Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni.
2014.05.05-én 20:19 kor az airfasttickets.de oldalon repjegyet foglaltam a következő útvonalra (fizetés is megtörtént és megjött a booking confirmation is azonnal)
2014.09.10
LUX (11:45) - LHR (12:05)
LHR (18:25) - YUL (20:40) overnight
YUL (06:25) - LGA (07:50)
2014.09.17
LGA (16:35) - YUL (18:10)
YUL (22:25) - LHR (09:50)
Ahogy megkaptam a booking confirmationt, vettem egy jegyet BUD - CRL és STN - BUD útvonalra, hogy meglegyen a csatlakozásom.
Ma reggel (2014.05.08) felébredtem és küldött az airfasttickets.de nekem egy leveltet, melynek tárgya egy booking cancellation volt.
Felhívtam a németeket és magyarázatot követeltem, akik hárították a problémát és azt mondták hogy nem volt kitöltve a passport number (ami igaz is) és ezért a légitársaság visszadobta a foglalásom.
Felhívtam mind a két légitársaságot (British Airways és American Airlines) akik mindketten megerősítették, hogy nem ők törölték a foglalásom.
Valami jata kódra hivatkoztak ami szerint Maj 7 23:31 kor az airfasttickets.de módosított utoljára, tehát ők törölték a foglalást. (American airlines beszélgetésről felvétel készült).
Ezután felhívtam újból a németeket (már ezt is rögzítve) és egyből a fellettesét kértem ugyanannak az ügyintézőnek...de nem tudták kapcsolni és elmondtam, hogy a légitársaságok egyértelműen megmondták, hogy ki törölt és mit.
Erre közölték, hogy visszaküldik a foglalás árát és foglaljak újra.
Jelenleg a jegyár a háromszorosa annak ami volt és nyilván a két repjegyem ott áll a levegőben, amit kiegészítőnek vettem.
Továbbra sincs New Yorkba jegyem és nem kárpótol senki. Egyszerűen szerintem arról van szó, hogy nem foglalták időben a jegyem, lecsúsztak az akcióról és most hárítanak.
4 különböző német fogyasztóvédelmi számot hívtam fel , próbálkoztam az http://www.euclaim.co.uk/ -nál is , de senki nem tud segíteni (nem az ő asztaluk)
Tudok valamit tenni eseteg?