Én csak annyit szeretnék leírni, hogy már a tv-ben is nagyon irritált ördög nóra (szándékosan írtam kis betűvel a nevét), és a többi valóságsóhős féreg. Kifejezetten szomorú vagyok, mert ha belépek az iho.hu-ra akkor kénytelen vagyok a birka képét bámulni, sokszor csak nagy nehézségek árán lehet kilépni az egész képernyős reklámfelületekből, ez igen elkeserítő, főleg ha az ember rendszeresen olvassa az ott lévő cikkeket.
A modellvasutaknak olyan kellékei készülnek Bátonyterenyén, mint lámpák, szignálok, felsővezetékek, elektronikák, de ma már működő - mozgással és világítással ellátott - termékeket is gyártanak.
Szignál?! De a legjobb ez, hogy "ma már működő termékeket is gyártanak". Miért, előtte semmi sem működött, ami ott készült?!
Üvölt az egész cikkről a német tükörfordítás, meg hogy megint kiment úgy, hogy sem vasúthoz értő, sem pedig magyarul tudó ember nem nézte át...
Majdnem egyetértek. A gond inkább ott van, hogy ugye a normális külföldi és hazai hírportálok, amikor erre a videóra klikkelsz megkérdezik, hogy elmúltál-e már 18 éves és többször is figyelmeztetnek, hogy csak erős idegzetű olvasóknak ajánlják az oldal megnézést! Szerintem inkább ez a probléma! (Nem csodálkoznék egy NMHH-s büntetésen!)
Mindettől függetlenül az elmúlt időszakban, továbbra is a repülés rovat a legszínvonalasabb része az oldalnak!
Bár nem vasúttal kapcsolatos, de egyszerűen klikk hajhász tróger munkának tartok, egy olyan videó beillesztését ahol látszódnak az emberi maradványok... 24 órával ezelőtt még ugyan olyan ember(ek) voltak azok a csontok is mint ennek a szánalmas cikknek az írója.
Akkor még üzenném, hogy van olyan videó is ahol 13 éves holland lány útlevelét mutatják a katonák, illesszétek be azt is... az iho repülős része még tűrhető volt annak ellenére is, hogy Ördög Nóra mindig befekszik a pofámba, hogy ne lássam a cikket, de szerintem ez az iromány túlment egy kicsit a határon...
Szvsz egy szakmai oldalt az kéne, hogy megkülönböztessen a blikktől, hogy nem csak leír valami baromságot, amit félfüllel hall, hanem ha már ír valamiről, akkor pontos információval szolgál annak a közönségnek, akit tényleg érdekelhet, hogy 29, vagy 30. Mert akinek mindegy, az nem itt keresi az információt. Nem lett volna nehéz utánajárni a dolognak. Mint ahogy annak sem, hogy miért nem vihette 431-es a múltkori különvonatot, amit szóvá mertem még tenni. De ahhoz sem kéne nagy energia, hogy ne jobbra-balra dőlő alulszerkesztett képek jelenjenek meg az oldalon, és még egy pár ilyen nyalánkság.
Bocsánat, ha ezzel valakinek a lelkébe taposok, de annak reményében, hogy cinikus megjegyzésemmel jobb irányba terelhetem az oldalt el is várom a kivégzést!
Ne kezeld személyes sértésként, mert nem az a cél!
De most olvasd már el légyszi a javított eredményt...
A gyalogos az elméletileg 6 óra 18 perckor 2929-es Lajosmizsére tartó szerelvény elé lépett – a szerelvény eleve tíz perc késéssel indult a Nyugati pályaudvarról és a balaeset miatt háromegyed órás késében van, valamikor kilenc óra után érhet csak Lajosmizsére.
A szám már jó, már csak az irány nem stímmel...
De kérlek szólj, ha ez így jó, és tényleg csak én vagyok az akadékoskodó f...
Pár ezerszer kitárgyalták/tuk jelen fórum különböző topicjain, hogy Pesterzsébet forgalomtechnikailag nem számít egyvágányú pályának, ugyanis egy irányban közlekednek a villamosok, nem pedig egy vágányon, váltott irányban. Az biza hurokvágány.
"Dombóváron ezt a projektet több olyan gépészeti átalakítással fűszerezték, amelyek elsősorban nyári üzemben jelentősek. A Motorterébe került egy hőtartó, és egy segéddízel-aggregátor, amely nem a vezetőállások légkondicionáló berendezéseinek működtetéséhez termeli az áramot, hanem saját akkumulátor-csoportját tölti. A klímákat egy különálló inverter egység táplálja, így működtetésükhöz nem szükséges segéd aggregátort, vagyis „áramtermelőt” üzemeltetni."
A malévos Ikarusról szóló cikkben ezt írjátok: "április közepén egy közös fotózást terveznek az újdonsült Malév-busszal, az érdeklődők regisztrációt követően". Hol lehet regisztráni erre az útra?
Örülünk, hogy egy csavaros eszű magyar túljárt a "Nagy Testvér" eszén. (Eszembe jut egy vicc a hatvanas évekből szovjet testvéreinkről és lengyel barátainkról: A barátait megválogathatja az ember, a testvéreit sajnos nem.) Én azonban úgy emlékszem, hogy egy francia tiszt is besegített, súgott a repülési útvonalakról a szerbeknek. Én egy másik viccre is emlékszem az ügy kapcsán: a szerbek ráírták a roncsra: "Bocs, nem láttuk!"