Attól, hogy naponta megkérdezed, nem fognak gyorsabban. Hogy legyen egy kis reménysugár: rengeteg Credo áll még a gyárudvaron és nagy mennyiségű használt flották is rendelkezésre állnak.
mikor vesznek új buszt a szabolcs volánnak? mert pocsék a helyzet. mire vár sárközi bácsi? csak nem az arc-k típusvizsgájára? mert szerintem az econell ill. inovell jobb választás lenne. ill. 15 méteres urbino le
Ezeket az infókat tőletek kaptam kb nyáron. Mennyire igazak még?:
GDK-135: Fehérgyarmati gép, hétköznapokon 7.30 körül már bent van Nyíregyházán, azthiszem 9.45-kor indul vissza gyarmatra.
GNN-521: Szombatonként jár be Nyíregyházára, ez is kb. ugyanabban az időszakban mint a GDK. De mátészalkán mindenképpen megtalálható.
LZM-991: Csengeri gép, szombatonként láttam Mátészalka és Csenger között közlekedni, vasárnap Mátészalkáról van járata Nyíregyházára, azt tudom, hogy vissza 11.20-kor indul oda.
FIY-460: Úgy tudom, hogy ő a törzsgépe a Csenger-Debrecen járatnak, hétköznapokon a nap nagyobbik felét Debrecenben tölti.
FIY-459: Ő ugyanakkor érkezik be Fehérgyarmatról Nyh-ra mint a GDK. azzal a különbséggel, hogy ő Nyírbátor felől jön, a GDK pedig Baktalóránháza felől.
KUU-148: Úgytudom ő Kántorjánosi gép, de hétfőtől-szombatig jár be Nyíregyházára Mátészalkáról, kb. 9 óra és 9.30 között tartózkodik Nyíregyházán.
HRM-941: Ő Nyíribronyban alszik, a hét minden napján dolgozik, hétköznapokon Nyíregyházán 5.25 és 6.05 között tartózkodik. 6.05-kor kimegy Mátészalkára. Ott van egy Hodászi járata délelőtt, majd 13.30 környékén indul vissza Székelybe, azután pedig kb. délután 5 óráig Baktalóránháza-Székely és Baktalóránháza-Nyíribrony viszonylatokon járkál. Ez kb. összesen egy 10 km-es szakasz.
> KUU-268 az hétvégén reggel 8-tól délig kb. bent van, hétköznap Tiszalököt járja Nyíregyről. > FIY-437 mindenes Hétfőtől-Szerdáig az állomáson áll Csüt.-Péntek Eger az övé. Hétévégén is szokott tartalék lenni. > > KUU-265 hétköznap délelőtt bent van. KRW-548 is 10.40 körül ér be Tokaj környékéről. > GMJ-343 hétköznap délelőtt jön be Tiszalök környékéről. > > Várdán a GSZ-334 Dombrádi gép, a 335 bárhol előfordul, ami várdáról induló járat. > Az E95-ösök is javarészt ott vannak. >
Ismét egy ex-ndk-s kocsiról keresek adatot, nevezetesen GJA-749-ről. A típusán kívül semmit sem tudok róla, vagyis minden érdekelne (évjárat, német rendszám, állományba vétel, stb.) Ha tudtok, segítsetek! Köszi előre is!
Urak! Segítséget szeretnék kérni! A JSZ-374 korábbi magyar rendszáma/rendszámai és a még ezt megelőző német rendszáma érdekelne évjárattal, Szabolcs Volán állományba vétel és törlés (2009.?) dátumával, esetleg a korábbi német városának a neve, esetleg VIN, szóval minden. Előre is köszönöm bármilyen segítséget!