Sajnos mobilról nem igazán akarja az igazat, így csak egy linket tudok küldeni egy gépről, de a miénk is koppra ugyanez, még a pótkocsi is. Elég gyér képek, otthon megpróbálok majd a sajátról feltenni párat.
Illetve még annyi lenne, számotokra talán érdekesség, vagy fontos részlet, hogy a szarván volt egy CSEPEL felirat. Ez lehet, hogy valami típus spec, vagy valami, de mintha itt olvastam volna vmi különbséget. +1: áramot termelnek ezek a gépek, vagy csak a spec nagy masinák? (rex maxi)
Üdv Urak! Új vagyok itt, de remélem azért ez nem lesz akadály a segítségetekben. A nevem Tóth László, és egy barátomnak került egy kapagépe az édesapjától, ezt szeretnénk most így a hűvösebb időkben kicsit rendbe szedni. Első körben annyit tudtunk, hogy 2 ütemű, meg borzalmas erős. Mára már előrehaladott állapotban vagyunk, tudjuk, hogy Robi 151. Kézi kuplungos a gép, nem váltós. A teljes fogalmatlanságtól szerencsére kicsit odébb vagyunk, de biztos ami biztos, kérdezek, itt biztosan vannak hozzá értő emberek. :) Szerintem kezdem fentről lefelé.
1. Benzincsap. Mit és honnan érdemes? Be valami mg boltba a csappal, és ilyet kérek, vagy van valami motoros egyezés is esetleg?
2. Kuplung. Van, hogy néha el-el csúszik. Erre mi a megoldás? A felső kúpban a ferodol réteg még nem lenne annyira vékony (szerintem). Van házi gyógymód, vagy csere?
3. Lehajtás. A függőleges tengely még elmegy, de a bronz fogaskerék (z28) az sanyi. Nekem mintha a tengellyel egyben lenne. Szerelhető ez? Létezik bontva? Honnan mit lenne érdemes?
Egyelőre ennyi, már így is regényt írtam, a motorfelújítás még kicsit később. Köszönöm szépen előre is, és bocs a hosszért! Legjobbakat mindenkinek! Üdv!
Sziasztok!A robi 151-esem váltójában a kettes fogaskerék alól hiányzik a távtartó gyűrű.A csapágyat és az 1-es fogaskereket levettem.Utána mit és hogyan kell kiszerelni?Tudtok tanácsot adni?
Szia! Próbálkozhatsz az Mz porlasztóval is, nekem nem jött össze, attól Neked sikerülhet.
Nekem van egy Amal karburátorom. A tengelyei lötyögnek, meg talán a levegő állító csavarról hiányzik az O gyűrű, már ha volt ott. Egyébként mindene meg van. Ha érdekel , akkor eladó.
Eljött az idő, hogy szükséges lett egy kapálógép beszerzése. Sokat olvasgattam a témában, mivel egy ekkora kiadást szeretek alaposan körbejárni mielőtt elszánom magam a lépésre. Az itt olvasottak (eddig kb 4000 hozzászólást olvastam át eben a topicban) sokat segítettek a Robi 151-es típus kiválasztásában, ezúton is köszönöm. Így szeretnék csatlakozni a fórumhoz egy váltós Robi 151-essel, ami szépen indult és vette a fokozatokat mikor megvettem. Most még egy kicsit fólia alatt pihen, de tavasszal munkába áll a gép!
Eladó sorba került egy kitűnő állapotban lévő 30.023 komplett blokk.
+ van egy eléggé hiányos is mellé de a főtengely jó valamint a hengert fúratni kell.
A motor szűkített égésterű közel megfelelően a MZ paraméterek alapján.
Eredeti Amal porlasztóval.
Nagyon jó erőben van.
A régebbi topik társak ismernek...szóval tudják milyen motort árulom.
Miért adom el: Mert egy sokkal erősebb motort szereltem be.
Nem mindenáron eladó, tehát ha így szeretnéd kezdeni hogy adok érte Ennyit akkor ne fussunk felesleges köröket :)
Tehát az ára fix 25 ezer
Ezen árban a motort+porlasztóval+olajtükrös levegő szűrő + a hiányos blokk.
A téli karbantartás és nagyjavítás előtt szeretném a hozzáértők, tapasztalattal bírók véleményét megismerni. A gépem nagyon rosszul át le, nem vette fel a fordulatot néha felpörgött, ezért elhatároztam, hogy nagy takarítást teszek benne. Egy MZ 22N1 karburátor van rajta. Olvastam, hogy az MZ karburátorok esetében magas a gép fordulatszáma. Ez miért lehet, és hogy lehet rajta változtatni (fúvókaméret, torokméret, stb.) A fordulatszám nem csak attól függ, hogy mennyire "húzom" neki a gázt?