Sziasztok! Keresek egy grafikus programozásban jártas személyt, aki hozzá tudná adni a directX 10-et a játékomhoz. A munkadíját megfizetném és nagy segítség lenne. https://www.facebook.com/toth.gabor.71465 Itt keressen, aki meg tudná csinálni.
Csináltunk egy tudományos csoportot azon radiográfusok számára akik mélyebben szeretnének elmélyedni a témában.
Cél: új képalkotó és képfeldolgozó eljárások kidolgozása, szoftverfejlesztés, publikáció.
Véleményünk szerint a radiográfus a fotográfushoz hasonlóan nem csak képeket készít, hanem azokat utólagosan fel is dolgozza. Úgy gondoljuk, hogy a radiográfusnak tudományos szempontból részt kéne venni a képalkotó és képfeldolgozó eljárások fejlesztésében.
Én jelenleg a PTE-n dolgozok, és jó lenne összefogni a hasonló érdeklődésű embereket, sok mindent lehetne csinálni.
Ha valakit érdekel az ország többi részéről is jelentkezhet.
A lényeg abban áll, hogy amikor te a processing-ben írogatsz valamit, akkor igazából egy PApplet nevű osztály leszármazott osztályát írod. Ugyan a processing mindenezen dolgokat elreti előled (minthogy nem kell a Felülírt Fügvvények elé odaírnod, hogy public és static), és nem is azzal kezdened, hogy class MyPApplet extends PApplet. Persze megteheted azt is, hogy nem a processing editorát használod, és mégis kihasználod a PApplet adta lehetőségeket (ha importálod a processing.core osztályait). Ennek a PAppletnek rengeteg olyan Függvényt írtak, amivel gyorsan és egyszerűen tudsz sok 2D vagy akár 3D, ablakban Futó alkalmazásokat írni, illetve az input-output lehetőségek is meg vannak előre írva. pédául, ha azt akarod megírni, hogy mi történen, ha valaki kattint, akkor csak a void mousePressed() Függvényt kell Felüldeviniálni, és már is megvan, hogy éppen ez a Függvény hívódik meg, ha klikkelsz. Az egésznek az előnye egyrészt: Ugródeszka lehet a JAVA vagy más programnyelvek megtanulásához; úgy általában a programozás alapvető értelmének megtanulásához. Speciell én is ezzel kezdtem, azután tanultam meg a JAVA, c, c++ nyelveket (mellesleg nem ebben a sorrendben). Másrészt, ha inkább a vizuális eredményre koncentrálsz, könnyebb vele engedni szárnyaltatni a gondolataid, néha még most is használom, pédául, legutóbb amikor egy Fraktál-generátort akartam írni, azt itt kezdtem el, hogy rögtöm láthassam, az algoritmusom helyesen működik-e, anélkül, hogy szenvednem kellett volna.
A Processing egy nyílt forráskódú, grafikázásra kihegyezett programozási környezet. Leginkább művészek, designerek, mérnökök használják, de szórakoztató mivoltja miatt gyerekeknek is ajánlott első programnyelvnek vagy bárkinek akit érdekel a grafika (és/vagy játék) programozás. JAVA programnyelvre épül, OpenGL támogatással. JAVA kódba exportálni is lehet, illetve futtatható .exe-t vagy böngészőbe ágyazást is megoldja. Rengeteg példakód van beépítve, de több könyv is elérhető a témában.