Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

drotszamaras 2014.04.22 23:51:13 © 10041

Látod én is így voltam ezzel így egyszerűbb lenne,de én bőven meg fizettem a főtengelyemet ! Remélem te sikeresebb leszel és meg találod elsőre  a jót! 

Előzmény: vanyitom (10040)
vanyitom 2014.04.22 22:33:18 © 10040

A csapágy felfekvő felülete. Mert beállt a csapágy a főtengely meg elforgott benne...... Megoldás az van rá, fémpor szórás utána visszaesztergálni csapágyméretre és kész, de hogyha lenne valakinek akkor egyszerűbb lenne.

Előzmény: drotszamaras (10039)
drotszamaras 2014.04.21 22:02:56 © 10039

Én is kerestem főtengely ,de nagy sikerrel ! Én be gyűjtöttem egy párat ,ami mind a méhbe végezte sajnos .De így legalább neked több esélyed van ,hogy meg találd a jót! De melyik részed kopott meg,mert lehet van megoldás rá ?

Előzmény: vanyitom (10038)
vanyitom 2014.04.21 21:28:52 © 10038

Üdv! 

Robi T151-eshez keresnék főtengelyt, és váltó alkatrészt, aki rendelkezik valamelyikkel kérem jelezze. Köszönettel : Tamás

Furak 2014.04.21 19:44:42 © 10037

Üdv!

Így van ezzel mindenki tavasszal!

Előzmény: Gaben151 (10036)
Gaben151 2014.04.21 19:23:06 © 10036

Kellemes husvéti ünnepeket!Remélem már senki sem szomjas

 igyekszem vissza tornászni mgam közétek csak összejöttek a dolgok és elég nehéz

 

kf04 2014.04.21 17:33:36 © 10035

Szerintem ő inkább ilyen RK-féle kapára gondolt. De lehet, hogy nem.

 

Előzmény: ujimi (10034)
ujimi 2014.04.21 17:22:50 © 10034

Erre gondoltál?Ez ívelt ám hátrafelé is!

 

Előzmény: studiod1 (10032)
kf04 2014.04.21 17:09:45 © 10033

Igen, olyan van 151-esen is csak, nagyban. Általában minden kétüteműn olyan alakú van gyárilag.

Előzmény: studiod1 (10032)
studiod1 2014.04.21 16:58:52 © 10032

Én csak annyit tudok a régi robi 52-esek nem ívelt kapákkal voltak hanem 90fokban hajlított azt nem szerettem. Nekem az igazi az nemcsak oldalra hanem hátrafelé is ívelt lenne,sajna a kf csak oldalra.

Előzmény: ujimi (10031)
ujimi 2014.04.21 16:48:08 © 10031

Üdv!

 

Várjál össze vannak itt a dolgok kavarodva pedig még csak egy sört ittam!

Az volt a kérdés hogy a 151 -es emen miért Kf kapák vannak!

Erre írtam én hogy mert valamikor ilyen hajtóműve kapával kezdtem (1988 ban valahanyas  robi ,egy biztos briggs motoros ~198cm3 ráírva 3,5hp és Kf-04 kuplungos hajtómű talán 65eft volt)!

Ez ami a képemen van ez egy röpsúlyos 151-es Kf késekkel!

Meg van az eredeti kapasor is de nekem ez valahogyan jobban bejön!

Előzmény: Furak (10027)
kf04 2014.04.21 16:05:31 © 10030

Igen. A KF kapákkal könnyebb dolgozni. Nagyobb a mélysége is. Viszont a 151-es kapákkal meg porhanyósabbra lehet megművelni a talajt, de sokkal többet kell vele izzadni.

Előzmény: ujimi (10025)
kf04 2014.04.21 16:01:30 © 10029

Jól tudod, KF Sprint néven mozogtak!

Előzmény: Furak (10027)
Furak 2014.04.21 13:20:02 © 10028

A motor talpcsavarjainak a furata lehet, hogy nem fog passzolni esetleg a kuplung se lesz jó. Meg lassabb lesz tőle. Szóval akkor nem igazán lesz alkalmas kapálásra. Sz biztos, hogy lassabb lesz, de a többi dologra lehet mondanak konkrétumot a többiek!

Előzmény: ujimi (10025)
Furak 2014.04.21 13:18:05 © 10027

Nem jól tudod. A Robi 56- az egy Robi hajtómű Briggs motorral és röpsúlyos kuplunggal! Van olyan gép is, hogy Kf 04 és Briggs motor nem tudom régen mi volt a neve talán KF Sprint kapálógép. De a mostaniaknak asszem Kf quatnom a neve(az 5le-nek), amelyiken meg 4le B&S Sprint motor van az meg Kf Sprint.

Előzmény: ujimi (10025)
Furak 2014.04.21 13:15:20 © 10026

Szép lett!

Előzmény: ujimi (10013)
ujimi 2014.04.21 12:57:08 © 10025

Üdv!

Főleg a művelési mélység miatt van ez rajta ! Valamikor Robi 56 -tal kezdtem (Briggs+kf-04) és valahogy megszoktam ezt a kapát.Utána próbáltam a kisebbik  féle kapásat is meg ugye a 151 gyári késeit is de valahogy nekem ez jön be! Tekeri a gazt hát tekeri -leszedem!

Előzmény: kf04 (10023)
agos65 2014.04.21 10:09:58 © 10024

Sziasztok!Érdeklődnék,hogy valaki tettmár másik motort négyütemüt a R 151 T-re?Ha igen milyet?Szerintetek a 151 T és a 250 T váltója különbözik?

kf04 2014.04.21 09:52:53 © 10023

Gondoltam, csak mondom biztosra megyek :) És mi a tapasztalatod vele? Nekem a Kf mindig feltekeri a gazt, de a 151-esé ledobja magáról. Még soha nem kellett azt "gyomtalanítanom" :)

Előzmény: ujimi (10021)
sasa87 2014.04.20 20:38:56 © 10022

Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Mitől tudom,hogy a lendkerék rossz lehet?

ujimi 2014.04.20 19:58:56 © 10021

Üdv!

 

Pont mint a nick neved :D

 

Kf-04

Előzmény: kf04 (10020)
kf04 2014.04.20 17:47:01 © 10020

Szép lett! :) Nálam is tervben van egy kis renoválás! :D Milyen kések vannak rajta?

Előzmény: ujimi (10013)
Kaisi 2014.04.17 21:20:23 © 10019

Szia,

 

Egy kis baj van az elgondolásoddal. A váltós hajtás teljesen különbözik a váltó nélkülitől.

Ezzel azt akarom mondani hogy ha váltó nélkül szeretnéd összerakni akkor egy másik hajtást kell szerezned hozzá.

A motor működőképes? Ha a motor jó akkor úgy gondolom érdemes vele foglalkozni. Kérdés még tényleg az hogy a váltóhoz mindened meg van-e.

 

 

 

Előzmény: Pintér Viktor (10018)
Pintér Viktor 2014.04.16 20:29:49 © 10018

Őszintén megmondom nem tudom, hogy megvan-e minden hozzá.. :) mert a váltó kompletten egy vödörben van.. így kaptam a szomszéd bácsikától.. azt tudom, hogy egy fogaskerék el van repedve.. az helyett kell egy új.. de hogy a többi megvan-e.. :) majd a leírás alapján összeválogatom.. igazából ha nem nagyon bonyolult összerakni akkor megpróbálkozok vele.. feltéve ha jó is lesz.. ha nem akkor kihagynám a váltót.. ezért is írtam neked.. mert láttam a tiédben nincs..

Csak azt lenne jó tudni, hogy melyik az a hajtás ami fel megy a motor alá.. esetleg ha leveszem a váltót azt úgy fel lehet tenni alá?? vagy az egy teljesen másik hajtás amivel össze lehet párosítani?

Mert igazából leginkább kapálásra kellene..

Előzmény: ujimi (10017)
ujimi 2014.04.16 20:23:28 © 10017

Üdv!

 

Nekem gyárilag ilyen ,röpsúlyos meghajtásu.De szerintem megéri a váltóssal 'bajlódni' feltéve persze ha meg van minden hozzá!

Sokszor jól jönne ,viszont ha csak kapálni kell vele akkor egy ilyen hajtómű is megfelel!A váltósról  engem ne kérdezzél mert még nem is láttam olyat,csak szeretnék :D   Most egy kicsit le van itt ülve a fórum,biztos mindenki kapál, de előbb vagy utóbb valaki válaszol majd ,olyan aki ért is a váltóshoz!

Előzmény: Pintér Viktor (10014)
cicus307 2014.04.16 20:14:40 © 10016

Üdv!

Régóta olvasgatom a fórumot mivel van 2 Robi 151-es a tulajdonomban.

Kis segítséget szeretnék nyujtani amal karburátoros durrogás ellen.

A lényeg: Ki kell takarítani a pillangószelep alatt (szívótorokban) lévő két pici lyukat. Célszerszámnak megfelel egy bovdenból letekert vékony szál végén derékszögben meghajlítva. A pillangószelepnek a két furat közé kell zárnia alapjárati helyzetben. Nálam a takarítás után egyenletes szép alapjárat lett, durrogás nélkül!

 

Kukuma 2014.04.16 19:59:43 © 10015
Előzmény: Pintér Viktor (10012)
Pintér Viktor 2014.04.16 17:20:55 © 10014

Szia!

 

Látom, hogy neked is úgy van a hajtás, hogy a váltó nincs rajta.. ez hogyan van?? csak le van véve a váltó vagy ez nem a gyári hajtás..

Mert nekem a váltóval van gondom.. jelenleg még darabokban van.. de ha azt a hajtást fel tudnám használni akkor lehet nem is bajlódnék a váltó összerakásával.

 

Üdv: Viktor

Előzmény: ujimi (10013)
ujimi 2014.04.16 14:16:13 © 10013

Volt egy kis szabadidőm így hát megszépült kicsit :D

 

 

 

Pintér Viktor 2014.04.16 11:01:52 © 10012

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy tudna-e valaki abban segíteni, hogy hogyan kell egy robi 151-es váltóját összerakni.

Egy idős bácsitól kaptam egy robit 2 darabban.. a motor és a váltó a hajtásal.. plusz a váltó belsejét egy vödörben :)

Tudnátok abban segíteni, hogy mit hogyan kell összerakni?

Először a váltóval kezdeném.. rendbe rakni az alját és utána foglalkoznék a motorral.. szétszedés, megpucolás, festés összerakás..

 

Köszönettel: Viktor