Az adalékoló tartályra (alul, a tank mellett van) menő gyorscsatlakozók gombjának színét kell megnézni, abból derül ki, hogy milyen adalék való bele. A gombok színe lehet kék, zöld és - érdekesen fogalmazva a gyár részéről - se nem kék és se nem zöld. ;-)
Ha tudjuk a gomb színét, meg tudom mondani milyen adalék való bele.
Sziasztok. Kérlek segítsetek. Van egy 508 RXH-m 2017-es. 2.0 HDI Kifogyott a részecskeszűrő fap folyadék. Milyet kell beletöltsek? Házilag megoldható a töltés, de semmi leírás nincs róla hogy milyet ?
Ez igazából a töltésvezérlő elektronika (ill. azt is tartalmazza) . Igazából vannak rajta számok, az alapján kerestheted, de alvázszám alapján ki lehet keresni a gyári cikkszámát és az árát is.
A gyári programban kezelő védő egységnek hívják, de igazából mi lenne a pontos megnevezése, az kérdéses.
valaki meg tudna mondani ennek az alkatresznek a nevet magyarul? Se az autovillamossagis, se szerelo nem tudja es igy meg csak utana sem tudok nezni, hogy mit keressek (probaltam tobb alkatresz webaruhaznal is de nem sikerult ralelnem). Feszultseg szabalyozo, fesz.vezerlo, fesz.atalakito, stb. ezeket hiaba probaltam.
Kedves Tímea, Nem egy hosszú topik érdemes végig olvasni, szerintem minden kérdésedre találsz választ. Nagy vonalakban minden autó vásárlásnál ugyanazokat kell megnézni, ezen belül kinek mi a prioritás ki hol köt kompromisszumot, alapvetően szinte mindig lutri milyen autót sikerül kifogni, a kockázatot egy alapos átvizsgálás csökkentheti ha van rá lehetőség. Nekem 2.2GT van 2011. 240eKm-el semmi baj vele eddig, csak a kötelező szervízekre költöttem. A nagyobb motorok híve vagyok egy adott kasztniban és ezt sosem bántam meg eddig :)
Sziasztok. 508 as vásárlása előtt állok. Szeretnék érdeklődni melyik motoros a leg beváltabb? Dizel , és 2010 utáni modellt szeretnék és automatát. Illetve vásárlásnál mire érdemes odafigyelni? Valami tipp? Köszönöm a válaszokat.
Üdv., nem tudja valaki, a belső visszapillantó tartójának a szélvédő felőli oldalán a rács mögött van valamiféle olyan szenzor esetleg, amit nem lenne jó eltakarni? Oda tenném a fedélzeti kamerát, ha tudnám hogy mi van ott, már ha van ott bármi is. 2020-as 508-asról van szó.
Üdv! Engem jópár hónapig szívatott egy hasonló hiba. ABS/ESP/ASR/ rögzítőfék hiba kombó. Néha volt, néha nem. Havonta 1x mint csajoknak. Az okosak mondtak mindent.. Szar az akku (vettem újat), ABS jeladó, ABS kocka.. Szervizben SOHA nem jött elő hiba. Már temettem a verdát. Aztán vettem egy WiFi-s kiolvasót, és azzal eccercsak bedobta a hibát.. FÉKPEDÁL JELADÓ!!! (Enyém 508SW ERHH) Még 5 rugó sem volt. Egy ótvaros szar kacat alaktrész (kék-zöld) ette az életemet hónapokig!! Nem mertem 50 Km-nél távolabb menni, mert HÁTHA most rohad le. :-) Na.. NEKED hátha segít.
Peugeot 508 SW 2.0, 2012, 140LE Hiba a következő, ASR/ESP hibajelzés, ezután leállítja a motort és nem indul többet, szervizben kicserélték a fordulatszámjeladót, ezután kb 100km-ig jó volt, ma megint bedobta ugyan ezta hibát és most sem indul. Valaki találkozott már ezzel? Mert különben megint csak fizetem a szerelőket és kisérleteznek, mindent kicerélgetnek hátha bejön valamelyik. Nem garázsszervizbe viszem BOSCH CAR szerviz.
Előre is köszönöm ha tud valaki valami ötlettel szolgálni.
A kulcsos problémád velem is előfordult már kétszer is 4év alatt és igen az elem a hibás, ha egyszer is előfordul, hogy kiírja nem látja a kulcsot kezdj el gyanakodni és mérd meg az elem feszültségét az új 3.3V környéke kell legyen ahogy fogy ki belőle az áram lemegy 3V-ig az már kuka, az alatt meg már kisült. Mindig van nálam legalább 2db új elem, egy db az autóban egy db pedig az autós táskámban pénztárcában. Velünk Mátrában erdőben fordult elő, hogy nem tudtam leállítani az autót csak hosszú gomb nyomással (na ez volt a hiba) mert utána a kulcsot nem látta hiába tettem be a helyére semmi, még az elemcsere után is, kellett neki legalább 5perc vagy több mire működött, sosem jelzett előre, hogy az elem kimerülőben van.
Ha nem érted hiába is magyaráznám. Nem tudsz a mirascripttel beleírni olyan adatot hogy a BSI és a fejegység legyen az elsődleges nyelv választás. BSI beállítás. Amihez még szerviz SEM fér hozzá
Gondoltam, bár meg lehet oldani, mert mindenki megoldja valahogy, csak nincs kedvem a Mirascriptel meg a dat file-al szórakozni mert kb most látom először, és semmi leírás nincs hozzá ami normális, aki meg tudja mit csinál, az pedig úgyse mondja el, mert nem rontja a saját üzletét. Annyit meg nem ér, hogy elrontsam, és utána valakinek fizessek érte, hogy felélessze. Ha lenne itthon egy játszós fejegység, akkor megoldanám, de napi járós az autó, így nem szórakozok vele, annyit nem ér. Ennek ellenére a 2023as térképet gyerekjáték volt feltenni, nyilván, ha megveszed a PUGtól hivatalosan, akkor is magadnak telepíted otthon mint autó tulajdonos, ha hozzá mersz nyúlni.
Viszont lenne még egy problémám, október elején majdnem ott ragadtam az autóval valahol, mert nem érzékelte a keyless kulcsot. Mikor a kézi kulccsal bejutottam, az autó riasztott, és a kis kulcstokban sem érzékelte a kulcsot. Végül valahogy sikerült elindítani, elemcsere után pedig tökéletes lett a kulcs mostanáig, ma elindítottam, kiszálltam beszélgetni, majd mikor visszaszáltam, nem érzékelte a kulcsot, mikor hazaértem sem érzékelte a kulcsot, és a tokba téve se tudtam leállítani, csak az indító gombot hosszan nyomva. Kiszáltam, kipakoltam, keylessel nem zárt. Kulcs gombokra sem reagált, majd mégegszer végigpróbáltam a gombokat, és akkor sikerült bezárni, majd kinyitni a kocsit. Utána keylessel is elindult, le is tudtam állítani. Bejöttem a lakásba, megmértem az elemet multival, 2,93 volt benne. Ez ilyen határeset kategória szerintem a 2032-nél, hidegben kint simán leeshetett 2,8 v alá, lehetséges hogy 2-3 hónap alatt lemerült az elem a kulcsban (csak lidl márkás tronic volt itthon, azt tettem bele, de az már fél éve polcon volt), vagy valami más lehet a gond? Mivel a kulcs gombjai sem működtek, és ez ha jól tudom független a keylesstől, ezért gyanítom hogy megint az elemmel volt gond, mert két dolog nem baszakodhat egyszerre. Valakinek van ezzel valami tapasztalata? Illetve, az a furcsa hogy a kis tokban sem érzékelte, diaggal néztem multkor, ha beleteszem a tokba, szépen írja, hogy benne van, ha kiveszem pedig hogy nincs ott. Nem tudom mi lehet, de kezd idegesíteni, majd a napokban nézek egy Diagboxot is, hátha megjelent valami hiba az eset alatt, az autó nem jelzett semmit.
Diagboxban sikerült felkonfigurálnom a TPMS-t, RT6 navinál sikerült előhoznom a nyelvválasztó menüt, már csak azt nem tudom megoldani, hogy különböző nyelven működjön mint a műszeregység kijelzője( ezért magyar nyelvre nem reagál.) Ehhez milyen beállítást kell még átállítani?
Peugeot 508 2.0 HDI (143LE), 2011. TPMS szenzort tetettem a felnikbe, de a gumisnál az OBD-vel nem tudta írni, de még csak olvasni sem az adatokat. Hazamentem és gondoltam megnézem mirascripttel az állítási lehetőségeket, mielőtt a valamelyik peugeot szervizhez mentem volna. Addig mókoltam, míg elkonfiguráltam az egész rendszert és fogalmam sincs, hogy (sajnos hülye fejjel nem készítettem előtte biztonsági mentést). Hiába telepítettem újra a 2.86 fw-t, a hiba ugyan úgy fennmaradt. Mégpedig az, hogy a gombok más-más funkciót hoznak elő, nem azt, amire valók lennének. Össze-vissza állítódtak. Pl. a Rádió gombbal okézok, a tekerő gomb lenyomása rádió csatornákat kezd el keresni, a képernyőváltó meg valami menüt dob fel, amivel lehet(ne, ha működne egyáltalán) a kormánykerék gombokat konfigurálni. Szóval minden összekuszálódott, a rádió készülék gombok is. Keresgéltem a neten factory reset-szerű megoldást, de semmit sem találtam. Arra sem találtam semmit, hogy esetleg a user_config.dat fájlt hogyan kellene átírni - már ha az a megoldás -, hogy a gombok visszaálljanak. Tudom, elb.sztam, szerencsétlen, kontár vagyok stb. ezt tudom, nem kell emlékeztetni rá :D
Valakinek valami tippje, ötlete (vagy esetleg egy user_config.dat fájl :D)?
Volt ilyen nekem is a tükörrel. Előre hajtod, akkor kicsit megemelkedik és WD 40-el vagy más kenőanyaggal befújod a forgáspontot. Előtte féktisztítóval ki lehet tisztítani.
Az automatikus behajtást OBD-n keresztül lehet deaktiválni.
Nekem 20-ból kétszer a Head-up nem jön fel. Akkor az állító gombot megnyomva egyből nyílik. Erre valakinek van ötlete?
Jó kérdés, akku saru le, kulcs elemcsere és újrainicializálás, nekem ezek jutnak hiretelen eszembe, többet nem tudonék kezdeni vele, aztán szervíz, vagy neten, youtube-on keresgélhetsz hátha van róla már valami infó.
Nekem most azt játsza, hogy bezáráskor nem húzza be a tükröt a vezetőoldalon, ha elindítom és kézzel becsukom a gombbal akkor behúzza mindkettőt persze, de ezt el kell játszani 2-3x vele és utána megint működik ajtózáráskor egy pár alkalom után megint újra kezdjükezt a procedúrát :) lehet meg kell keresnem, hogy hol lehet ki-be kapcsolni ezt a funkciót mert már nem emlékszem rá, nem kapcsolgattam...
Szép napot mindenkinek.Peugeot 508 SW tulajdonosa lettem.Nagyon jó.....Eddig....erre beadta a következő hibát:Remove the key from the ignition. Valaki???Látott már ilyet???Azóta az autó nem indul...Sürgős lenne ha valaki tudna a témában segíteni.Előre is köszönöm.
Köszi, most volt vízpumpa csere mert kicsit szivárgott (lecseréltettem a hűtőfolyadékot is mert elég zavaros volt már), SKF-et vettem bele mert akárkit kérdeztem mindenki mást szidott :) így bevállaltam, mert már használtam más autóban és nem volt gondom vele, itt is teszi a dolgát nem szivárog, remélem elmegy egy darabig. Így szemrevételeve lettek a szíjak görgők, mindegyik patent állapotban van még nem csereérett szerencsére. Viszont a hátsó főtengely szimering picit már könnyezi az olajat, még csak ködöl, nagyon nem akaródzik kicseréltetni, szerelő azt mondja motor ki motor be, na ettől félek a költségvonzatáról nem beszélve, bár az részletkérdés, addig amíg nem lesz rosszabb a helyzet így marad.
2.2GT-nél is? Nekem most 40eKm van benne, lassan akartam cseréltetni de akkor még nem kell ezek szerint, még olyan 60eKm van beragadva a régebbi autóim okán.
Nem, csak olyan mintha elengedné a lock up-t, kb mint egy finom visszaváltás, csak 5-ben marad. Gázadásra pedig mozog a fordulatszám, tehát elengedi a lockup-ot. Majd hétvégén diagra teszem hogy ilyen esetben tényleg el is akarja e engedni, vagy mechanikus hiba, ha a program is azt irja, hogy szét akarja kapcsolni a lock up-ot akkor ez ilyen szerinten.