Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Tastam júl. 25. © 2381

 Valamikor régen, amikor szinte kizárólag NDK-s cuccokat lehetett beszerezni a terepasztalhoz, magam is vettem különböző termékeket, pl. villanyoszlopokat. Némelyiken közvilágítási lámpa is volt, de akkoriban még nem volt olyan kicsi fényforrás, ami méretarányosan elhelyezhető lett volna rajta, ezért csak egy fehérre festett bütyök jelképezte a lámpást. Ez a kellék csak dísznek volt, nem világított, vagyis nem működött. Vélhetően a cikk szerzője így értette.

Előzmény: BahnScorper (2379)
Es 42 55 554 0006-7 MÁV júl. 25. © 2380

Sziasztok!

 

Én csak annyit szeretnék leírni, hogy már a tv-ben is nagyon irritált ördög nóra (szándékosan írtam kis betűvel a nevét), és a többi valóságsóhős féreg.
Kifejezetten szomorú vagyok, mert ha belépek az iho.hu-ra akkor kénytelen vagyok a birka képét bámulni, sokszor csak nagy nehézségek árán lehet kilépni az egész képernyős reklámfelületekből, ez igen elkeserítő, főleg ha az ember rendszeresen olvassa az ott lévő cikkeket.

BahnScorper júl. 24. © 2379

jaaaaaaj...

 

http://iho.hu/hir/bovitette-telephelyet-a-batonyterenyei-viessmann-modellgyarto-kft-140718

 

A modellvasutaknak olyan kellékei készülnek Bátonyterenyén, mint lámpák, szignálok, felsővezetékek, elektronikák, de ma már működő - mozgással és világítással ellátott - termékeket is gyártanak.

 

Szignál?! De a legjobb ez, hogy "ma már működő termékeket is gyártanak". Miért, előtte semmi sem működött, ami ott készült?!

 

Üvölt az egész cikkről a német tükörfordítás, meg hogy megint kiment úgy, hogy sem vasúthoz értő, sem pedig magyarul tudó ember nem nézte át...

kristoof júl. 18. © 2378

Majdnem egyetértek. A gond inkább ott van, hogy ugye a normális külföldi és hazai hírportálok, amikor erre a videóra klikkelsz megkérdezik, hogy elmúltál-e már 18 éves és többször is figyelmeztetnek, hogy csak erős idegzetű olvasóknak ajánlják az oldal megnézést! Szerintem inkább ez a probléma! (Nem csodálkoznék egy NMHH-s büntetésen!)

 

Mindettől függetlenül az elmúlt időszakban, továbbra is a repülés rovat a legszínvonalasabb része az oldalnak!

Előzmény: V63-021+328.054 (2377)
V63-021+328.054 júl. 18. Creative Commons License 2377

http://iho.hu/hir/lelott-777-es-bizonyitekok-es-ellenbizonyitekok-140718#

 

Bár nem vasúttal kapcsolatos, de egyszerűen klikk hajhász tróger munkának tartok, egy olyan videó beillesztését ahol látszódnak az emberi maradványok... 24 órával ezelőtt még ugyan olyan ember(ek) voltak azok a csontok is mint ennek a szánalmas cikknek az írója. 

 

Akkor még üzenném, hogy van olyan videó is ahol 13 éves holland lány útlevelét mutatják a katonák, illesszétek be azt is... az iho repülős része még tűrhető volt annak ellenére is, hogy Ördög Nóra mindig befekszik a pofámba, hogy ne lássam a cikket, de szerintem ez az iromány túlment egy kicsit a határon...

kristoof jún. 26. © 2376

Arra gondoltam, hogy két hete nincs rajta semmilyen új hír! :-(

Előzmény: Lovrin (2375)
Lovrin jún. 26. Creative Commons License 2375
Előzmény: kristoof (2374)
kristoof jún. 26. © 2374

A gumikerekes rovat megszűnt? :-(

alkotasu jún. 24. Creative Commons License 2373
Giesl-ejektor jún. 24. Creative Commons License 2372

Hagyd a fenébe! Látod, hogy fogalmuk sincs a vonatszámok és a közlekedési irányok kapcsolatáról, jelentéséről...

Előzmény: V63-057 (2370)
kihúzóvágány jún. 23. © 2371

A tisztelt szerkesztőségköszöni ugyan az észrevételeket, de legalább 6 óra hossza óta nem korrigálja a cikkben leírt ellentmondásokat.

Előzmény: P.stephenson (2369)
V63-057 jún. 23. © 2370

Szvsz egy szakmai oldalt az kéne, hogy megkülönböztessen a blikktől, hogy nem csak leír valami baromságot, amit félfüllel hall, hanem ha már ír valamiről, akkor pontos információval szolgál annak a közönségnek, akit tényleg érdekelhet, hogy 29, vagy 30. Mert akinek mindegy, az nem itt keresi az információt. Nem lett volna nehéz utánajárni a dolognak. Mint ahogy annak sem, hogy miért nem vihette 431-es a múltkori különvonatot, amit szóvá mertem még tenni. De ahhoz sem kéne nagy energia, hogy ne jobbra-balra dőlő alulszerkesztett képek jelenjenek meg az oldalon, és még egy pár ilyen nyalánkság. 

Bocsánat, ha ezzel valakinek a lelkébe taposok, de annak reményében, hogy cinikus megjegyzésemmel jobb irányba terelhetem az oldalt el is várom a kivégzést!

Ne kezeld személyes sértésként, mert nem az a cél!

De most olvasd már el légyszi a javított eredményt...

 

A gyalogos az elméletileg 6 óra 18 perckor 2929-es Lajosmizsére tartó szerelvény elé lépett – a szerelvény eleve tíz perc késéssel indult a Nyugati pályaudvarról és a balaeset miatt háromegyed órás késében van, valamikor kilenc óra után érhet csak Lajosmizsére.

 

A szám már jó, már csak az irány nem stímmel...

De kérlek szólj, ha ez így jó, és tényleg csak én vagyok az akadékoskodó f...

P.stephenson jún. 23. Creative Commons License 2369

Köszönjük az észrevételt, az óriási, vállalhatatlan hiba elkövetőjének kivégzéséről gondoskodunk.

Előzmény: V63-057 (2368)
V63-057 jún. 23. © 2368

A gyalogos az elméletileg 6 óra 18 perckor 2930-as Lajosmizsére tartó szerelvény elé lépett

 

A 2929 gázolt.

Szégyen ez az oldal...

V63-057 jún. 4. © 2367

"Szerelvényüket Egertől (Galgamácsán át!) Vácrátótig a 189-es Szili húzta, Vácrátóttól pedig egy kisebb tengelyterhelésű mozdony, a 053-as Szöcske."

 

Hát igen, a szöcske tengelyterhelése sokkal kisebb...

 

Zolcsi67 jún. 2. © 2366

Jogos :-)

Előzmény: M62-238 (2365)
M62-238 jún. 2. © 2365

http://iho.hu/hir/ablakos-angyalfoldon-140601

 

"két schlieren kocsiból"

 

Én 3-at számoltam.

Zolcsi67 máj. 28. © 2364

Ezzel szemben egyvágányú pálya volt például a zuglói 64-es, a pestimrei 51-es és 40-es, az újpesti 8-as, és még lehet folytatni a sort.

Előzmény: Zolcsi67 (2363)
Zolcsi67 máj. 28. © 2363

Pár ezerszer kitárgyalták/tuk jelen fórum különböző topicjain, hogy Pesterzsébet forgalomtechnikailag nem számít egyvágányú pályának, ugyanis egy irányban közlekednek a villamosok, nem pedig egy vágányon, váltott irányban. Az biza hurokvágány.

Előzmény: Lovrin (2362)
Lovrin máj. 28. Creative Commons License 2362

http://iho.hu/hir/isten-veled-egyvagany-140528

 

"Hamarosan elkezdik a Bihari utca vágányainak felújítását, ezzel Budapest utolsó egyvágányú villamosszakasza szűnik meg."

Miért, mi történt?

 

a, már megszűnt az 52-es villamos

b, üzemel, de átépítették kétvágányúra az éjszaka a BKK-manók

c, Pesterzsébetet lecsatolták Budapestről

M62-238 máj. 27. © 2361

http://iho.hu/hir/ujra-csorog-a-del-alfold-csillaga-140526

Tele van a cikk hibával,pl hőtartó.

 

"Dombóváron ezt a projektet több olyan gépészeti átalakítással fűszerezték, amelyek elsősorban nyári üzemben jelentősek. A Motorterébe került egy hőtartó, és egy segéddízel-aggregátor, amely nem a vezetőállások légkondicionáló berendezéseinek működtetéséhez termeli az áramot, hanem saját akkumulátor-csoportját tölti. A klímákat egy különálló inverter egység táplálja, így működtetésükhöz nem szükséges segéd aggregátort, vagyis „áramtermelőt” üzemeltetni."

 

Akkor ez most hogy is van?

hkv máj. 26. © 2360

Zolcsi67 máj. 26. © 2359

Az sose baj :-)))

Előzmény: kacsa! (2358)
kacsa! máj. 26. Creative Commons License 2358

"Tekirezervátum"

Nem vagytok normálisak.

1047 005-2 máj. 2. Creative Commons License 2357

"A 656-os kocsit tanulókocsivá alakították át, amelyet a későbbiekben szintén megőrizni terveznek."

 

Ahogy az újságban is és a netes verzióban is szerepelt már,a Közlekedési Emléktár Alapítvány tulajdona.

 

Az 1%-ok segítségével zajlik a felújítása,már a karosszéria munka jó része elkészült.

kopaszsop máj. 2. Creative Commons License 2356

az első emelkedő petőháza és fertőendréd között van.

Előzmény: kopaszsop (2355)
kopaszsop ápr. 29. Creative Commons License 2355

fertőszentmiklós? ha már odáig gurultak volna, nem állnak meg csornáig. a lejtviszonyokat ismerve. de ti is biztos ismeritek a helyi adottságokat...

P.stephenson ápr. 16. Creative Commons License 2354

Sajnos nekünk sincs róla infónk. A választások utáni hétvégére tervezték, de valami miatt csúszik. Az LKK oldalát figyeld továbbra is.

Előzmény: Döbrögi! (2353)
Döbrögi! ápr. 13. © 2353

A malévos Ikarusról szóló cikkben ezt írjátok: "április közepén egy közös fotózást terveznek az újdonsült Malév-busszal, az érdeklődők regisztrációt követően". Hol lehet regisztráni erre az útra?

Az LKK oldalán nem találtam ilyen lehetőséget.

Köszönöm

Papamaci957 márc. 28. © 2352

http://iho.hu/hir/a-nagy-egi-parbaj-lopakodo-kontra-raketa-140327

 

Örülünk, hogy egy csavaros eszű magyar túljárt a "Nagy Testvér" eszén. (Eszembe jut egy vicc a hatvanas évekből szovjet testvéreinkről és lengyel barátainkról: A barátait megválogathatja az ember, a testvéreit sajnos nem.) Én azonban úgy emlékszem, hogy egy francia tiszt is besegített, súgott a repülési útvonalakról a szerbeknek. Én egy másik viccre is emlékszem az ügy kapcsán: a szerbek ráírták a roncsra: "Bocs, nem láttuk!"