koviandri762013.as az utolsó bejegyzés de segítséget szeretnék kérni!Ki számláztak egy 22 e.forintos netstart haszn.Most olvasom itt hogy ti hogy jártatok és most én is.Működik még ez a 2013 -as hivatkozás hogy panaszt tudjak benyújtani?
Régebbenmár feltettem egy számlapanaszt ide amivel vissza lehet követelni a Magyar Telecomtól a NetStart díjat.
De nem írták jóvá az egészet!
Mindenkinek azt tanácsolom, hogy rögtön elsőre a bírósághoz forduljon és ne próbálkozzon mással, mert az csak időhúzás.
Nagy nehezen sikerült visszakapnunk az 57 ezer forintot ( 40 ezer részlet befizetést és még egyéb 10 ezer körüli visszakapcsolási stb díjakat nem részletezném) a Telekomtól.
Nagyon sok bosszúságon és keserűségen vagyunk túl. A teljes összeget végül a bírósági feljelentés előtt adta vissza a Telekom.
Mint ígértem bemásolom ide a levelet amivel sikerült végül visszakapnunk mindent, mert időközben fizettünk részleteket is és jóvá is írtak valamennyit de a teljes összeget soha nem akarták visszaadni. Temészetesen a konkrét személyeket kitöröltem. Köszönöm mindenkinek a segítséget és remélem, hogy segít ez valakinek.
Magyar Telekom Nyrt. 1117 Budapest, Kaposvár utca 5-7. (1519 Budapest, Pf. 434) telefax: 06 80 44 33 23, 06 1 204 41 28 e-mail: ugyfelszolgalat@t-mobile.hu Tárgy: Netstart díjak visszakövetelése - peres út előtti utolsó felszólítás Tisztelt Szolgáltató! Hivatkozva a Fővárosi Törvényszék alatt működő Budakörnyéki Bíróság előtt 12.P.I.21.822/2011. számon folyt peres eljárásra és az FO/32268-4/2011. számon született hatósági szerződésre is, felszólítjuk önöket, hogy a tőlünk 2010.01.01. és 2012.10.31. között beszedett összes netstart forgalmi díjakat, illetve az ezekre tekintettel felszámolt ügyfélszolgálati díjakat (úgy mint felszólítás díja, korlátozásból visszakapcsolás díja, halasztás díja, részletfizetés díja etc.), valamint a felmerült késedelmi kamatokat 2012.11.28. napjáig egy összegben postai úton a kezeinkhez a Magyar Telekom Nyrt. fizesse meg. Ellenkező esetben másik két előfizetővel pertársaságban közvetlenül a Fővárosi Törvényszékhez beadott keresetünkben fogjuk kérni annak megállapítását a bíróságtól, hogy a tárgyi ügyben a Magyar Telekom Nyrt. illetékes ÁSZF-jei jogsértőek és a jó erkölcsbe ütközőek (tisztességtelenek) voltak. Indokolás: A 12.P.I.21.822/2011. számon ________xy felperes a netstart szolgáltatás kapcsán tőle követelt és a Magyar Telekom Nyrt. (képviselte: dr. ____xy ügyvéd) által be is szedett díjak visszakövetelésére kezdeményezett peres eljárást a Magyar Telekom Nyrt. ellen. Az eljárás annak teljes terjedelmében és időtartamában nyilvános volt, azon xy__ az ügyvéd úr és egyaránt a mi ingyenes segítőnk is többször is megjelent. Az ekként folyt peres eljárás során a bíróság és a Magyar Telekom Nyrt.- t képviselő ügyvéd úr is hivatalosan is értesültek arról, hogy a peres eljárást próbapernek, azaz precedens értékű eljárásnak tekinti a felperes, segítőjével együtt. A bíróság (dr. xy __ bíró személyében) a Magyar Telekom Nyrt. által benyújtott, összesen három előkészítő iratban megfogalmazott álláspontjai ellenére, elfogadva a felperes által előadott indokolásokat, a 2012.06.07-én tartott nyilvános tárgyaláson, a felekkel egyeztetve azt közölte jegyzőkönyvbe, hogy amennyiben a Magyar Telekom Nyrt. továbbra sem teljesíti a pénzbeli követeléseket (egyezség), akkor a bíróság az ügyet átteszi a Fővárosi Törvényszékre azzal, hogy az álláspontja szerint az ASZF jogszabályba és a jó erkölcsbe ütközik, tehát tisztességtelen. A Magyar Telekom Nyrt. a felperes által adott 8 napon belül az egyezséget megkötötte és a visszatérítésről intézkedett. A Magyar Telekom Nyrt. által az FO/32268-4/2011. számon 2011. év decemberében hivatalosan aláírt hatósági szerződésben magra nézve kötelezően vállalta, hogy egyetlen netstart panaszt sem utasít el, valamint ha az előfizető nem tart igényt az ún. átszámolt (cca. 10.000 forintos) mobilinternetre sem, akkor az így jóvá nem írt maradványköveteléseket is jóváírja (nyilván ha megfizették, visszatéríti). A hatósági szerződés nem intézkedik kifejezetten arról, sehol sem, hogy a 2011 decembere előtti netstart panaszokra nem kötelezte volna magát a Magyar Telekom Nyrt. a fentiek szerinti eljárásra, különösen mert a cca. 10.000 forintos, az átszámításból fennmaradt követelését egyebek között már velem szemben és a tervezett két másik pertársammal szemben is alkalmazta. Álláspontunk szerint a független bíróságnak a 12.P.I.21.822/2011. számú peres eljárás során, közhiteles okiratban (jegyzőkönyvben) megfogalmazott vélekedése és az FO/32268-4/2011. számú hatósági szerződés alapján, különösen pedig a Magyar Telekom Nyrt. által a peres eljárás során a megegyezéssel elismert felróható magatartására is alapítva, a Magyar Telekom Nyrt. már nem teheti meg jóhiszeműen azt, hogy az általam kért visszatérítést megtagadja. A fentiek alapján kérjük a visszakövetelés haladéktalan teljesítését! Folyószámlaszám: ______ MT azonosító: ---------- város, 2012. október hó 27. Tisztelettel: ---xy----
Másolatban kapja: 1./ Magyar Telekom Nyrt. jogi szakterület dr.xy ügyvéd 2./ Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság mobil-szolgáltatás felügyeleti osztály xy osztályvezető
egyszer hivtak is, de nem voltam ott, nem vettem fel. bizonyára akkor szerettek volna értesiteni,
hogy 10.000 fölé röpült a számlám.
telefonáltam az ügyfélszolgálatra, inaktiváltam a mobilnetet az összes létező módon.
megnéztem az oldalukon az egyenlegemet, 27.000 volt.
próbáltam neten információhoz jutni minden féléről, és akkor láttam csak hogy rengeteg az ilyen probléma. perek, ügyvédi levelek, reklamációk és felháborodott emberek.
majd fél nap alatt - mobilnet használat nélkül - felugrott az összeg 64.000 forintra. ismerősöm szerint a neten megjelenitett forgalmi dij utólag frissül.
kétségbe esve telefonáltam ismét az ügyfélszolgálatra, hogy mi ez? nem kaptam érdemleges választ, csak hogy a számla kézhez kapása után lehet kérni felülvizsgálatot. amivel úgy gondolom nem megyek majd semmire.
szükségem lenne a segitségedre. az email cimem, ahova várok választ tőled: cserni@citromail.hu
A legelso lepes, hogy az elofizeto -vagy ha nagy flotta, akkor a kapcsolattarto- az OSSZES elofizetesen letiltja a net startot. Utana pedig egy kelloen megfogalmazott tertivevenyes levelben felszolitod oket, hogy lesznek szivesek a net start alapjan kiszamlazott osszeget jovairni.
Az ujaknak van net start. Akinek anno jogserto modon beaktivaltak -meg az NMHH eltilto hatarozata elott- azok szerintem most is net startban vannak a T-nel.
Előszöris fogalmazhatnál pontosabban, hogy mi is a gond?
Az kevés hogy még te se tudod, mert nem láttad, de az biztos.. ;-)
Már nem létezik netstart. Napinet van helyette (T-nél), de azzal max 6eFt-ot verhetsz el egy hónap alatt.. Ez a gond?
Légyszi segítsetek, én vagyok a legújabb madár.Szeretném tudni hogy mi a menete ennek az egésznek.Mi az első lépés stb.Tegnap azaz 15.-én este szóltak a számlám összegéről amin csodálkoztam és elkezdtem nézelődni a neten,így találtam rátok.A baj csak az hogy én rokon által céges flottában vagyok (több családtag is) és nem tudom kihez kell először menjek.Tök hülye vagyok az okostelefonokhoz,de a páromtól kaptam egyet nőnapra,még aznap letiltottam a netet,aztán jött az a bizonyos SMS, persze a Wifit használtam és folyamatosan be volt kapcsolva (MOSTANÁBAN IS). A wifit sem tudtam volna használni ha nem megyek be a telefonboltba, ahonnan kaptam és nem kérdezem meg.Az sms-el nem foglalkoztam,mert gondoltam,ha le van tiltva a net a telón kitérdekel,amúgy sem érdekelnek az ilyen, nekem már "hitech" dolgok, de megjött a számla.Még nem láttam, holnap megyek érte,de kurva dühös vagyok.Szívesen veszem a gyors tanácsokat és instrukciókat amiket előre is köszönök.
Veszek vagy hatot......az USA ban mekkora vesztesége lenne a cégnek,mikor öntudatos Joe bedörögne és kérne az ingyen készülékbőlaz összes dagadt kölykének ,meg Snoopynak is?
Elküldenék a gedvába (mint itthon)aztán kivágnának rájuk 200 millio dollár kártéritést(+6 ot Snoopynak,mert azóta nem tud ugatni)meg egész életükben ingyen telefonálgathatnának a redneck rokonoknak (Snoopy is)
Telenornal csak es kizarolag telefonos ugyintezovel (ugyfeljelszo birtokaban), vagy szemelyesen. Teljesen veletlenul sem a telenor online-on sem az onkiszolgalo telefonos ugyfelszolgalaton nem lehet. El sem tudom kepzelni, hogy miert :)
Ezzel az online sz.rral (Mobil Online Start)kapcsolatban nekem az lenne a kérdésem,hogy a gyikba lehet lemondani neten vagy telefonon keresztül,ugyanis 100x elmondtam annak a műkörmös úrinőnek, hogy nekem nem kell semmilyen netes szolgáltatás,erre mi az első sms amit kapok?Persze hogy az.....az Androidnak meg elég he egyszer véletlenül felengedem a gyeplőt,egyből szinkronizál a háttérben......amugy undoritó ez a Telenortól.Ha ezt tudom,elkerülöm őket messze.
Az interneten persze pont ezt a szolgáltatást nem tudom lekapcsolni,az 1220 on meg csak egy undoritó női hang nyüszög.
Mindenképpen vissza kell mennem az üzletbe?Azon kivül hogy plusz költség,attól félek hogy fejbeverem az ügyintézőt:(
A guta megüt,de nem is az,én még ismerem is az androidot valamennyire,egyből mielőtt elkezdtem netezni (wifin vagyok mindig)mindenféle appokkal tiltottam a 3G-t,de volt hogy véletlenül lenyomtam az adatforgalom widgetet.
De mi van azzal aki nem a szilicium völgyben született?Simán csinál több tizezret ilyen nevetséges árak mellett:(
Hogy lehet az ,hogy csomagban 1000x olcsóbb ugyanaz a net?Röhej
Mindenesetre, megköszönném ha valaki tudna válaszolni.
Biztos, hogy nem a boltban hibáztak. Ehhez a sim-hez már kártyás korában is aktiválva volt a mobile online start (automatikusan "járt" hozzá), amikor előfizus lett a boltban kérésemre kikapcsolták. Máskülönben nem jött volna másfél nap után az sms, hogy aktiválták (ismét, kérés nélkül).
Most nem azért, de hihetetlen amit a telenor művel!
Tegnap előtt végre sikerült pontot tenni az adatforgalmi díjra, este pedig bementem az egyik üzletbe, és egy régi kártyás számomat előfizetésre változtattam. Persze a legelső dolgom az volt, hogy lemondjam a mobile online start szolgáltatást. Erre ma délelőtt jött egy sms, amiben közlik, hogy aktiválták a mobile online start szolgáltatást...
Hívom az ügyfélszolgálatot, hogy mi van ilyenkor, persze érdemi válasz nincs, biztos a boltban hibáztak...
Tanúsítom, a T-nél tényleg nem aktiválják automatikusan, megérte a 1,5 éves harcom ez ellen a xar ellen. ;) Most a múlt héten vettünk egy Dominos telefont a lányomnak, és amikor aktiváltattam AZONNAL le akartam állíttatni a Net Startot, és mondta a hölgy, hogy MÁR nem automatikus az aktiválás! :D :D :D És tényleg nem az, mondjuk, ha feltöltős a telefon, akkor talán nem lehet akkorát szívni vele, mint az előfizetősnél. ;)
Sajnos én is beszoptam a telenornál a mobil online start csomagot. Tavaly egy ideig használtam a 100MB-os csomagjukat, majd amikor már nem volt rá szükségem, lemondtam. Csak nem tudtam, hogy ezután automatikusan aktíválják ezt a mobil online start nevű, igencsak lehúzó szolgáltatásukat (13ft/10kB). Bő egy évig nem is volt semmi baj, én nem neteztem mobilon, múlt hónapban viszont valahogy összehoztam 9MB adatforgalmat (frissítettem a telón a térképet, nokia 5800 a teló, gépen kábellel lett frissítve). Tegnap megreklamáltam, ma reggel jött egy válasz, hogy a további jó kapcsolatok reményében visszamenőleg aktiválják nekem az 500MB-os csomagjukat, ami 1990ft/hó és betudják abba az adatforgalmamat. Ez így elsőre nem rossz, de én nem ezt kértem. Így megúsznám 4000ft-tal 12000ft helyett, de itt ugye azt sérelmeztem, hogy az akaratom ellenére aktiváltak egy netes csomagot. Ha lemondom a mobil netet azt nem azért teszem, hogy rögtön aktiváljon nekem a szolgáltató egy másik, sokkal drágább szolgáltatást!
Valakinek esetleg ötlet, hogy hová fordulhatnék, ha mégsem akarnám elfogadni az ajánlatukat, illetve van e esélyem nullásan kijönni a dologból?
Ma este írom majd a panaszlevelet a Telenornak..., csak pár tanácsot kérnék Tőletek. az első levelemet már erős minden érvet felhasználva készítsem, el, vagy még egy puhább változattal kezdjek, a későbbi érvek hozzáadásának lehetősége miatt?
Egyébként az üzletbe tereltek, sose találkoztak még a problémával..., Telenornál értékhatár sincs, de forgalomhatár van 30GB , ettől függetlenűl a számlán nem forgalomhatárt említenek, hanem értékhatár alatti tételt. Ja és azzal jöttek,h ha elkezd az ember telefonja bármit is letölteni ami teszem azt 1-2Gb, vagy legyen ennél is több, és megszakad a letültés 10mp-en belűl, akkor is kiszámlázzák a teljes letölteni szándékozott mennyiséget...., egyébként maga a számla se stimmel informatikai szempontból, legalább is ezt egy magasan képzett informatikus barátom mondta rá...
Ha van egy kis rövid ötletetek, esetleg már meglévő formaleveletek a jogi részre gondolok it elsősorban, akkor azt szivesen fogadnam. alfazsr_foto@freemail.hu
Nem tudom, elolvastad-e az elejétől a fórumot, de nekünk sem volt kezdetben NetStart, szóval amikor én megvettem a telefonszámot, akkor még ez a rendszer nem volt, és amikor már 2009 után vettünk egy okostelefont (2010-ben), akkor szívtuk meg, szerencsére mi ennyire nem jártunk rosszul, de akkor találtam meg az illetőt, aki azóta is próbál segíteni mindenkinek, akit hozzá irányítok. :D
Egyébként ha jól tudom, akkor egy magán feljelentés is elment elég sok szervhez ezekkel a visszaélésekkel kapcsolatosan, és nem utolsó sorban egy precedens perre is ki van már tűzve a tárgyalás ideje, szeptember 13-a, ha jól emlékszem.
Engem is le akarnak húzni. Frissíteném az E51 szoftverét USB-n keresztül, kábelnettel, telefon kérdi:csatlakozik a nethez? Igen.
Erre a telefon átvette a modem szerepét, és csinált 107 ezret, persze egy részét azonnal elengedték 50 E.Ft-ig.
Az ügyfelesek azt mondták, hogy semmin nem változtattam az előfizetéssel kapcsolatban, mégis rákerült a Net Start, pedig akkor még nem létezett, amikor kötöttem.
A harmadik levélváltásra nagykegyesen jóváírták az összeg 10000+ÁFA feletti részét, mondván a médiatanáccsal ebben állapodtak meg!?
Én nem értek valamit, vagy hülyének néznek?
Bonyolult nekik végigolvasni egy határozatot? Ez nem jogkövető magatartás!
Azóta már le is tiltották a SIM-em. Persze határozott kérésem ellenére sem tekintenek el a korlátozás(letiltás elötti) időszakának kiszámlázásától, holott az ő jogsértésükből fakadó szerződésszegést követtek el a korlátozásommal!
Ha fizetek még 17000 ft-ot 10 napon belül, akkor nagykegyesen visszakapcsolják ingyen a SIM-et :D
Most gurult el a gyógyszer!
Más: A fogyasztóvédelmet meg lehet támadni? Ki az ellenőrző szerv?
Szerintük ugyanis minden rendben volt a médiahatóság határozata elött.
Ezt úgy állapították meg -levelük szerint- hogy elbeszélgettek egy "szakemberrel" a helyi üzletben, ahol én is jártam, és ő megnyugtatta őket, hogy minden szabályos.
Sajnos én is úgy jártam mint sokan mások. És amikor rátaláltam erre, meg az indexes forumra akkor egy kicsit megnyugodtam. Emiatt nagy köszönet mindenkinek aki ezeket ápolja!
Montenegroba jártam, és a kölcsön kapott okos telefonnal sikerült valahogy netre menni. Bár én azt se tartom kizártnak,h kamu..., mert olyan időpontba volt amikor nem is voltam fent, hanem aldutam, másrészt meg ofline modba tettem a telefonomat az út elején és csak később vettem le róla...
Na de a lényeg,h egy 25000ft os netto tételt látok már az online számlainformációkban. Csatolom egy képen,h ez miből is ált össze. Ehez kérnék tanácsot Tőletek,h mit tegyek majd most. Várjam meg a számla kiküldését, vagy már most kezdjek el balhézni. Nyilván azzal fognak szerintem érvelni,h külföldi szolgáltató díját nem tudják elengedni stb.....
Családi csomagba vagyok 8 másik családtaggal, így nem tudom azt eljátszani,h nem fizetem be sose a számlát, viszont ez a nyolc ember fenyegetésnek még jól jöhet,h elhagyuk öket stb... Amúgy a szerződést átnézve sajnos benne van megemlítve egy sor alatt 3 szóban: "Megrendelt szolgáltatások: Mobil Online Start " néven, de semmi részlet, és semmi szóbeli tájékoztatás. Másrészt meg a határt átlépve nem illene rékérdezni a szolgáltatás aktivizálására? Remélem ebbe talán beletudok majd kapaszkodni,h mi a francért működött külföldön...
Telenornál jártam így ezt megemlítem mindenképpen a tanácskérés előtt. egyébként számos ismerősöm járt így, meg több esetről hallottam már így,h panaszkodtam, csak a legtöbben simán befizetik, illetve 10-20% os elengedéssel már megvannak elégedve és még meg is köszönik a szoláltatónak,h köszönjuk szépen a segítséget :)
Válaszotokat és tanácsaitokat előre is köszönöm!!!
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság FU/7110-10/2011. számú határozatára tekintettel változnak a NetStart adatdíjcsomaggal kapcsolatos rendelkezések: A NetStart adatdíjcsomagot a Szolgáltató a továbbiakban nem biztosítja automatikusan új előfizetői szerződéssel rendelkező ügyfeleinek. A Üzletszabályzatok vonatkozó rendelkezési a közérthetőség, ellentmondás-mentesség és az áttekinthetőség követelményeinek való megfelelés érdekében pontosításra kerülnek. A NetStart adatdíjcsomagokban meghatározott forgalmi díj limit 50.000,- Ft-ról 10.000,- Ft-ra csökken.