálkozunk, hogy miért kér minden iparos magas előleget. Minek, hát a megvásárolt anyagot majd felhasználja máshol. Egy szállodában sincs semmi gond, ha mindenki lemondja a szállást, hazaküldenek minden dolgozót aznap, és nem kapnak fizetést. 

Előzmény: Nemtudommitirjakide (3225)
Nemtudommitirjakide Creative Commons License 2023.09.01 -2 0 3226

Arról egyébként mi a véleményed mikor most augusztusban a horvátországi nyaralásra foglalt szállásunk köszönő viszonyban sem volt a bookingon foglalttal?

50nm helyett 25nm-es volt

fullon felszerelt helyett semmi extra nem volt benne

Annyi volt igaz,hogy az erkély a tengerre nézett!

Te ilyenkor is a szállásadó faszát szopkodnád?

 

 

Előzmény: Nemtudommitirjakide (3225)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!