Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

BahnScorper 2014.07.24 13:11:48 © 2379

jaaaaaaj...

 

http://iho.hu/hir/bovitette-telephelyet-a-batonyterenyei-viessmann-modellgyarto-kft-140718

 

A modellvasutaknak olyan kellékei készülnek Bátonyterenyén, mint lámpák, szignálok, felsővezetékek, elektronikák, de ma már működő - mozgással és világítással ellátott - termékeket is gyártanak.

 

Szignál?! De a legjobb ez, hogy "ma már működő termékeket is gyártanak". Miért, előtte semmi sem működött, ami ott készült?!

 

Üvölt az egész cikkről a német tükörfordítás, meg hogy megint kiment úgy, hogy sem vasúthoz értő, sem pedig magyarul tudó ember nem nézte át...

kristoof 2014.07.18 15:39:41 © 2378

Majdnem egyetértek. A gond inkább ott van, hogy ugye a normális külföldi és hazai hírportálok, amikor erre a videóra klikkelsz megkérdezik, hogy elmúltál-e már 18 éves és többször is figyelmeztetnek, hogy csak erős idegzetű olvasóknak ajánlják az oldal megnézést! Szerintem inkább ez a probléma! (Nem csodálkoznék egy NMHH-s büntetésen!)

 

Mindettől függetlenül az elmúlt időszakban, továbbra is a repülés rovat a legszínvonalasabb része az oldalnak!

Előzmény: V63-021+328.054 (2377)
V63-021+328.054 2014.07.18 13:51:23 Creative Commons License 2377

http://iho.hu/hir/lelott-777-es-bizonyitekok-es-ellenbizonyitekok-140718#

 

Bár nem vasúttal kapcsolatos, de egyszerűen klikk hajhász tróger munkának tartok, egy olyan videó beillesztését ahol látszódnak az emberi maradványok... 24 órával ezelőtt még ugyan olyan ember(ek) voltak azok a csontok is mint ennek a szánalmas cikknek az írója. 

 

Akkor még üzenném, hogy van olyan videó is ahol 13 éves holland lány útlevelét mutatják a katonák, illesszétek be azt is... az iho repülős része még tűrhető volt annak ellenére is, hogy Ördög Nóra mindig befekszik a pofámba, hogy ne lássam a cikket, de szerintem ez az iromány túlment egy kicsit a határon...

kristoof 2014.06.26 14:51:40 © 2376

Arra gondoltam, hogy két hete nincs rajta semmilyen új hír! :-(

Előzmény: Lovrin (2375)
Lovrin 2014.06.26 11:16:39 Creative Commons License 2375
Előzmény: kristoof (2374)
kristoof 2014.06.26 00:38:37 © 2374

A gumikerekes rovat megszűnt? :-(

alkotasu 2014.06.24 20:56:17 Creative Commons License 2373
Giesl-ejektor 2014.06.24 07:30:23 Creative Commons License 2372

Hagyd a fenébe! Látod, hogy fogalmuk sincs a vonatszámok és a közlekedési irányok kapcsolatáról, jelentéséről...

Előzmény: V63-057 (2370)
kihúzóvágány 2014.06.23 18:08:53 © 2371

A tisztelt szerkesztőségköszöni ugyan az észrevételeket, de legalább 6 óra hossza óta nem korrigálja a cikkben leírt ellentmondásokat.

Előzmény: P.stephenson (2369)
V63-057 2014.06.23 17:29:27 © 2370

Szvsz egy szakmai oldalt az kéne, hogy megkülönböztessen a blikktől, hogy nem csak leír valami baromságot, amit félfüllel hall, hanem ha már ír valamiről, akkor pontos információval szolgál annak a közönségnek, akit tényleg érdekelhet, hogy 29, vagy 30. Mert akinek mindegy, az nem itt keresi az információt. Nem lett volna nehéz utánajárni a dolognak. Mint ahogy annak sem, hogy miért nem vihette 431-es a múltkori különvonatot, amit szóvá mertem még tenni. De ahhoz sem kéne nagy energia, hogy ne jobbra-balra dőlő alulszerkesztett képek jelenjenek meg az oldalon, és még egy pár ilyen nyalánkság. 

Bocsánat, ha ezzel valakinek a lelkébe taposok, de annak reményében, hogy cinikus megjegyzésemmel jobb irányba terelhetem az oldalt el is várom a kivégzést!

Ne kezeld személyes sértésként, mert nem az a cél!

De most olvasd már el légyszi a javított eredményt...

 

A gyalogos az elméletileg 6 óra 18 perckor 2929-es Lajosmizsére tartó szerelvény elé lépett – a szerelvény eleve tíz perc késéssel indult a Nyugati pályaudvarról és a balaeset miatt háromegyed órás késében van, valamikor kilenc óra után érhet csak Lajosmizsére.

 

A szám már jó, már csak az irány nem stímmel...

De kérlek szólj, ha ez így jó, és tényleg csak én vagyok az akadékoskodó f...

P.stephenson 2014.06.23 13:45:36 Creative Commons License 2369

Köszönjük az észrevételt, az óriási, vállalhatatlan hiba elkövetőjének kivégzéséről gondoskodunk.

Előzmény: V63-057 (2368)
V63-057 2014.06.23 13:19:21 © 2368

A gyalogos az elméletileg 6 óra 18 perckor 2930-as Lajosmizsére tartó szerelvény elé lépett

 

A 2929 gázolt.

Szégyen ez az oldal...

V63-057 2014.06.04 13:34:46 © 2367

"Szerelvényüket Egertől (Galgamácsán át!) Vácrátótig a 189-es Szili húzta, Vácrátóttól pedig egy kisebb tengelyterhelésű mozdony, a 053-as Szöcske."

 

Hát igen, a szöcske tengelyterhelése sokkal kisebb...

 

Zolcsi67 2014.06.02 20:35:20 © 2366

Jogos :-)

Előzmény: M62-238 (2365)
M62-238 2014.06.02 15:09:03 © 2365

http://iho.hu/hir/ablakos-angyalfoldon-140601

 

"két schlieren kocsiból"

 

Én 3-at számoltam.

Zolcsi67 2014.05.28 23:07:20 © 2364

Ezzel szemben egyvágányú pálya volt például a zuglói 64-es, a pestimrei 51-es és 40-es, az újpesti 8-as, és még lehet folytatni a sort.

Előzmény: Zolcsi67 (2363)
Zolcsi67 2014.05.28 23:06:16 © 2363

Pár ezerszer kitárgyalták/tuk jelen fórum különböző topicjain, hogy Pesterzsébet forgalomtechnikailag nem számít egyvágányú pályának, ugyanis egy irányban közlekednek a villamosok, nem pedig egy vágányon, váltott irányban. Az biza hurokvágány.

Előzmény: Lovrin (2362)
Lovrin 2014.05.28 21:05:37 Creative Commons License 2362

http://iho.hu/hir/isten-veled-egyvagany-140528

 

"Hamarosan elkezdik a Bihari utca vágányainak felújítását, ezzel Budapest utolsó egyvágányú villamosszakasza szűnik meg."

Miért, mi történt?

 

a, már megszűnt az 52-es villamos

b, üzemel, de átépítették kétvágányúra az éjszaka a BKK-manók

c, Pesterzsébetet lecsatolták Budapestről

M62-238 2014.05.27 17:55:48 © 2361

http://iho.hu/hir/ujra-csorog-a-del-alfold-csillaga-140526

Tele van a cikk hibával,pl hőtartó.

 

"Dombóváron ezt a projektet több olyan gépészeti átalakítással fűszerezték, amelyek elsősorban nyári üzemben jelentősek. A Motorterébe került egy hőtartó, és egy segéddízel-aggregátor, amely nem a vezetőállások légkondicionáló berendezéseinek működtetéséhez termeli az áramot, hanem saját akkumulátor-csoportját tölti. A klímákat egy különálló inverter egység táplálja, így működtetésükhöz nem szükséges segéd aggregátort, vagyis „áramtermelőt” üzemeltetni."

 

Akkor ez most hogy is van?

hkv 2014.05.26 23:31:08 © 2360

Zolcsi67 2014.05.26 22:44:52 © 2359

Az sose baj :-)))

Előzmény: kacsa! (2358)
kacsa! 2014.05.26 16:53:02 Creative Commons License 2358

"Tekirezervátum"

Nem vagytok normálisak.

1047 005-2 2014.05.02 20:48:05 Creative Commons License 2357

"A 656-os kocsit tanulókocsivá alakították át, amelyet a későbbiekben szintén megőrizni terveznek."

 

Ahogy az újságban is és a netes verzióban is szerepelt már,a Közlekedési Emléktár Alapítvány tulajdona.

 

Az 1%-ok segítségével zajlik a felújítása,már a karosszéria munka jó része elkészült.

kopaszsop 2014.05.02 07:58:22 Creative Commons License 2356

az első emelkedő petőháza és fertőendréd között van.

Előzmény: kopaszsop (2355)
kopaszsop 2014.04.29 20:44:25 Creative Commons License 2355

fertőszentmiklós? ha már odáig gurultak volna, nem állnak meg csornáig. a lejtviszonyokat ismerve. de ti is biztos ismeritek a helyi adottságokat...

P.stephenson 2014.04.16 09:20:27 Creative Commons License 2354

Sajnos nekünk sincs róla infónk. A választások utáni hétvégére tervezték, de valami miatt csúszik. Az LKK oldalát figyeld továbbra is.

Előzmény: Döbrögi! (2353)
Döbrögi! 2014.04.13 10:39:50 © 2353

A malévos Ikarusról szóló cikkben ezt írjátok: "április közepén egy közös fotózást terveznek az újdonsült Malév-busszal, az érdeklődők regisztrációt követően". Hol lehet regisztráni erre az útra?

Az LKK oldalán nem találtam ilyen lehetőséget.

Köszönöm

Papamaci957 2014.03.28 08:46:30 © 2352

http://iho.hu/hir/a-nagy-egi-parbaj-lopakodo-kontra-raketa-140327

 

Örülünk, hogy egy csavaros eszű magyar túljárt a "Nagy Testvér" eszén. (Eszembe jut egy vicc a hatvanas évekből szovjet testvéreinkről és lengyel barátainkról: A barátait megválogathatja az ember, a testvéreit sajnos nem.) Én azonban úgy emlékszem, hogy egy francia tiszt is besegített, súgott a repülési útvonalakról a szerbeknek. Én egy másik viccre is emlékszem az ügy kapcsán: a szerbek ráírták a roncsra: "Bocs, nem láttuk!"

kihúzóvágány 2014.03.24 02:18:06 © 2351

Lehet, hogy igazad van a bírálattal, de a hozzászólásod nem fedi fel a valóságot.

Előzmény: 1047 005-2 (2349)
1047 005-2 2014.03.23 16:40:23 Creative Commons License 2350

"A NAV felé beadott éves mérleg a Magyarországon vontatás-szolgáltatással foglalkozó vállalatok között, valamint a rendelkezésére álló vontatójárművek és személyzet létszáma."

 

Muhaha!Az egyetlen csak vontatás-szolgáltatással foglalkozó,működő cég,magyarul, nincs kihez hasonlítani.

Előzmény: 1047 005-2 (2349)