Lehet még a Bluemobilenak e-levélben elérhető ügyfélszolgálata? Korábban volt, de nem tudom, mi volt az, és a honlapon hibára fut a kapcsolat fülre kattintás. A találomra, info@bluemobile.hu címre elküldött levél nem ért célt, a germánoknál landolt és valami általános német szöveggel érkezett rá válaszlevél, nem a kérdésemre.
Bementem az egyik Telenor üzletbe és elrendeztem a lakcímváltozásomat az ügyfélszolgálatossal. Ezután újraküldtem a Blue Mobile-nak a megkövetelt iratokat (szerződés) és voila elengedett a Telenor, elfogadta a számhordozást a Blue Mobile. Tegnap kaptam meg futárszolgálattal az új SIM kártyát. 1000 Ft-ba került, 600 Ft lebeszélhetőséggel. A számom a régi, de már a kékeknél fizetem a percdíjat. A régi, Telenoros SIM kártyát azonnal érvénytelenítették, semmit sem lehet vele kezdeni.
Én is pontosan így jártam, Telenor->Blue Mobil viszonylatban. Fasza, hogy pl. az Előfizetői szerződés (kártyás) adatokat a Telenornál sem online, sem telefonos úton nem lehet módosítani (lakcím változás esetén). Úgyhogy kénytelen voltam személyesen bemenni az egyik Telenor üzletbe és ott elintézni. Simán csak betartás, hogy ne menjél el tőlük. Mi közük van hozzá, hogy a Blue Mobile szerződésemen más cím van?! Hát én csakazértis át fogok menni! Még van a kártyámon 1819 Ft, amit lebeszélek, nem hagyok ott nekik és aztán újra nekifutok a számhordozásnak. Már nem lehet kifogásuk.
Ami gusztustalan a szolgáltatók részéről, hogy egyáltalán nem foglalkoznak a számhordozás lehetőségével. Nem tudom, hogy létezik-e egyáltalán valaki aki feltöltő kártyás számát tovább szerette volna vinni egy másik szolgáltatóhoz és sikerült is neki.
Őszintén szólva azt gondolom, hogy ezt a fórumot egyik szolgáltató sem olvassa. Amúgy meg hazudnak a szolgáltatók vagyis nem tartják be a törvényben leírtakat. Gyakorlatilag a számhordozás nagyon nehezen vagy egyáltalán nem működik. Magam is BLU-MOBIL- hoz szerettem volna átvinni a Telenoros számot de a Telenor azon nyomban betartott lakcímmel kapcsolatos kitalált problémával állt elő, mondta ezt nekem a BLU-MOBIL ügyintézője. Azt tanácsolta adjam be újra kérelmemet mindent pontosan kitöltve de még arra sem méltattak, hogy válaszoljanak. Hát ennyit a számhordozásról.
Blue... Hát nagyon gagyi, amit művelt... Számhordozás kéktől. Naja... 1. Lidlben nincs nyomtatvány, ski nem tud smit, mit hogyan kell. Többszöri nekifutásra vmi kiderül. Ami leginkább az, h menjek be az Aradiba. 2. Aradiban sehol ski! Samsungos pasi rendes, elintézi: ad papírt, átveszi, majd továbbjtja. Megtette. 3. Napokig csend, majd hívás: ekkor lesz váltás. Mivel ennyit időt elbénáztak, aznap lejárna a kártya. Elvileg nem probléma, de azért akkor előbbre teszik egy nappal. Jé, milyen rendes! 4. Futárt nem a kért címre küldik. De megoldva. 5. Adott napon nem történik smi. Küldöm az emailt -legalább 33 példányban, úh észre is veszik. Jaj, hát sorry, de a telenor... De persze smi értesítés, h mégsem lesz számhordozás... 6. Dühösen hívom kékéket: konkrét időponttal közlik, mikor törölte a blue a hordozást. Újabb email(ek) a bluenak. Jaj, hát sorry, rendszerhiba... 7. Hát akkor így nem megy, töltsem fel, és akkor megint elindítják a hordozást, na itt intettem be. 8. Annak ellenére, h akkor rögtön adategyeztetés a pénzvisszautaláshoz, egy hét múlva még smi. 9. Újabb emailek. Jaj, hát sorry, akkor most szeretném a számhordozást? Nó komment... 10. Újabb email(ek) és Jaj, hát sorry, napokig tart visszautalni...
Nem írt hülyeséget, mivel júlisban vásároltam egy valaha volt T-Mobile függő készüléket interneten egy webshopból. Kb. 1 hónapot használtam a telefonban Blue Mobile-os simet, egyik napról a másikra nem fogadta el. Átraktam másik telefonba a kártyát és ott működött. Tehát a kedves rózsaszín szolgáltató nem engedte a Blue Mobile-t többé bejelentkezni a hálózatra azon készüléken. Jelenleg valaha volt Telenor függő telefonban használom a Blue Mobile-os kártyámat.
én is így vagyok vele reqcka, hogy ha már alapból a molnál tankolok, akkor had költsem hasznosan el a pontokat. A mostani 33 mellett jobb a 28 Ft-os percdíj. Sok kicsi sokra megy, tuti utána kérdezek a kúton
Ezt én is nézegettem. Mi is általában a MOL-on tankolunk, nem messze lakunk egytől, és a gyűjtöm a pontokat is, a gyereknek meg most akarunk venni feltöltőkártyás telót.
Még én is csak nézegetem, tankolok még párat és meglesz a kellő mennyiségű pontom a 28Ft-os csomaghoz. Azt néztem ugyanúgy 30-as, és mintha a Blue-sok működnének T-s kártyával, szóval az én tippem az igen.
Úgy néztem a benzinkúton, hogy a MOL is saját márkás szolgáltatást indított MOL mobile néven. Adtak prospektust is, meg van weboldaluk. A multipont kártyával 28Ft is lehet a percdíj, egész jó.
Nem egy telóval ki lett próbálva, hogy ami T -s volt és független lett, ugyan elfogadja a Blue kártyát de bekapcsolás után pár másodpercel kidobja a T hálózat.
Ugyanazon telók meg a többi szolgáltatónál jól mennek.
Mi mást jelenthet mint hogy a telefon regisztrálva van a szolgálatónál és ezért nem egedi idegen kártyával a hálózatra?
Figyelem !!!! A Bluemobile nem müködik minden t-mobile függő készülékbe de nem megy minden független telóba sem , elvileg ezen egy különfajta hálozati zár van ami nem teljesen biztos hogy müködik .
Független készülék a sim kártya nem áll a hálozatra és ez hasonló t-mobile telefonoknál szóval zsákba macska !
Kivétel tescomobile , postafon , redbullmobile ezeknél nem áll fel ez a probléma !!!!!
Szeretném a segítségeteket kérni kérdőív kitöltés ügyében. A szakdolgozatomat a virtuális mobilszolgáltatók marketingstratégiájáról írom és szeretném ha válaszolnátok pár kérdésre! A kitöltés teljesen anonim és max. 5 percet vesz igénybe!