Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

smith Creative Commons License 2015.02.18 0 0 2447

Nem akar menni ez a hajós vonal. Ebben a cikkben kb a névelők stimmelnek, minden más sületlenség.

http://iho.hu/hir/ennel-csak-szebb-lehet-lelle-150131

Zolcsi67 Creative Commons License 2015.01.28 0 1 2446

Te viszont nem változtál :-(

Előzmény: kristoof (2445)
kristoof Creative Commons License 2015.01.27 0 0 2445

Kiváló repülős magazin lett az iho! Gratulálok! :(

ajm Creative Commons License 2015.01.26 0 0 2444

Igen nagy a valószínűsége:-)

Előzmény: C50 (2443)
C50 Creative Commons License 2015.01.26 0 0 2443

Akkor biztos hogy Fenyves.

Előzmény: ajm (2442)
ajm Creative Commons License 2015.01.26 0 0 2442

A képen a kolléga kanizsai vagy valamelyik környékbeli telepállomás vjv.-je!

Előzmény: C50 (2441)
C50 Creative Commons License 2015.01.26 0 0 2441

http://iho.hu/img/150125_kjegy/kjegy070.jpg

 

Ez a kép nem készülhetett Dombrádon mert egy Bak kocsi utasterében van, Dombrádon meg Bax járt. Máv kalauz és Bak kocsi együtt Fenyvesen fordulhat elő bár a menetrend szerinti forgalomból már hosszú évek óta kiszorultak ezek a kocsik, nem tudom amikor jártak akkor használatban volt-e ez a fajta egyenruha.

1047 005-2 Creative Commons License 2015.01.24 0 0 2440

"A mozdony teljes UIC pályaszáma: 91 55 0610 100 H-CER."

 

 

Az elég érdekes lenne.

kopaszsop Creative Commons License 2014.12.09 0 0 2439

pedig a harmadik képen milyen szépen látható...

Előzmény: 1047 005-2 (2438)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 2438

3 a magyar igazság.

Előzmény: 1047 005-2 (2423)
kristoof Creative Commons License 2014.11.22 0 0 2437
Szerintem mindketten tudjuk, hogy miért romlott le ennyire az egyébként sem magas színvonal. Tehát megértő vagyok, de mégis érthetetlen, hogy gyakorlatilag teljesen megszűnt tényező lenni az iho a hazai újságok között. (Korábban komoly lapok is hivatkoztak az ihóra...)

Lényeg a lényeg, azért fenntartani egy lapot, hogy sajtó- és MTI híreket osszon meg elég nagy luxus. :(
Előzmény: Lovrin (2436)
Lovrin Creative Commons License 2014.11.21 0 0 2436

Akármilyen normális portálon alapszabály lenne hogy a marketing anyagokat a cikkektől jól látható módon megkülönböztetik, például egy (x) jelöléssel.

Az ihónál láthatóan nincs igény erre. Meg úgy alapjában véve újságírásra sincs igény. Már rég letettek róla, hogy komoly portálnak próbáljanak látszani.

Előzmény: kristoof (2435)
kristoof Creative Commons License 2014.11.20 0 0 2435

Nagy örömre szolgált, hogy hosszú idő után, hogy hirtelen megláttam egy frissnek tűnő buszos cikket az ihón! (Nagyon ritkán járok arra, hiszen a repülésen kívül semmilyen újdonság sincs az oldalon.) Az illusztrációnak szánt svéd Scania Citywide is sokat mondó volt. Aztán megnyitottam a cikket és mit látok? Egy majdnem két hónappal ezelőtti Scania sajtóhírt magyarul... szomorú, nagyon szomorú! :-(

kihúzóvágány Creative Commons License 2014.11.17 0 0 2434

Milyen üzemhelyzet, amelyben ott a vonat, és a sorompó mégsem mutat tilosat?

Előzmény: Sir Gombóc (2433)
Sir Gombóc Creative Commons License 2014.11.17 0 0 2433

Ott és akkor nagy eséllyel az a sorompó azt csinálta, amit kellett neki abban az üzemhelyzetben.

Előzmény: kihúzóvágány (2425)
Bárdos Imre Creative Commons License 2014.11.17 0 0 2432

A KRESZ már évek óta nem azt írja.

Előzmény: kihúzóvágány (2428)
kihúzóvágány Creative Commons License 2014.11.17 0 0 2431

Nem az én elméletem, a hívatalos megfogalmazás.

Továbbra is azt mondom, a vörös jelzésre hivatkozás azért sántít, mert a két egyértelmű, arra felhatalmazott személy közreműködésével megvalósuló esetet leírtam- ezek láthatóak; hogy megállás és bizonyos idő eltelte után megfelelő feltételek fennállása esetén, csak a szakembereknek rendelkezésére álló belső utasítás alapján tovább lehet menni, az nem látható kivülről, de nem is tartozik külső személyre.

Előzmény: 1047 005-2 (2430)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 2430

"A vörös fényjelzőre hívatkozásod azért sántít, mert ott van vagy hívójelzés, vagy kézi jelzésadás."

 

 

Ez annyira stimmel,mint a fehér=/=működőképes elméleted.

Előzmény: kihúzóvágány (2428)
j.r.c. Creative Commons License 2014.11.17 0 0 2429

A vörös fényjelzőre hívatkozásod azért sántít, mert ott van vagy hívójelzés, vagy kézi jelzésadás. 

 

Vagy nincs. 

Előzmény: kihúzóvágány (2428)
kihúzóvágány Creative Commons License 2014.11.17 0 0 2428

Pontosan ezaz: A KRESZ azt írja, hogy a fehér fény a fénysorompó berendezés működőképességét jelenti.

Az ábrázolt esetben : ott a vonat, tehát tilosat kellene jelezzen, ha működőképes.

Ha sötét, nem működőképes.

Ez eddig egyértelmű.

Ha fehér fény van, amikor tilos kellene, akkor hamis: és ez kinek a felelőssége?

 

A vörös fényjelzőre hívatkozásod azért sántít, mert ott van vagy hívójelzés, vagy kézi jelzésadás.

Ha itt lenne jelzőőr- és az mutatna tilos jelzést, akkor aszerint kellene cselekedni.

Előzmény: 1047 005-2 (2427)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 2427

Nem kellene ide is behozni a hülyeséget!

 

Ha a KRESZ feketén-fehéren leírja,hogy mit jelent és mi a járművezető kötelessége nincs mit recézni!

 

 

 

Van főjelző is ami működőképes mégsem szabad kezelni és vörös mellett közlekedhetnek a vonatok.

Előzmény: kihúzóvágány (2425)
manhattani Creative Commons License 2014.11.17 0 0 2426

>ha a fehér fény azt jelenti , hogy működőképes, akkor lecsukva kellene lennie, ha ott a vonat!

 

Nem érted. A MÁV szerint a fehér villogás nem azt jelenti, hogy mint fénysorompó működőképes, hanem hogy a lámpa villogtatója működőképes.

Előzmény: kihúzóvágány (2425)
kihúzóvágány Creative Commons License 2014.11.17 0 0 2425

Pont az a baj; ha a fehér fény azt jelenti , hogy működőképes, akkor lecsukva kellene lennie, ha ott a vonat!

Mivel nem igy van, tehát nem működőképes a látható ellentmondás szerint. Pont emiatt merül fel a működtetésért megbízottak feleőssége.

Előzmény: alkotasu (2424)
alkotasu Creative Commons License 2014.11.17 0 0 2424

EZ a cikk szerintem arra jó, hogy egy kicsit tudatosítsa az olvasókban azt, hogy a fehér villogó fény nem szabad áthaladást jelent, hanem csak azt, hogy a berendezés működőképes. Persze ez is igazából csak akkor derül ki, ha az ember a kommenteket elolvassa.

 

"Kedves illetékesek! Nem kellene ezekben a dolgokban végre „rendet rakni?” Hiszen egy ország hiszi még mindig azt, ha a fénysorompó fehéren villog, akkor át lehet menni a vasúti átjárón."

 

De bizony rendet kéne rakni! A járművezetői fejekben. Mert ha valaki tévesen hisz valamit egy jogszabályról, az még nem bír joghatással. Az jog egyik alapelve: a jogszabály nem ismerete nem ment fel a betartási kötelezettségek és a következmények alól. Vagyis a cikk szövegezésében két nagybetűs, vastag mondat hiányzik szerintem: az egyik a jogszabály idézése (akár közérthető formában), a másik pedig a figyelem felhívása, hogy igenis erre minden járművezető figyeljen oda - a saját érdekében is. Nem csak jogok vannak az életben, hanem kötelességek is - bármennyire is csak a jogokat hangoztatják egyesek.

 

A kép készítőjét csókoltatom, mert azon kívül, hogy a jogszabályt (KRESZ-t) nem ismeri, a körülményeket sem  veszi figyelembe. Ha már ott van a vonat már az átjáróban a villogó fehérre váltáskor, és ezt látja is, akkor ez  fénysorompó jelzés csupán "esztétikai" hiba. (Pláne 10 perc után.) Aki azért megy ilyen esetben neki a vonat oldalának, mert csak a fehér fényt nézi - hát az bizony Darwin díjat érdemel.

1047 005-2 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 2423

Láttam,hogy újra leírták a hülyeséget és csodálkoznak,hogy bezár a bolt.!

Előzmény: kopaszsop (2422)
kopaszsop Creative Commons License 2014.11.14 0 0 2422

hagyd, nem őket kérdezi meg a forgalmista (mondjuk passauban), hogy milyen géppel jöttek.

Előzmény: 1047 005-2 (2421)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 2421

"Az MRCE Dispolok"

 

Az MRCE

 

 

 

"ES64 U2 023 pályaszámú"

 

ES 64 U2 023 azonosítójú

 

 

"A 023-as Dispolok-mozdonynak"

 

A 023-as MRCE mozdonynak

 

 

 

"ezt a matricát"

 

ezt a fóliát

alkotasu Creative Commons License 2014.10.22 0 0 2420

Csak érdekességként egymás mellé állítva két írás:

 

http://iho.hu/blogpost/nyugalmat-a-nyugdijasoknak-131111

 

"a főváros arra készül, hogy újabb durva diszkriminációval sújtsa a diákokat és a dolgozó réteget: a nyugdíjasbérlet árát óhajtja csökkenteni."

 

http://iho.hu/hir/bezzeg-szlovakiaban-ott-mar-a-vonatert-sem-kell-fizetni-141022

 

"Bezzeg Szlovákiában! Ott már a vonatért sem kell fizetni!"

 

Érdekes ember a magyar. Ha valami itthon történik, akkor az "micsoda diszkrimináció...!"Ha meg valami hasonló külföldön, akkor meg "bezzeg...!

alkotasu Creative Commons License 2014.10.22 0 0 2419

A cikk ebben a formájában nem volt egy sikerült mű. De:

 

"És remélem, hogy a MÁV (Pályavasút, vagy mittudoménki) valamilyen úton-módon (megtévesztés, hitelrontás, vagyvalami...) komolyabb eljárást is kezdeményez az IHO ellen, mert a jelek szerint ez a drasztikus bulvárosodás csak kőkemény anyagi szankciókkal lassítható – legalábbis feltehetőleg."

 

Ezzel a mondatoddal nagyon nem értek egyet. Ugyanannyira nem, mint a cikkben sugallt pánikkeltéssel. Ugyanis mindenki hibázhat, és természetesen hibázik is. Ők is, Te is, én is. De ezért még nem kell a másik vérét kívánni. Gondold el, mivé válna a társadalom, ha mindenki azt lesné, hogy a másiknak a hibájából hogy húzhatna hasznot, vagy a másik hibája miatt hogy vághatná el annak torkát. (Abból csak a jogászok, ügyvédek gazdagodnának meg, még a mostaninál is jobban... Mi, a többiek meg annál szarabbul éreznénk magunkat. Szarabbul, mint az ilyen ostoba írások miatt.)

Előzmény: nazareth (2416)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2014.10.22 0 0 2418

Azon kívül, hogy faszság?

Előzmény: Tastam (2417)