Keresés

Részletes keresés

paca664 Creative Commons License 1 napja 0 0 2488

http://iho.hu/hir/felavattak-az-isonzo-elmenykocsit-150630

Apróság: olaszul Isonzo, magyarul Isonzó.

1047 005-2 Creative Commons License 2 napja 0 0 2487

"még márciusban kiírt tender első részében hat, a másodikban tizenöt, legalább hetven százalékban alacsonypadlós, villamos motorvonatról szólt. Mindkét részre két-két ajánlat futott be, mindkettőt a svájci gyártó nyerte, így újabb huszonöt Flirt motorvonattal gazdagodhat a MÁV-Start flottája."

 

Akkor ez jó üzlet lesz.

 

 

kristoof Creative Commons License 6 napja 0 0 2486

Jaja. Fel is raktam az Ad Blockot! Most már jó! :-) (Szerencsére a Youtube reklámokat is blokkolja.)

Előzmény: alex_86 (2485)
alex_86 Creative Commons License 6 napja 0 0 2485

popup ablak

Lassan minden szirszar reklámot engedélyez az oldal. Csak píííz legyen belőle:)

 

 

Előzmény: kristoof (2483)
kristoof Creative Commons License 6 napja 0 0 2484

Ja, hogy az egy reklám lett volna? Pfff... én meg azt hittem az IHO-t lőtték le. 

Előzmény: kristoof (2483)
kristoof Creative Commons License 6 napja 0 0 2483

What this?

 

"Tájékoztatjuk a felhasználót, hogy a jelen honlapon közzétett tartalom, mint elektronikus hírközlő útján közzétett adat ideiglenes hozzáférhetetlenné tételét a Nemzeti- Adó és Vámhivatal 1858727532 számú határozatával 90 napos időtartamra elrendelte. Az ideiglenes hozzáférhetetlenné tétel elrendelésére tiltott szerencsejáték szervezés szervezés miatt került sor. Az ideiglenes hozzáférhetetlenné tétel elrendelésének jogalapja a szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény 2. § (2) bekezdése, 37. § 14. pontja illetve 36/G (1) bekezdése." 

1047 005-2 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 2482

"hermincöt százalékát"

 

"fejelsztését"

kihúzóvágány Creative Commons License 2015.06.11 0 0 2481

Pontosan arra utaltam, hogy az egyébként nem elfogadható szituációt dokumentálta Szabó István mérnök úr, és szép képeket majd akkor készít, meg készít más is, ha a helyzet lényegében elfogadható lesz.

Előzmény: Lovrin (2480)
Lovrin Creative Commons License 2015.06.11 0 1 2480

Biztos lehetett volna - várjuk a szebb képeidet.

 

Akkor viszont nyugodj bele, hogy a kép készítője - a cikkben is említett mérnök úr - pontosan ezekkel a képekkel illusztrálta mondanivalóját.

 

Ez most olyan mintha egy éttermi reklamációnál azzal jönne a pincér, hogy a szakácsunk néha elsózza az ételt, de ha nem tetszik főzz magadnak jobbat. Jobb helyeken ilyenkor szokott lenni egy főszerkesztő, akinek fontos a színvonal, és megkéri a szerzőt jobb képek készítésére vagy kerít az archívumból.

 

Félreértés ne essék, a fentiek elsősorban nem Szabó Istvánnak szólnak - akinek jó olvasni a képes tudósításait a sok copy-paste sajtóközlemény között - de jogos siófoki felvetése, és nem kéne lekezelően venni az építő szándékú kritikát.

Előzmény: kihúzóvágány (2478)
1047 005-2 Creative Commons License 2015.06.11 0 0 2479

"A Dán Vasutaknál (DSB) évtizedekig My 1126 pályaszámon közlekedő mozdony"

 

 

Akkor miért MY 1156 van rajta?

kihúzóvágány Creative Commons License 2015.06.09 0 0 2478

Akkor viszont nyugodj bele, hogy a kép készítője - a cikkben is említett mérnök úr - pontosan ezekkel a képekkel illusztrálta mondanivalóját.

Előzmény: siófoki35 (2477)
siófoki35 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 2477

Nem vagyok debreceni, valamint én sem fotózok nagyon szépen, de nem is küldöm el az IHO-nak...

 

(ez egy bajai  és egy egomi kép, olyat tudok mutatni hirtelen)

 

 

Előzmény: kihúzóvágány (2476)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.06.08 0 0 2476

Biztos lehetett volna - várjuk a szebb képeidet.

Előzmény: siófoki35 (2475)
siófoki35 Creative Commons License 2015.06.08 0 0 2475

http://iho.hu/hir/troli-debrecenben-a-szurrealizmus-vilaga-150608

 

A probléma valós - de nem lehetett volna ennél némileg szebb fotókkal illusztrálni? rém igénytelen :(

1047 005-2 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 2474

"a lakiteleki Tisza-parton működő Thermofarm üzembe"

 

 

Elég messzire van a Tisza a Flaga gáz üzemétől.

1047 005-2 Creative Commons License 2015.05.07 0 0 2473

"A festése kitűnő, a pályaszáma pedig M62 001!"

 

 

Még véletlenül sem az!

Piros jelző a kanyarban Creative Commons License 2015.05.03 0 0 2472

Lám, lám. A mindenféle pályaszámok és mozdonynevek szisztematikus kijavítgatása mellett néha azért az értő olvasás képességére is szükség van :)

 

"Számos áruféleségnek az eddigieknél gyorsabb, tisztább, és áttekinthetőbb árukezelést tesz lehetővé az az új vasúti fuvarozási technológia, amelyet Magyarországon először közös sajtótájékoztatón mutatott be Kovács Imre, a Rail Cargo Hungaria Zrt. igazgatóságának elnöke a technológiát kifejlesztő Innofreight vállalat vezetőjével, Wanke Pussettel."

 

[...]

 

"Irányvonatokban már láthattuk az Innofreight konténereit, végre nálunk is raknak ilyen szerelvényekbe"

Előzmény: 1047 005-2 (2471)
1047 005-2 Creative Commons License 2015.04.03 0 0 2471

"Lajosmizsén debütált az InnoWaggon"

 

 

Érdekes debütálás,amikor már rég napi használatban van a rendszer.

Sir Gombóc Creative Commons License 2015.03.27 0 0 2470

És tényleg. Még 1 hét.

Előzmény: Sir Gombóc (2466)
valya con dios Creative Commons License 2015.03.27 0 0 2469

Igen, ez a név nélkül író, bátor emberke őszintén menjen a...

Előzmény: -= BPO-478 =- (2468)
-= BPO-478 =- Creative Commons License 2015.03.25 0 2 2468

Ez majdnem a 156-os

Ismét egy pozitív hangvételű, pontos információkat felvonultató cikk egy internetes szakportál neves szerzőjétől. Öröm az ilyet olvasni.

 

Amint a kommentelők is leírták, a 104-es troliról szó sem volt a nosztalgia kocsi létrehozása során, lévén 1995-ben elbontották.

Volt egy korszak, amikor nem volt fontos a járművek megőrzése, és a nosztalgia flotta bővítése. De jelenleg szerencsére nem ez az uralkodó irányvonal. Semmi értelme a múlton savanyogni, a jelenlegi kompetens, ezekbe a dolgokba jelentős energiákat fektető illetékesek érdemeinek elismerése lényegesen jobban vette volna ki magát.

Az, hogy csak a tábla eredeti, csúsztatás. A B tengely (MVG 018?) a troli diffivel az eredeti 156-os romjaiból lett kimentve.
A korábbi hanyag kezelés valóban kényszerhelyzetet szült, de akik dolgoztak a jármű újraalkotásán, a lehető legtöbbet kihoztak a lehetőségekből.

nazareth Creative Commons License 2015.03.23 0 0 2467

Én sem tudhatok mindent... :)

Előzmény: alkotasu (2465)
Sir Gombóc Creative Commons License 2015.03.21 0 0 2466

Sokkal rövidebb időről hallottam, de majd meglátjuk.

Előzmény: alkotasu (2463)
alkotasu Creative Commons License 2015.03.21 0 0 2465

OK, a második kérdésre ez válasz lehet. De az elsőre nem.

Előzmény: nazareth (2464)
nazareth Creative Commons License 2015.03.21 0 0 2464

A hozzászólás-dömping jó visszajelzés arra, hogy mennyien olvassák. Szerintem mostanra a "sorozat" írója is rájött, hogy beültette magát a körhintába, és ha végre eléri a 0-t, ezerszer meggondolja, hogy még egyszer ilyenbe kezd :)

Előzmény: alkotasu (2463)
alkotasu Creative Commons License 2015.03.21 0 0 2463

EZ mire jó? Kit érdekel? Van valakinek valami információja, tippje?

kihúzóvágány Creative Commons License 2015.03.20 0 0 2462

Utóbbi nem helyes (nagyon magyartalan), sajnos, mégis túl gyakran használják.

Előzmény: kopaszsop (2461)
kopaszsop Creative Commons License 2015.03.20 0 0 2461

emiatt = ez miatt

mindkettő helyes, csak utóbbi ritkán hasnzálatos.

Előzmény: kihúzóvágány (2459)
kristoof Creative Commons License 2015.03.20 0 0 2460

"Elfogytak a szakirók meg az ötletek/témak?"

 

Langyos, langyos, de gyanítom, hogy ezek nem véletlenül fogytak el. Szóval inkább valami más fogyott el...

Előzmény: SZ.Tamas.. (2454)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.03.19 0 0 2459

Talán "emiatt".

Előzmény: 1047 005-2 (2458)