Keresés

Részletes keresés

TimeTraveler Creative Commons License 2019.08.03 0 0 18

Sziasztok!

 


A segítségeteket szeretném kérni.

 


Tegnap délután óta a privát célra használt Yahoo-nál lévő e-mail címem egyáltalán nem tudom használni.

 


A felhasználónév beírása után ez jelenik meg:

 

„Nem ismerjük fel ezt az e-mail-címet.”

 


Olyan mintha nem is létezne az e-mail cím.

 


Azonban ha üzenetet küld rá az ember, akkor ezzel a hibaüzenettel jön vissza a küldött tartalom:

 

„Cannot be delivered. This mailbox is disabled.”

 


Ha pedig újra szeretné regisztrálni az ember az azonosítót, akkor pedig ezzel a hibaüzenettel találja magát szembe:

 

„Ezzel az e-mail-címmel már létezik Yahoo-fiók.”

 

 

Valakinek valami ötlet?


Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget! :)

Ervin Zambori Creative Commons License 2018.09.20 0 0 17

Sziasztok a yahoo mail lene problémám nem tudok bejelentkezni a fiokomba a fiok kulcs miat s a telefonszámontelefonszámomat sajnos kicseréltem s nem tudok bejelentkezni más uton hogy tudnék bejelentkezni ?Köszönöm szépen 

canondave Creative Commons License 2018.07.31 0 0 16

Hello! Bocsánat hogy később válaszolok a kérdésedre.
Ezt írták nekem...


Thank you for contacting Yahoo Customer Care.

I'm sorry if this has caused you any inconvenience and would like to assist you with this matter.

Make sure you've mentioned the Yahoo ID 'account nevem', in a new "Contact us" form on our help site. 

Before we can help you, you'll need to verify ownership of the "account nevem" account. Make sure you're not signed into any Yahoo ID, and fill out a new form to contact us. If you see your display name in the top right, then you're signed in.

Before you submit another request, try these browser troubleshooting steps to help resolve your issue.

This may not be the most satisfying answer to the concerns you have, and if so, I apologize for that.

Regards,
Vashu
Yahoo Customer Care

 

Ha sikerül neked ezt megoldanod akkor légy szíves írd le hogy csináltad, mert még a mai napig nem sikerült megoldanom.

Előzmény: Roland Bacs (15)
Roland Bacs Creative Commons License 2018.07.08 0 0 15

Hello !!! Erdekelne hogy sikerult e megoldani a helyzetet? En is igy jarta....koszi ha megirod.

Előzmény: canondave (13)
Roland Bacs Creative Commons License 2018.07.07 0 0 14

Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni...nem tudok belépni az emailomba azt írja hogy ilyen cím nincs pedig már 5 éve ezt használom. Ha újat akarok akkor azt mondja hogy már létezik...mit lehet tenni? Előre is köszönöm a segítséget ! A cim bacsroland@yahoo.com lenne..

canondave Creative Commons License 2018.05.28 0 0 13

Üdv!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Az e-mail fiókomban nem enged be a yahoo - jelszó emlékeztetőnél is ugyanez a helyzet -, azt írja ki "Sorry, we don't recognize this email.". Próbáltam újra regisztrálni ugyanazzal az e-mail címmel, akkor meg azt írja ki hogy van már egy ilyen fiók. Ilyenkor mi a teendő? Köszönöm szépen a választ és a segítséget.

Jozsef2 9 Creative Commons License 2017.10.10 0 0 12

Sziasztok.. nekem lenne egy olyan problemam amit most le is irok es kivancsi vagyok az otletekre.. na szoval az e mail cimet amit hasznalok arra az e mail cimre lett keszitve a fb de viszon a mail-jeimet viszont nem tudom megnezni mivel a jelszot elfelejtettem nagy oromomre,viszont van egy olyan lehetoseg hogy telefonszamra kuldenek megerosito kodot itt a masik bibi mivel nekem uj a telefonszamom es nem tudom megvaltoztatni hogy az ujra kuldje csak a regire de a regit en nem tudom megnezni mar.. valaki otlet h hogyan lehet ezt kicselezni? vagy passz

elore is kosz mindent

topoly Creative Commons License 2014.07.25 0 0 11

Kartácsok! A yahoonál csak levelezést használok, ahol újabban telefonszámot kér. Legalább 3-4 ablak, mire a leveleimhez jutok. Angol vagy német felületen hol tudom kikapcsolni ezt a biztonsági izét? Tudoktok-e esetleg magyar nyelvű ügyfélszolgálatot? Köszi.

Dávid100 (X) 2014.06.02 0 0 10

Kedves Fórumozók!  Ha eltdátjuok ovsalni krüéjk ntezéezk fel ide: http://Csereweb.hu

Popyrec Creative Commons License 2014.06.02 0 0 9

Haly valaki tudna nekem segíteni

Flickr felhasználóm Popyrec 

yahoon keresztül lehet belépni de elfelejtettem az emailcímemet

kinek tudnék írni ennek érdekében??

Zsolt Tamas Creative Commons License 2014.05.13 0 0 8

Vegso ketsegbeesesemben irok! Elfelejtettem a yahoo mail kodomat es sajnos mar a biztonsagi kerdesek valaszaira sem emlekszem. Tud valaki valamilyen otletet hogy esetleg hogyan juthatnak be a mailjeimhez??

puding77 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 7

Sziasztok!

 

Nekem az a nagy problémám,hogy újratelepítés után sajnos a Chrom böngészőmben megnyomtam azt az opciót,hogy ezen az oldalon soha ne jegyezze meg a jelszavakat.

Azóta hiába próbálom nem sikerül megjegyeztetnem vele a jelszavamat.Két fiókom is van de nem tudok egyikből a másikba ugrani,ez  a másik problémám.

 

Tudnátok segíteni?

 

Köszönöm!

3x_ Creative Commons License 2013.03.30 0 0 6

Akkor igyál az egészségemre :-) Én is rengeteg hasznosat kapok a fórumokban, úgyhogy örülök, ha visszaadhatom.

Előzmény: Zolikamtk (4)
Zolikamtk Creative Commons License 2013.03.30 0 0 5

A probléma megoldódott!

 

A bejelentkező oldalon, miután beírtam az adatokat (profilnév és jelszó), nyomtam az entert, újra kijött a bejelnetkező oldal, már a profilnév is megjelent, kérte ismét a jelszó megerősítését. A képernyő közepén egy angol "Check is out!" gombocska, ami az új Yahoo! Mail felület megismeréséhez vezet. Erre katt, kijön az új Yahoo! Mail felület megismertető oldala, fejlécben az "Upgrade" opció. Erre is katt, ekkor kijön egy security alert, hogy nem biztos, hogy az us.mc1204.mail.yahoo.com oldalra vezet ez a link, DE odavezet valóban és a megújult Yahoo! Mail-es felülettel már benn is vagyok az e-mail fiókomban! Szóval, ha valakinek is az a gondja, hogy a Classic Mail nézetről akar váltani az új Yahoo! mail felületre és útközben elakad és a bejelentkező oldal állandóan kéri a jelszó megerősítését, akkor minden security alert ellnére menjen végig az "Upgrade" fázison. 

 

Üdv!

Zolikamtk Creative Commons License 2013.03.30 0 0 4

Nagyon köszönöm a segítő linkeket! Kedves 3x ! Ha privátban megadod az elérhetőséget (dobj egy ímélt, vagy ilyesmi, zolikamtk@yahoo.com) , akkor a beígért sör természetesen jár!

 

Üdv!

3x_ Creative Commons License 2013.03.29 0 0 3
3x_ Creative Commons License 2013.03.29 0 0 2
3x_ Creative Commons License 2013.03.29 0 0 1
3x_ Creative Commons License 2013.03.29 0 0 0
Zolikamtk Creative Commons License 2013.03.29 0 0 topiknyitó

Elnézéseteket kérem, itt a probléma összeszedettebb, olvashatóbb verzióban is, nem úgy összetömörítve, mint a leírásban:

 

 

Sziasztok, Üdv Mindenkinek!

Egy furcsa, vagy annak tűnő problémában szeretnék segítséget kérni Tőletek.
Az e-mail fiókommal kapcsolatos a dolog. Hosszú évek óta egy Yahoo!-s e-mail címem van, természetesen az ehhez tartozó profillal. Soha, semmilyen gondom nem volt ezzel a fiókkal, rendben üzemelt, egészen körülbelül egy héttel ezelőttig. 


Már régóta ajánlgatta a Yahoo! a profilba való belépésem után, hogy upgradeljem az e-mail fiókomat az új felületre, eddig húzódoztam ettől, de múlt héten az "upgrade" gombra kattintottam. Következő lépésként előjött a bejelentkezési oldal, de a profilnevem már ott volt és kérte a rendszer, hogy erősítsem meg a jelszavamat ("Please, verify your password!"). Megtettem, nyomtam egy entert...és újra ezt az oldalt hozta be. ismét megtettem, amit kért, megint enter...újból ugyanaz az oldal, ugyanaz a kérés. És ez azóta így megy. Na jó, leírom azért azt is, mit próbáltam tenni a helyzet megváltoztatása érdekében.


Az első furcsaság az, hogy ha a "Súgó" gombra kattintok, az az oldal kijön és ott a profilnevemnél legördülő menüből a Yahoo!-s profilom összes elemébe be tudok lépni, csak mikor az e-mail fiókra kattintok, akkor újból a már említett oldal jön elő (felhasználónév kiírva, kéri a jelszó megerősítését, újra és újra). 

A másik még furcsább dolog, hogy az androidos telómról mobilnettel és wi-fi-vel is be tudok lépni az e-mail fókba, ott nem kér semmilyen megerősítést, csak a szokásos eljárás van. Ez jó is lenne, de a munkám miatt napi rendszerességgel többször is kapok Word és .xls cuccokat, táblázatokat, amiket nagyban és azonnal látnom kell. Ez a telómmal kicsit problémás. Valamint rengeteg hosszú e-mailt kell írnom és ez is rövid idő után idegesítő tud lenni telefonról.


Természetesen a Yahoo! súgójában igyekeztem megoldást találni a problémámra. Ez előtt azonban természetesen a szokásos köröket lefutottam: alternatív e-mail segítségéven jelszót változtattam. Más wi-fi hálózatról csatlakoztam. Másik számítógépről is megpróbáltam belépni a Yahoo!-s profilomba. Semelyik sem segített.

 

A Yahoo! súgójában hosszas keresgélés után találtam egy cikket, ami pont erre a problémára vonatkozik: a cikk címe ez volt:
"I can log into other areas of Yahoo!, but not my email account"
Ebben pontosan ezt a problémakört fejtegeti a cikkíró, azt írja, hogy ha a bal fölső sarokban kint van a profilnevem (és egyébként is a profilnevemet kiírja, csak a jelszó megerősítését kéri), akkor BE VAGYOK JELENTKEZVE, és a hiba az e-mail accountban van. Na, erre magamtól is rájöttem, gondoltam. Azt tanácsolta, hogy ha a probléma 2 óránál tovább is fennáll, akkor lépjek tovább az ott megadtt linkkel a "Help for Mail" topicba. Megtettem, ott szintén kutakodás, a következő tanáccsal: ürítsem a cache-t meg töröljem a cookie-kat. Szintén megtörtént, újraindítással, stb....semmit nem használt. Még azt is megcsináltam, hogy más netböngészőkkel ugyanezt végigjátszottam (alapból Chrome-ot használok, a Firefoxon és az Exploreren is végigzongoráztam ezt az "etűdöt"...) 

 

Végső elkeseredésemben azt is megtettem, hogy töröltem a Yahoo!-s accountomat. A következő belépésnél ugyanis, ha az addigi profilnév+jelszó kombóval próbálkozok, felajánlja a Yahoo!, hogy reaktiválja az accountot. Ez meg is történt, 24 órát kért a rendszer, ez most telt le, ismét próbáltam belépni...a probléma nem szűnt meg: beírom a felhasználónevemet és a jelszót a megfelelő helyre, enter, oldalfrissítés, a bejelentkezési oldal megjelenik ismét, a felhasználónév már kiírva és kéri a jelszó megerősítését....

Nem tudom, mit kéne tennem, hogy számítógépről hozzáférjek az e-mail fiókomhoz. Megpróbáltam mindent, amit tudtam, amit találtam ezzel kapcsolatban, írtam e-mailt a másik e-mail címemről a Yahoo! helpdeskjének, válasz nuku. Nyilván az lesz, hogy ha előbb-utóbb nem találok megoldást, akkor az alternatív e-mailem lesz az első, csak ezen a yahoos-on van vagy 1500 ímélem, amiből legalább 200 a fontos és 100 a nagyon fontos kategóriába tartozik a munkámat tekintve. 
Ha valaki veszi a fáradtságot, hogy ezt a regényt elolvassa és pláne esetleg valami megoldással is tud kecsegtetni, vagy valami olyan emberkéhez irányít, aki tud segíteni, annak egy hatalmas köszönet jár és ha meg lenne oldva a dolog, akkor még egy korsó sörrel is jövök az illetőnek :D Poén nélkül, komolyan!

Üdv és köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!