Keresés

Részletes keresés

Rollende Landstrasse Creative Commons License 3 napja 0 1 2826

Kampány ide vagy oda, a szegedi cikk korrekt. Az SZKT tényleg látványosan fejlődik, minden járművén van wifi, a menetrendszerűség jó. Szegeden élek, naponta utazom villamossal és trolival. Az átszállásokal együtt is kiszámítható az érkezés. Nem kell mindenben propagandát lesni, ami jó, az tényleg jó. 

Előzmény: alkotasu (2825)
alkotasu Creative Commons License 4 napja -1 0 2825

Na, épp ilyet akartam beírni, de megelőztél. De ha megnézed a szerzőt, akkor nem fogsz csodálkozni. Ő az ügyeletes megmondó, köpködő, hangulatkeltő, miután GSZL párszor már beégett. Ennek része az, hogy bármilyen eszköz megengedett szerinte, még a graffitik reklámozása is.

GSZL most Szegedet magasztalja, ott minden szép és jó.

Hiába, no, választási kampány van, és az IHO is beszállt már ebbe.

Előzmény: Lovrin (2824)
Lovrin Creative Commons License 5 napja -1 4 2824

http://iho.hu/hir/helyzet-van-riado-180113

 

Kedves IHO szerkesztők,

GRAFFITIRŐL NEM HOZUNK LE KÉPET

és pláne nem dicsérgetjük őket hogy profi munka.

 

Ezzel a felelőtlen hozzáállással ti is aktívan közreműködtök abban hogy népszerűvé váljon a vonatok összefújása.

Ha már ZP-nek nem esik le, legalább a szerkesztőség többi tagja észbe kaphatna.

 

Már a sokadik eset, hogy reklámozzátok a graffitizőket.

alkotasu Creative Commons License 2017.12.21 -1 1 2823

"A 114-es Laminátka vontatta Révkomárom–Pozsony szeméyvonat Sládkovičovo (Diószeg)– Senec (Szenc) között egy útátjáróban ütközött egy kamionnal."

 

Várom már, hogy legközelebb majd Wien (Bécs) - Bruxelles (Brüsszel) járatról írjanak valamit...

Azért nagyon kíváncsi vagyok, hogy miért változtattak a korábbi fordított megnevezési sorrenden.

Ja, szakportál...

bakfitty61 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 2822

A járműtelepen az ablakom 'alatt' szokott állni az érintett két kis szerelvényecske + az ominózus villanyoszlop mellett szoktam haza bicajozni :)

Előzmény: vöri_ae (2821)
vöri_ae Creative Commons License 2017.11.28 -1 0 2821

Szuper oknyomozás, jár a keksz! :)

Előzmény: bakfitty61 (2820)
bakfitty61 Creative Commons License 2017.11.27 0 0 2820

Kommentár nélkül: az első kép a másodikon lévő helyről készült.

 

  

 

alkotasu Creative Commons License 2017.11.26 0 0 2819

A sok barom politikai firka helyett írhatott volna valaki egy cikket a 2806-os villamoskocsi felújításáról.

 

https://www.facebook.com/vasuttortenetipark/photos/a.1690874220936586.1073742046.112354188788605/1690874587603216/?type=3&theater

 

Ami pár éve így nézett ki:

 

http://iho.hu/img/120706_villamosszallitas/02kadocsa0.jpg

 

(Csak zárójelben: a Siemens ünnepléskor készített pár fotó nem helyettesíti a felújításról szóló tudósítást.)

smith Creative Commons License 2017.11.08 0 0 2818

Új gazdája még az ezredfordulóig járatta szovjet gyártmányú, SKL 8 NVD 36 U típusú, kétszer négyszáz lóerős főgépét,

 

Szakportál, oh.

Magdeburg, mint ősi szovjet város.

Bearanyozzák az ilyen dolgok napjaim.

1047 005-2 Creative Commons License 2017.11.03 0 0 2817

"Pénzbüntetéssel megússzák a szembemenesztést"

 

Még ha létezne is ilyen tevékenység,akkor sem ez történt a citált esetben!!

alkotasu Creative Commons License 2017.11.01 0 0 2816

Annak fölösleges. Neki csak az a lényeg, hogy valamit fikázhasson.

 

Ma sajnos benéztem az IHO-ba. Megbántam. Fent nevezett figurának megint volt egy ömlengése, hogy az 1-es villamos Etele téri hosszabbítása miért nem jó. Most éppen az a baja, hogy zsákutca-szerű a kialakítás. Persze arról megfeledkezik, hogy ha lesz egyszer arra annyi pénz, hogy a vasút túloldalára továbbvigyék a villamost, akkor úgyis tök új koncepció, tervek lesznek szükségesek, és addigra ez a végállomás leamortizálódik úgyis (úgy 20-30 év múlva). 

 

"Régi hálózattervezési aranyszabály, hogy kötöttpályás vonalat nem szabad olyan helyzetbe hozni, amelyben meghosszabbítása lehetetlenné válik."

Nem tudom mitől válik lehetetlenné a meghosszabbítás. Ugyanis akkor lehetetlenülne el a dolog, ha a folytatás irányát beépítenék. De ilyenről nincs információ.

 

 

 

"Az Etele téri zsákutcával végre kikerekedik az a koncepció, hogy a térségben a négyes metrón kívül semmiféle kötöttpályás eszköz ne rúghasson labdába."

Hmm. Miért is? Nem azért mert korábban egy presztizsberuházás (4-es metró) esetén túl lettek a forgalmi adatok becsülve? Zöldinek hamarabb kellett volna fölébrednie...

 

 

 

"A kilencvenes évek második felében még sokan feszegették azt a kérdést, hogy a Bartók Béla úti villamosvonalban több puskapor van, mintsem, hogy annak is az Etele téren kellene végződnie, de a Közlekedési Ügyosztály betegesen irtózott egy, a Bartók Béla út vonalában a Kelenföldi pályaudvart átívelő hídnak még a gondolatától is (annak ellenére, hogy a „túlparton” megvan az út helye, Rimaszombati útnak hívják)."

 

Ja, tetszettek volna a 4-es metró helyett ezt megvalósítani. Zöldi tényleg átaludt jópár évet... Vagy csak folytatja GSZL sikertelen politikai indíttatású köpködéseit. Mert ami Bp-en történik, az mind rossz. Szeged meg a mintaváros.

 

 

Előzmény: lineagialla (2814)
Lovrin Creative Commons License 2017.10.31 0 0 2815

Az igénytelenség csúcsa a "Fiúk a vágányban dolgoznak" c. copypaste rovat. Mondjuk a MÁV vágányzári rovatának összemásolása még akkor sem merítené ki az újságírás fogalmát ha helyesen és pontosan csinálnák, de ők még Blikk színvonalra is süllyesztik borzalmas fejezetcímekkel. Kb. fél éve nem tűnik fel a "szaklapnak", hogy a 125-ös vonalon az M44 építése miatti kőszállítás miatt van vágányzár, ehelyett kéthetente kitartóan hasból leírják hogy pályafelújítás van, bulvárabbnál bulvárabb kommentárral:

"Örök kedvencünk: a soha véget nem érő békési felújítás"

"Előre a legfelújítottabb mellékvonal címért!"

"Újból „őrült nagy pályafelújítás” van a Dél-Alföldön" ...és egyéb borzalmak.

 

You had only one job.

Előzmény: lineagialla (2814)
lineagialla Creative Commons License 2017.10.15 0 0 2814

Zöldinek valaki mondja már meg végre, hogy lesz Metropol jövőre, a berlini ág kivételével, nincs kinyírva maga a vonat. 

Szegényem még mindig beleírja minden második általa kreált cikkbe...

alkotasu Creative Commons License 2017.10.11 0 0 2813

Elcsesztem...

Fedvény:

"Miért nem tudnak a repülőshöz hasonló normális cikkeket írni?"

Előzmény: alkotasu (2810)
Edericsi Creative Commons License 2017.10.11 0 0 2812

Kíváncsi leszek azért erre a 10 évre. Feltételezem, hogy még dupláját lesznek, ha nem többet.. Úgy is kitalálnak ilyen-olyan korszerűsítést a Bézékkel..

Előzmény: BahnScorper (2795)
sörösgigant Creative Commons License 2017.10.11 0 0 2811

Ő a "progresszív" az új sajtó....

Ja...Az ondóház meg szaklap, én meg Chuck Norris....

 

Ostoba, pontatlanságoktól hemzsegő balfasz, médiasegédmunkás, vagy inkább médiacseléd, média pöcegödrét meregető no-name  , örök vesztes gyerek akit annak idején mindíg elpicsáztak a pajtásai...

Lehet szeretett volna a vasúton belül dolgozni, de ahhoz is hülye volt. 

 

Ha egy szaklapnak, szakportálnak gúnyolt valamibe írogatok akkor tájékozódok, nem írok hülyeségeket...

Előzmény: alkotasu (2810)
alkotasu Creative Commons License 2017.10.11 0 0 2810

Ó, hát ő az új agitprop titkár! Nem tudtad? Az új fikamester, mert GSZL már annyi marhaságot hordott össze, hogy az már vállalhatatlan volt. A legjobb az volt, amikor beállt szakértőnek csapadékelvezetési dolgokban...

 

Most jött ez a fószer, és finomabb stílusban próbálkozik.

 

Csak azt tudnám, miért a vasutas részleget támadják meg az ilyenekkel? Miért tudnak a repülőshöz hasonló normális cikkeket írni?

Előzmény: BahnScorper (2809)
BahnScorper Creative Commons License 2017.10.07 0 0 2809

http://iho.hu/hir/szemelyvonati-potjegy-171006

 

Van még mit tanulnod, ifjú padavan... a lengyel kocsik és a pápaszemesek két külön állatfaj... másrészt az első IC-kocsikban nagyon is sok mindent csináltak, amely kiemelte őket az átlag gyors- és expresszvonati rokonaik közül, nemcsak a vonatkategóriát matricázták rájuk!

BahnScorper Creative Commons License 2017.08.30 0 0 2808

http://iho.hu/hir/mennek-a-csehszlovakok-170829

 

"...a peronszintet az aluljáróval összekötő mozgólépcső nem a jól megszokott szovjet gyártmány volt, hanem csehszlovák, a Transporta nevű národny podník terméke. Az akkor állami vállalatként működő, egyébként 125 évvel ezelőtt egy német származású mérnök, František Wiesner által Chrudimban, Pardubicétől délre alapított gépgyárnak tudomásunk szerint ez volt az első és utolsó budapesti szereplése..."

 

Feltételezem, a cikk szerzője elég fiatal ahhoz, hogy már nem látott analóg mérlegeket a budapesti üzletekben és piacokon...

 

http://img2.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/9975/9975053-vaha-transporta-1.jpg

alkotasu Creative Commons License 2017.07.17 0 0 2807

Nem mi, hanem ki...

Mármint aki egy ilyet betesz oda...

(És akkor lehet sírni is, hogy mennek dolgozni külföldre. Mert gondolom külföldi munkára verbuválnak embereket.)

Előzmény: BahnScorper (2806)
BahnScorper Creative Commons License 2017.07.17 0 0 2806

Erre tényleg nem lehet mást kérdezni, mint hogy "ez mi a fasz?!"

 

http://iho.hu/hir/arbeiten-als-triebfahrzeugfuhrer-170717

hkv Creative Commons License 2017.06.22 0 0 2805

170 esztendővel ezelőtt a Magyar Középponti Vasúttársaság építette gróf Zichy Ferenc vezetésével 800 000 forint ráfordításával a Pest - Szolnok vasútvonalunkat, melyen 1847. szeptember 1. indult meg a forgalom. E jeles évforduló kapcsán emlék kiállítás nyílik június 23. 17 órás kezdettel a Zuglói Civil Házban. Ha kíváncsi vagy a vonal történelmére várunk szeretettel különleges megnyitónkon.

 

PanzerMk5 Creative Commons License 2017.06.21 0 0 2804

Mozdonyvezetői reagálás a http://iho.hu/hir/150-es-vonal-hogyan-lehetne-jol-csinalni-2-resz-170620 cikkre.

 

Igen valóban szeretünk Rákoson (is) váltani, főleg mint én is aki azon ritka fajba tartozik, hogy Pesten lakik. Nyilván Fényeslitke nem alternatíva számomra!

A menetvonalat a tulajdonos rendeli meg, nem a mv! Régebben én is próbálkoztam a 77-es vonallal, de este hazamennek a bakterok, így maradt a körvasút!

A vonal terhelési szakasza sem tehervonatbarát (10), ha ez mond valamit a bennfentes okostojásnak ! Az engedélyezett vonathossz sem 800 méter!

Nekem az lenne a fontos, hogy a Dunántúlról érkező konténervonatok körbejárás nélkül eljussanak a Terminálra!

ui.: Kelenföld is jó váltóhely!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

smith Creative Commons License 2017.06.18 0 0 2803

Tervezze újra a Dunát Ön! Nem árt, ha ért hozzá!

 

Írjon szakcikket Ön! Nem árt, ha ért hozzá!

 

(bocs, de nem linkelek, nem ér ez annyit...)

hkv Creative Commons License 2017.06.13 0 0 2802

Ashi Valkoinen Creative Commons License 2017.06.05 0 0 2801

"Úgyhogy kérlek, hogy próbáld meg értelmezni azt, amit írtam."

Nézd már meg a nick pályafutását, aztán rájössz, hogy tőle értelmezést kérni elég sci-fi kategória :)

Előzmény: alkotasu (2800)
alkotasu Creative Commons License 2017.06.04 0 0 2800

Akkor nagyon félreértelmeztél valamit. Ugyanis sehol nem írtam, hogy az EU zárta (záratta) be a cukorgyárakat. Azt írtam, hogy "De pl. a cukoriparunk lényegében megszűnt." Ez a csatlakozás következménye volt, függetlenül attól, hogy nem közvetlen előírás következtében.

Úgyhogy kérlek, hogy próbáld meg értelmezni azt, amit írtam.

Előzmény: kristoof (2799)
kristoof Creative Commons License 2017.06.04 -2 0 2799

Ott kezdődik a híradó, hogy a cukorgyárakat nem az EU zárta be, hanem mi.

Előzmény: alkotasu (2798)
alkotasu Creative Commons License 2017.06.04 0 0 2798

Konkrétabban: mi nem igaz abból amit írtam? Milyen szerződésnek mondtam ellent?

Előzmény: kristoof (2797)
kristoof Creative Commons License 2017.06.04 -6 1 2797

Attól függetlenül, hogy igazad van, azért te is tudsz nagy baromságokat írni mondjuk ez úgy ahogy van az:

 

És akkor még egy szót sem szóltam Zöldi Péter ostoba sorozatáról, ahol arról elmélkedik, hogy mi lett volna a hazai közlekedéssel Brüsszel nélkül. Ennyire egyoldalúan csak politikai célból lehet szemlélni valamit. Mert azt tudomásul kellene neki is vennie, hogy a tőlünk nyugatabbra levő országok nem emberi szeretetből, hanem kőkemény gazdasági és politikai érdekek mentén hozták létre az EU-t, amihez való csatlakozásunk (folyamata) nekik is piacot, olcsó munkaerőt, hulladéklerakót jelentett, sokkal jobb pénzért értékesíthették a levetett dolgaikat, stb. Nekik a kelet-európai országok csatlakozása igencsak megtérülő befektetés volt. Nekünk jutott a jóból is, rosszból is. Valóban, kaptunk közlekedésfejlesztésre x milliárdot, aminek persze ők is vastagon húzzák  hasznát, mert a Kelet-európán át húzódó korridorokon jutnak el az áruik Görögországba, Törökországba, Közel-keletre. De pl. a cukoriparunk lényegében megszűnt. Nem sorolom tovább, mert azt hiszem érthető. És amiket írtam, nem jelenti azt, hogy nincs jó oldala a csatlakozásnak. Csupán a cikk szerzőjének politikai indíttatású egyoldalúságára kívántam rávilágítani.

 

Nagyon nem ártana, ha olvasgatnál még az EU-ról, mert nem sok fogalmad van az egészről. Az összes EU szerződés fent van egyébként az EU honlapján érdemes olvasgatni.

Előzmény: alkotasu (2796)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!