Egy kérdésem lenne: ma reggel munkába menet a kijelzőn megjelent a STOP felirat, egy hangos sípolás után. Majd egy idő után eltűnt ez a felirat. Még nem volt időm a használati utasításban ezt kikeresni. Szerintetek ez mire utalhat?
Sziasztok Captur-társak! Van egy 2015 üs 0,9 esünk. Téli gumi van rajta ,mert azzal vettük. Már a kezdetektől a sebesség növelésével kezdett búgó hang jönni előről. A sebesség növelésével egyenesen arányosan növekedik. Gondoltam hogy a téli gumi(jó nagy bordás) de csak-csak nem hagy nyugodni a probléma.. Nem lehet hogy a váltóból jön a búgó hang?
Szép Napot! Segítséget kérnék. Tegnapi napon, egy rövid parkolás után, a parkolóból kihajtás közben, a digitális műszerfalon, piros villogás mellett, motorhiba jelzés jelent meg. Azonnal leállítottam a motort, de mivel forgalmi akadályt okoztam, ezért egy rövid idő után újraindítottam, de akkor a bootolás után már a visszajelző normál üzemelést jelzett, hibaüzenet nélkül. Azóta 50 km-t tettem meg, hibaüzenet nem volt! Jelentkezzek a szervizben hogy mi történhetett? Vagy volt már valakinél hasonló, 1,3 mild hybrid, 2000km-t futott eddig csak..
Valahogy valóban "leült" a fórum. Elpártoltak a fórumtagok?
Hozok egy témát, hátha valaki otthon van benne.
A rádió kijelző törölgetés után meggondolta magát és semmit nem "csinál" érintőképernyős változatban. Minden nem érintéssel vezérelt funkció működik, de érintésre semmi.
Megoldás/hibajavítás megvan, mert egy pillanatnyi akksisaru levétel megoldotta a dolgot, de böki az oldalam, a miértje, hogy mivel kell/szabad/lehet a port törölgetni, vagy csak az én rádióm vonzza a port?
Lehet, hogy a rádió érintőképernyője hibásodott meg? Mivel a rádió egyébként működik ahogy kell, nem szeretnék rádiót cserélni.
A fb-n egyszer olvastam már hasonló problémát, de érdekelne a dolog, hogy van-e más megoldás, mint az akksi saru levétel.
Nem tudom, hogy ez stlg R-link probléma csak vagy a media nav-nál is előfordul?
Sziasztok! Nem nagyon pörög a fórum, de én végig olvastam. November óta egy 2019-es alap 0.9-es Captur tulaja vagyok. Meglátjuk milyen lesz a hétköznapokban. Csak üdvözlésképpen ugrottam be. Denikének: létezik, hogy a Te autódat láttam Székesfehérvárom?
Ha valaki firssíttetni szeretné a Medianavot, kérem írjon rám telefonszámmal, pontos típus, évjárat/hó, szoftververzió adatokkal. Email: renault.dacia.code@gmail.com
Szegedi ügyfelem autójába már korábban szereltem Medianav fejegységet. Most egy térkép frissítésre, és tolatókamera beszerelésre jött el hozzám Győr melletti műhelyembe.
Medianav -omon már fut a gyárinál kettővel újabb 2021.Q4 teljes Európa térképcsomag. Pár nap tesztelés következik. Természetesen a Medianav többi funkcióját nem érinti, a korábban feltett videó lejátszó, stb. maradt benne.Navigációja pluszban sok olyan dologgal bővült, amit gyárilag nem tud: 1 ikonos navigáció használat mint a Renaultokban, GPS alapú sebesség és tengerszint feletti magasság kijelzéssel, gyors ikon azonnali GPS koordinátához, házszám nézegető képernyő, színes Renault menüvel, figyelmeztető táblákkal (út széli STOP, Zebra, előzni tilos stb. táblák), 3D épület és nevezetességek megjelenítéssel, bővített traffipax adatbázissal stb.
Sziasztok! 2017-es benzines Capturt vettem, start stop funkcióval. Kérdésem, hogy hogyan lehet pl. rádiót hallgatni járó motor nélkül? Külön csak gyújtást nem tudok ráadni? A Start/Stop megnyomása után beindul ill. leáll a motor. Tipp?
Sziasztok! Nyáron többen érdeklődtek járni fogok e Debrecen környékén Médianav és szoftver frissítős ,,túrán". Akit érdekel, kérem írjon rám elsősorban Messengeren (Krogergo Medianav Loganos ) vagy emailben ( renault.dacia.code@gmail.com ) . Szükséges adatok: Dacia típusa, évjárat/hónap és Medianav szofver verzió száma (főképernyő/jobb alul beállítások/jobb alul rendszer/jobb oldalt nyíllal lemenni rendszer verzió, és rábökni a 3 vagy az 5 jegyű számlesz az), TELEFONSZÁM.
Utolsó szériás 2019-es évjáratú Renault Captur 1 járt ma a műhelyben.Az R-GO rádió helyett lett beszerelve gyári Medianav fejegység. Természetesen ,,felokosítva" a legújabb 2020.Q4 térképcsomaggal, extra funkciókkal. Továbbá tolatókamera is lett szerelve hozzá.E típusnál sajnos nem olyan egyszerű, és jóval idő igényesebb, mint a korábbi Bluetooth rádió esetén. A csatlakozók itt nem egyeznek. Törekedek a gyári állapot megtartásra (is) ezért azt a részét érintetlenül hagytam, és átalakító kábel szettet készítettem hozzá (készen nem kapható ilyen).A végeredmény, mint ha a gyárból is ezzel jött volna ki. Alvázszám szerint autóhoz illesztve. Garanciát nem befolyásolja.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"A Renault egyik legnépszerűbb motorja ez az 1.5 DCI, amely generációit 2002-től 2019-ig szerelték Renault mellett Dacia és Nissan modelljeibe. Chiptuning ezen az 1.5DCI-n az egyik specialitásunk, ismerve a motor hiányosságait, típushibáit, és az évek alatt változó motorvezérlő rendszereit, beállításait. Így motoroptimalizálásunk biztonságos keretben, mégis kiváló erőt garantálva készítjük, kérésedre akár javuló fogyasztás mellett.
Annyira nem is egyszerű feladat ezek tuningja, mivel változatos hardver összeállításokban, és Delphi, Bosch és Siemens / Continental motorvezérlőkkel is érkeztek. Alrendszerek: DCM1.2, DCM3.4, DDCR, EDC17C42, EDC17C84, MD1CS006, SID301, SID305, SID307, SID310. Ezek mindegyikének beható ismerete mellett szükségesek a hozzájuk tartozó gyári szintű programozó interfészek, modulok... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Járatlan vagyok az R-link Store áruház kinálatában és nem találok infót, hogy amit tulajdonképpen keresek az valóban az-e. Az áruházban a "TOMTOM LIVE AND CONNEKTIVITY található, kemény euróékért, csak nem tudom kinyomozni, hogy ez a szolgáltatás tulajdonképpen mit ad. Tud erről valaki valamit?
Használt, de újszerű Capturt vàsárolnék, a faceliftes vàltozatból. Elképzelésem szerint dízelt, de lehet az 1,3 - as turbós benzines is, per pillanat a 130 lovas manuális váltós. A 150 lovashoz az automata váltóról olvasottak nem hozták meg a kedvemet, de ezúton kèrném, hogy ha valakinek van szemèlyes tapasztalata, legyen kedves ossza meg velem.
Az első generációs Captur facelift előtti változatának van egy Achilles-sarka. Ezzel csak az fog találkozni, aki nem egyedül használja az autót, hanem többen vezetik és állítgatják a tükröket. Vagy, ha van tükörbehajtó funkció, és azt gyakran használja is. Az oldalsó visszapillantó állító-tükörbehajtó kapcsoló ugyanis hajlamos arra, hogy eltörik, ha sokat/sokan használják, állítgatják. Miután eltört, már nem tudjuk a tükröket állítgatni, sem behajtani. Igen, arról a kis joystick-szerű gombról van szó. Nekem a gyári 4 évet bírt, aztán kaptam egy utángyártottat bontóban, az 1 évet bírt. Most vettem egy újat ebay-en, tehát ez a 3. lesz. A mi családunkban hárman vezetjük a Capturt, az háromféle tükörbeállítás. Erről van szó: Fontos a cikkszám, mert a régebbi Renault/dacia kapcsolók nem jók hozzá. Ezek a jó cikkszámok: 8200676529, 8200214921
Bontóban, ha találnak 6-10 ezer Ft, újonnan 10-20 ezer Ft körül van, márkakereskedésben még ennél is több lehet.
Azért írtam, hogy facelift előtti modellek, mert ez a kapcsoló a facelifttel megszűnt, egy modernebb kezelőpanel lett helyette.
Múlt héten feltettem a Medianavomra a legfrisebb 2020.Q2 full Európa térképcsomagot. Továbbra is van bővített POI (hasznos helyek) adatbázis, VÉDA és fixen telepített traffipax-okra figyelmeztető, Bp.-i buszsáv kamerára figyelmeztető. Tudja a gyárilag nem elérhető magyar TMC útinfó szolgáltatást is. Van rajt GPS alapú sebesség és tengerszint feletti magasság kijelzés. Azonnali GPS koordinátához ikon, stb. stb.
Szia! Cseréld nyugodtan! De kötelező márkaszervizes látogatásnál (vagy nálam :) ) a gyári diagnosztikai műszert rá kell tenni, mert törölni kell egy csomó hibakódot, amiket a mászerfalon nem létsz, de a vezérlők lementik. Működési problémát nem okoz.