Motorosbolt telszáma:06 1 312-15-26. Futár motorosbolt. Mindenben segít a srác, de van, hogy sokáig kell csörgetni. Egyébként meg össze kell játszani a görgőket, a rugókkal. Érdemesebb a gyári adatokat követni. Eltérni akkor érdemes, ha hegyet mászol mindennap, vagy ellenkezőleg, gyorsulgatni akarsz. Nagyon mások a beállítások. Sokszáz lehetőség van az álítgatásokra, illetve a szettek-re.
Telefonon is kérdezhettek, már, ha fel tudom venni, és normális időszakban csörögtök. Tel: 06 20 266-48-09, vagy e-mail, amit csak ritkán nézegetek: varszegi.zoltan@freemail.hu
2-scarám van, tuning mindkettő, a képen csak az én munkamocim van, meg a leó.
Nick nevem a 150-es Leonardóm rendszáma. Nagy scarabeós vagyok az 50-es minarellik közt. Futárként dolgozok, sokat szerelek. Szívesen segítek bárkinek, ha kérdése van. Elektromossághoz nem igen értek, de néhány dolgot már megtanultam abból is.
Pár hónapja írtam, hogy van egy jó motorszervíz a XX. kerületben. Hát most nekem is aktuális lett egy szervíz, és elszomorító az eredmény. Igazából nincs is eredmény.
A motor csörög. Elvitettem a MOMO Motorhoz. egy hét mulva hív a pasi és azt mondja, hogy van egy másik scarabeo 150 náluk, ami hasonló problémákat mutat mint az enyém és azzal most járnak 150(!) ezres magasságokban. De ha szeretném akkor megbontja a blokkot, hogy megnézze mi van benne mindössze 25 ezerért.
Én meg elküldtem a francba.
Ja és a nagy semmiért elkért 5 ezret. Betolta egy csaj a kis vespáját hátsó izzó cserére. 6 ezer
Üdv az URAKNAK!Ha valakinek van kedve, legyen szíves segítsen. A vázszámból hogyan tudom meg az 50 es évjáratát?Annyi biztos, hogy katalizátoros, Euro 1-es. Köszönöm
Sziasztok, Kb 3 hete vettem egy 1999 évjáratú scarabeo-t 50 est, újabban valami gyanús folyadék csöpögött az aljáról, a gyanús anyag benzin és olaj keveréke. Amikor szédszedtem a karbi környéke tiszta dzsuva(olajos benzines poros valami) volt, viszont arra hogy a folyadék honnan jöhet nem jöttem rá. Én a karbira gyanakszom. Valakinek valamilyen jó ötlete??És csak akkor kezd el csöpökni ha megállítom a motort, menet közben nem.
Scarabeo 125-200 Light( 2008-tól) típushoz Apriliától rendelt, gyárilag fényezett (metálszürke) új első sárvédő eladó. Új ára: kb.45 e Ft.. :O Irányár: 25 e Ft. Tel: 0630 382 5243
Műszaki problémám van: 50 / 4T gépem alapjáraton csörög. Mi lehet? Szelepvezérlés? Láncos megoldású vagy szíjas? Esetleg a variátorban valami? Eddig ez történt: Olajcserékm, próbáltam 5W40, 10W40-et, illetve hajtómű olajcsere is volt. Szintek rendben.
Nekem egy 1999-es 50es ezüst Scarabeo-m van, és az önindítója szarakodik, a porlasztó, a gyertya jó, mi lehet még a gond? Előre is köszönöm a válaszokat.
hello
ez igy teljesen rendben van:
A villa bal oldali szárában van egy gázpatron, olyan, mint a gépkocsik csomagtartó kitámasztója. Ennek a szerepe a pattogás megakadályozása, illetve lecsökkentése
a jobboldali a rugozasert felel
udv
k
Nem tudom, hogy valaki tud-e nekem segíteni egy 1999-es Scarab 50-es mocival kapcsolatban. Tegnap kiszedtem a kereket és észrevettem, hogy a villa jobb oldali szára elég erős, viszont a bal szára nagyon könnyen mozog. Ez jó így, vagy rendellenes.
Sziasztok. Rotax 154-es blokkom felujitásával tegnap lettem kész, gondoltam leirom a költségeket, hátha valakit érdekel. Szóval tavaly tettem szert egy 2002-es evjaratu 150-es Scarabeora, amiben óra szerint 22E volt, idény végéig beletekertem még 3 ezret igy kereken 25 ezrenél döntöttem úgy, hogy generál, mivel a szokásos kartergázcsövön olajköpös volt a moci, luzer voltam, nem értettem hozzá és igy adták el nekem. De annyira megkedveltem a gépet, hogy úgy döntöttem, felújitom.
Meteor "b" tulmeretes dugattyu + gyuruk 24.000 Ft
Tomitesgarnitura 7.000 Ft (Budaörs, Red Robogo)
Bontott 2 db. jó állapotú kipufogószelep himbákkal 12.000 Ft.
Gépmühelyes melo: Nikaszilos henger furása es szelepbeillesztések 7.500 Ft
Nagyjábol ez igy egy ötvenes, autoszerelő haverom összerakta, igy az pénzbe nem került, csak pár sörbe, azt meg nem számolom.
Viszont a motor nagyon jó lett, ma reggel -6 fok volt es elso tekerésre beindult. Mivel 70-ért vettem a motort, relative árban ott vagyok, mintha egy közepes árfekvésüt vettem volna, de igy tudom, hogy a motor pöpec.
Remélem segitettem a hasonlo problémákkal küzdö márkatársaknak.
Üdv! Tegnaptól tulaja vagyok egy Aprilia Scarabeo 50 4T-nek. Van pár dolog, amit nem értek - eddig 2 ütemű motorokhoz volt szerencsém.
1. Hol van az olajszűrő? Esküszöm, hogy nem látom sehol.Egyáltalán hogty néz ki, olyan autószűsrő formájú?
2. A váltóban annyi olaj volt, hogy a pálca nem ért bele. Öntöttem bele amíg a pálca olajos lett, olyan 2 dl-t. Később böngésztem a neten, hogy ebbe a blokkba 100cm3 kell mindössze. Mi az igazság?
3. Tudja-e valaki, hogy ez a DTECH blokk?
4. Hány literes a benzintank? Beleöntöttem 10 litert, de előtte még volt is benne.
5. Mennyit fogyaszt egy ilyen gép?
6. Mit várjak végsebességre?
7. Van-e megbízható szervize, esetleg olcsó alkatrészbolt?
Üdv! Tegnaptól tulaja vagyok egy Aprilia Scarabeo 50 4T-nek. Van pár dolog, amit nem értek - eddig 2 ütemű motorokhoz volt szerencsém.
1. Hol van az olajszűrő? Esküszöm, hogy nem látom sehol.Egyáltalán hogty néz ki, olyan autószűsrő formájú?
2. A váltóban annyi olaj volt, hogy a pálca nem ért bele. Öntöttem bele amíg a pálca olajos lett, olyan 2 dl-t. Később böngésztem a neten, hogy ebbe a blokkba 100cm3 kell mindössze. Mi az igazság?
3. Tudja-e valaki, hogy ez a DTECH blokk?
4. Hány literes a benzintank? Beleöntöttem 10 litert, de előtte még volt is benne.
5. Mennyit fogyaszt egy ilyen gép?
6. Mit várjak végsebességre?
7. Van-e megbízható szervize, esetleg olcsó alkatrészbolt?
-gyertya ki, mert kormos lett a sok indítózástól (folyton hideg a motor, a tökéletlen égéstől meg rákozmál az égéstermék)
-alapjárat ellenőrzése (ha túl alacsony nem fog indulni hidegben)
-befecskendező izé is van a karbón, tehát pár kázfröcsi hidegben, kb 5-6 , aztán indítózás.
röfög párat a motor maj leáll. utána kb 3 fröcsi és indul.
a legnagyobb zimankóban is el tudtam indítani (persze minusz 20 fokban nem akartam, mert szinte meg lehet dermedve az olaj, biztos nem haszál a motornak)
azóta pár száz kilométert tettem bele decemberben és januárban.
nekem egy öregecske 50 2T m van , hidegen nekem sem indul a moci (kéziszivatós) de rúgásra pöcc. olyat olvastam , hogy nem árt ha ilyenkor a 98 oktános özemanyagot jobb használni. vagy a 100 t rátankolni a 95 re.
A leobam mikuni karbi van a scarában meg kehin karbi van.A leon nincsen gyorsitó szivatyű a scarában meg van.Ja igen és nem egyformák a fuvoka méretek a két motorban.
Fogd be a legszurot, probald ugy inditani. Bar lehet nem konnyu hozzaferni. Nem biztos, hogy a gepeddel van baj, egyszeruen hideg van es arra nem gondoltak, hogy lesz olyan, aki ilyen idoben is hasznalja a motort. Bar ez csak az en gondolatom. A robogokkal en is sokat szivtam a hideg miatt.
Volna egy kis bajom a scarbeommal, hátha tud valaki tanácsot adni.
Itt a történet:
Kb. kettő-három hete vettem egy 150-es scarabeot.
Az eladó azt mondta, hogy hidegindítási gondjai vannak a gépnek, de ha meg szeretném venni akkor kicseréli rajta amit kell és úgy adja el nekem.
Aztán.
Mikor megvettem a gépet megtapogattam alulról, nem volt meleg, azonnal indult egymás után többször is, alapjárat egyenletes volt, jól húzott. Hazavittem, másnap már nem akart beindulni. El is keseredtem aztán elkeztdem gondolkodni, hogy mi is lehet a baj.
Hogy biztosra menjek felhívtam a fickót akitől vettem a masinát, ő azt mondta, hogy ő nem cserélt ki semmit de a haverja az a komlett karburátort kicserélte egy leonardo karbóra Megnéztem, keihin CVK van rajta. Ez a scarabeo gyári karburátora, azthiszem a leo-é is ilyen.
Odáig jutottam, hogy egy éjszaka alatt biztos nem romlik el rajta semmi, levegő az előző nap is volt, meg szikra is, akkor csak az üzemanyagellátás marad. Mivel reggel hideg volt gondoltam a szívató lesz a hunyó. El is kezdtem melegíteni hajszárítóval a hengert meg a karburátort. Kb fél órát fújta a hajszárító a meleget, amikor megpróbáltam beindítani és egyből beindult. Ezt még utána is el tudtam játszani, de mostmár, hogy fagyok vannak ez sem segít.
közben beszereztem egy rahedli autómata szívatót (már 3 van)de hiába szerelem be bármelyiketr az önindító csak forog de egy pöffenés se hallható.
Ilyenkor mit lehet tenni?
Azon kívül hogy felpofozom az eladót. Meg persze magamat is h ilyen jó boltot csináltam.